יום רביעי , אוקטובר 18 2017
מבזקים
דף הבית > שירותי ענן ומיקור חוץ > CGS ישראל מדווחת על גידול בשירותי התמיכה הטכנית במיקור חוץ ברוסית

CGS ישראל מדווחת על גידול בשירותי התמיכה הטכנית במיקור חוץ ברוסית

CGS ישראל מדווחת על גידול בשירותי התמיכה הטכנית במיקור חוץ שהיא מספקת

ניכר צורך גובר והולך בשירותי תמיכה טכנית בשפה הרוסית, עבור חברות טכנולוגיה ומחשבים

בעקבות צורך גובר והולך בשירותי תמיכה טכנית בשפה הרוסית לחברות הייטק, מספקת חברת ,CGS שירותי תמיכה טכנית במיקור חוץ, בשפה הרוסית, עבור לקוחות החברה – חברות טכנולוגיה ומחשבים, במזרח אירופה והבלקן, לרבות: רוסיה, אסטוניה, אוקראינה, לטביה, ליטא ואזרבייג'ן, באמצעות מרכז התמיכה של CGS בישראל. CGS היא אחת מחברות ה- IT המובילות בתחומה, ספקית עולמית לפתרונות עיסקיים מתקדמים ושירותי תמיכה טכנית במיקור חוץ.

עודד שפירא

עודד שפירא

לפני שנה וחצי הקימה  CGSאת מרכז התמיכה החדשני והמודרני שלה בישראל, הממוקם בנתניה ומצויד בתשתיות תקשורת מהמתקדמות ביותר. לקוחות CGS ישראל נהנים מצוות התמיכה הטכנית של החברה, הדוברים מגוון שפות וביניהן אנגלית, עברית, צרפתית, ערבית, רוסית ועוד. מרכז התמיכה בישראל מצטרף למרכזי התמיכה הגלובליים של ,CGS המספקים שירותים במגוון שפות ופועלים באמריקה הצפונית, דרום אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואסיה. "לאור הגידול בביקוש בשירותי תמיכה בשפות שונות, לרבות רוסית, עברית וערבית, זהו מהלך מתבקש מבחינתנו, ליצור נוכחות גם במזרח התיכון ובמיוחד בישראל, הנחשבת למדינה מובילה בתחום הטכנולוגיה ומכילה אוכלוסיות הדוברות שפות רבות", אומר פיל פרידמן מנכ"ל ומייסד CGS העולמית ומוסיף: "מאז הקמת מרכז התמיכה שלנו בישראל בשנת 2015, מדווחת CGS ישראל על גידול מתמיד בפעילות שלה, הבאה לידי ביטוי בגידול של 60%  בכוח האדם שהיא מעסיקה, גידול של 50% במספר משתמשי הקצה בקרב הלקוחות ואחוז גידול דומה בכמות הטיפול בשיחות נכנסות.

"העובדה שישראל ידועה בכוח האדם האיכותי והיצירתי שלה ובאוכלוסייה המגוונת שלה,  מתיישבת מבחינה אסטרטגית עם התרבות היזמית של CGS ועם הצרכים העסקיים של לקוחותיה הרבים" אומר עודד שפירא, מנהל הפעילות של CGS ישראל ומוסיף: "CGS גאה באיכות וברמה הטכנית הגבוהה של עובדיה, אשר נותנים מענה מדוייק, מהיר ומקצועי לפתרון תקלות עבור לקוחותינו, תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר". עוד אומר שפירא "בזכות ההחלטה של CGS העולמית לפתוח בישראל מחלקה לתמיכה טכנית ללקוחותיה הגלובליים, לרבות ללקוחותיה במזרח אירופה וברוסיה ובעזרת שיתוף פעולה עם משרדי הממשלה ועיריית נתניה, ניתנת לנו הזדמנות להגשים את החלום הציוני עבור עובדים רבים ב- CGS – עולים חדשים, דוברי רוסית, אשר הגיעו לא מכבר לישראל ורובם מדברים עברית בסיסית בלבד. CGS עוזרת להם להשתלב במהירות בהוויה הישראלית ובשוק העבודה הישראלי, אשר מחסום השפה בו משמעותי ביותר. צוות נציגי התמיכה הטכנית שלנו כולל צעירים מוכשרים בעלי רקע מקצועי ברמה הגבוהה ביותר וביניהם: מתכנתים, מתמטיקאים, מהנדסי תוכנה ועוד. העובדה שבישראל ישנם דוברי רוסית רבים, מסייעת לחברה לשרת לקוחות באזורים בעולם אשר אינם דוברי אנגלית. CGS ישראל מאפשרת להרחיב את מעגל התעסוקה, לאוכלוסיות מגוונות בישראל, במקצועות היי-טק ותומכי היי-טק, כך שכולם מרוויחים מהמהלך".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

עם בסיס של אלפי אנשי צוות תמיכה רב לשוניים ומסורים ברחבי הגלובוס, CGS תומכת כיום ברבים מהמותגים המובילים בתעשייה העולמית, בתחומים כגון קמעונאות, בריאות, טכנולוגיה ותקשורת וכן במותגים מובילים בתחום האירוח. פתרונות מיקור החוץ החדשניים, המדויקים והגמישים של CGS כוללים מוקדי תמיכה טכנית, שירות לקוחות, מכירות, ניהול הפצה, מימון וחשבונאות

 

אודות CGS

חברת טכנולוגיה עולמית שמרכזה בעיר ניו-יורק ונחשבת לאחת מחברות ה- IT המובילות בתחומה מזה 30 שנה. החברה מתמחה במתן פתרונות מתקדמים ושירותי תמיכה טכנית במיקור חוץ, במגוון שפות, לחברות מובילות ברחבי הגלובוס.

 

CGS מעסיקה מעל 7,500 עובדים במרכזי התמיכה של החברה, הממוקמים באמריקה הצפונית, דרום אמריקה, אירופה, המזרח התיכון ואסיה.

 

לפני שנה וחצי הקימה  CGSאת מרכז התמיכה החדשני והמודרני שלה בישראל, הנמצא בנתניה. CGS ישראל מספקת שירותי תמיכה טכנית למחשבים, שרתים ותוכנות, עבור לקוחות החברה, בישראל וברחבי העולם, במגוון שפות וביניהן: אנגלית, עברית, צרפתית, ערבית, רוסית ועוד.

אתר החברה  www.cgsinc.com

 

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.