יום שני , יולי 24 2017
מבזקים
דף הבית > Artificial intelligence' Machine learning > ServiceNow משיקה מנוע אוטומציה חכם

ServiceNow משיקה מנוע אוטומציה חכם

עד 2020, 86% מהחברות ידווחו על צורך בשילוב אוטומציה רבה יותר  בתהליכי העבודה שלהן

חברת  ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של תהליכי אוטומציה חכמים בענן, מכריזה מכנס החברה השנתי Knowledge 17, המתקיים השבוע באורלנדו שבארה"ב, על שילוב של מנוע חדש ליצירת אוטומציה חכמה (Intelligent Automation Engine™), בפתרונות שלה, כחלק מ- Now Platform™.

היכולות הטמונות בלימוד מכונה (machine learning)  צפויות לתת מענה לאתגרים הגדולים ביותר העומדים בפני עולם ה- IT של היום. חברות יוכלו למנוע מצבים של השבתות מיחשוב

לימור אפיק

לימור אפיק מנהלת אזורית של ServiceNow. צילום אלון ישראל

מראש, למיין ולתעדף, באופן אוטומטי, מקרים ואירועים, להשוות ביצועים לאלה של עמיתים ומתחרים בתעשייה ועוד. המנוע החדש יהווה חלק מהשירות של ServiceNow בענן. חברות, המעוניינות היום להיכנס לתהליך של טרנספורמציה דיגיטלית, מגלות כי החברה שבויה בתוך מערכת של כלים, תהליכים ודפוסי עבודה מסורתיים. נפח ואופי העבודה,  המתאפיינים בסגנון עבודה של  'צעד קדימה – שניים אחורה', עבור משימות יומיומיות כמו שחזור סיסמאות או קליטת עובד חדש, מכבידים על המערכת. עד 2020, 86% מהחברות ידווחו על צורך בשילוב אוטומציה רבה יותר  בתהליכי העבודה שלהן. בינה מלאכותית ולימוד מכונה אשר עד היום היו רק בבחינת מילות באזז, עומדות בבסיס האוטומציה הזאת והמענה לארגוני העתיד. ServiceOne מתבססת על ניסיון תפעולי של  אלפי חברות וארגונים, והשקיעה השקעות אדירות במו"פ, על מנת להתמודד עם ארבעת אתגרי ה- IT הגדולים ביותר של ארגונים היום – מניעת השבתות מיחשוב, אוטומציה של תהליכים, חיזוי ביצועים עתידיים והשוואת ביצועים מול מתחרים. "מנוע האוטומציה החכם מסמן עידן חדש בכל הנוגע לפרודוקיביות של מקום העבודה," אמר דייב רייט, קצין אסטרטגיה, ב- ServiceNow. "התחום החדשני הזה משנה את כללי המשחק ולכן שילבנו אותו בפלטפורמה שלנו, כך ServiceNow מאפשרת ללקוחות להזניק את הביצועים שלהם קדימה ותומכת בצמיחה כלכלית של הארגון."

להלן, החידושים שמביא עימו ה- Intelligent Automation Engine™:

  • ניטור אנומליות למניעת השבתות מיחשוב: באמצעות ניטור אנומליות, המנוע החדש מגדיל את היכולת של  ServiceNow לסייע ללקוחות למנוע מצבים של השבתה או מניעת שירות. האלגורתים מזהה דפוסים ומקרים חריגים המובילים להשבתות מיחשוב. בשילוב עם מדדי סף דינמים, המערכת לומדת מהו הטווח הנורמלי של ההתנהגות, ומתריאה על חריגות שיכולות להצביע על טעויות עתידיות או תפקוד לקוי. יכולות זיהוי אנומליות המשולבות לראשונה  במערכות תפעוליות של ה- IT, יוצרות קורלציות עם ארועי עבר שהובילו להשבתות מחשוב ומציעות תחזית לגבי בעיות עתידיות.
  • חכמת מיון, ניתוב ותעדוף עבודה: ServiceNow תפתח אלגוריתם מבוסס לימוד מכונה לכל לקוח, בהתאמה לדאטה ולצרכים שלו, זאת בהתבסס על הרכישה האחרונה של DxContinuum. דרך לימוד של דפוסי העבר, המנוע יודע לחזות ארועים עתידיים, כולל איומים גדולים, לקבוע מי התוקפים ולתעדף עבודה. לראשונה, יכולות חיזוי חכמות אלה יהוו חלק מהיצע החברה ל- IT Service Management המאפשר מיון ותעדוף של הפניות המגיעות למחלקת ה- IT ברמת דיוק גבוהה ביותר. מודלים שנלמדו ינתבו משימות לצוותים הרלוונטים בארגון ויחשבו סיכונים של פעולה או העדר פעולה. יכולת זו מביאה רמות חדשות של מהירות ויעילות ל- IT, ומספקת בסיס לעתיד, כאשר מכשירים מחוברים, בעולם של IoT, יביאו לעליה ניכרת בדרישות לשירות.
  • חיזוי ביצועים ליצירת שיפור: המנוע החדש מייצר אלגוריתם המאפשר ביצועים אנליטיים בזמן אמת ומסייע ללקוחות לקבל החלטות בנוגע לביצועים שלהם בהשוואה ליעדים.
  • השוואת ביצועים ביחס למתחרים: ServiceNow מספקת ללקוחות כלי להשוואת ביצועים ביחס למתחרים, לרבות, ארגונים דומים בגודלם או חברות מאותה תעשייה. בעבר, השוואת ביצועים מול מתחרים היתה כמעט בלתי אפשרית.

המנוע החדש מהווה חלק מ- Now Platform™ המאיצה את שירותי הענן ויוצרת אוטומציה של עבודת ה- IT, כולל: אבטחת מידע וסייבר, משאבי אנוש, שירות לקוחות לכל מחלקה בארגון ועוד.  ככל שהפלטפורמה ממשיכה להתפתח כך כל המחלקות והיישומים הארגוניים יפיקו תועלת רבה יותר מאוטמציה חכמה. דרך אוטמציה של תהליכים רוטיניים ומורכבים וחיזוי תוצאות עתידיות – כל ארגון יכול להפחית עלויות ולהאיץ זמני הגעה לשוק באופן דרמטי. 

אודות ServiceNow

הארגון שלכם חייב לנוע מהר יותר, אך מחסור בתהליכים ובכלי לגאסי מעכבים אותו. מדי יום, אלפי בקשות של לקוחות ועובדים מסתובבות בארגון, חזור והלוך, בין אנשים שונים, מחלקות ומערכות. בקשות אלה אינן מובנות ואינן מתועדות. עם המערכת של ServiceNow System of ActionTM  אתם יכולים להחליף את דפוסי העבודה הבלתי מובנים בזרימה אוטומטית ואינטליגנטית של פעולות. כעת, כל עובד, לקוח ומכונה יכולים לבצע בקשות על פלטפורמת ענן בודדה. כל מחלקה, העובדת על מענה לבקשה זו, יכולה לתעדף, לשתף פעולה, לרדת לשורשם של דברים, להשיג תובנות בזמן אמת והנעה לפעולה.  העובדים שלכם נטענים מחדש, רמת השירותים שלהם משתפרת ואתם חווים שיפור כלכלי. Work at LightspeedTM. למידע נוסף: www.servicenow.com 

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.