<
יום ראשון , נובמבר 19 2017
מבזקים
דף הבית > תקשורת > טלוויזיה > חברת אינוביד הישראלית תשתף פעולה עם IPG Mediabrands מקבוצת אינטרפאבליק לפיתוח מוצרים חדשים לשיפור חווית הצפייה במכשירי OTT

חברת אינוביד הישראלית תשתף פעולה עם IPG Mediabrands מקבוצת אינטרפאבליק לפיתוח מוצרים חדשים לשיפור חווית הצפייה במכשירי OTT

זרוע אחזקות המדיה הגלובלית של קבוצת אינטרפאבליק ופלטפורמת הוידאו המובילה בעולם מעלות את הרף בפרסום וידאו למכשירים סלוניים בכל מקום

innovid_pr_ott_offersחברת אינוביד (Innovid) הישראלית, פלטפורמת הוידאו המובילה בעולם המאפשרת למפרסמים ליצור, להפיץ ולמדוד חוויות ווידאו על גבי כל מכשיר, מכריזה היום על שותפות מורחבת עם IPG Mediabrands, זרוע אחזקות המדיה הגלובלית של קבוצת אינטרפאבליק. השותפות, שהוכרזה ב-dmexco 2016, כנס השיווק הדיגיטלי המוביל בעולם, כוללת פיתוח מוצרים חדשים לניהול מערכת הווידאו המתקדמת הגלובלית OTT של IPG Mediabrands, ולשיפור חוויית המשתמש.

שיתוף הפעולה הייחודי הזה יאפשר ללקוחות IPG Mediabrands להגיע לקהלים בקנה מידה גדול על גבי מגוון מכשירי קצה, עם חדשנות טכנולוגית כמו ממשק משתמש אופטימלי ואינטגריציית טלוויזיה-מובייל למעורבות גדולה יותר, וגם יכולות ניתוח מאוחדות לשם מדידה ושיפור של קמפיינים בטלוויזיה-המחוברת.

לדברי צ'אד סטולר (Chad Stoller), סגן נשיא בכיר לחדשנות גלובלית ב-IPG Mediabrands: "עם התפצלות הקהלים לעוד ועוד מכשירי קצה שונים, מותגים מחפשים דרכים להגביר את המסרים שלהם כדי להגדיל את החשיפה ולמקסם את המעורבות. שיתוף הפעולה שלנו עם אינוביד מאפשר לנו להציע ללקוחותינו חשיפה חוצת-פלטפורמות וחסרת תקדים, ודרך חדשה לגמרי לחשוב על וידאו שמעריכה את הצופה – להבדיל מהצרכן – כחלק החשוב ביותר במשוואה. אנחנו מאמינים שהשינוי הזה יעורר מעורבות משמעותית".

כדי לשפר את חווית הצופה ולגרום למעורבות אינוביד פיתחה טכנולוגיית טלוויזיה-למובייל (TV2M) אינטראקטיבית, שמאפשרת לצופה להזין מספר סלולרי לשלט רחוק, ולקבל תוכן משלים מפרסומת בטלוויזיה המחוברת, כמו קופון דיגיטלי או כתובת אתר, באמצעות סמס.

כמה מלקוחות IPG Mediabrands הם גם לקוחות ארגוניים של פלטפורמת השיווק בווידאו של אינוביד, ורבים מהם משתמשים ביכולות הדינמיות, המותאמות אישית והאינטראקטיביות למקסם רלוונטיות של מודעות, להניע מעורבות ולהגדיל את כמות הזמן שהצופים מבלים עם המותג.

לדברי טל חלוזין (Tal Chalozin), מייסד-שותף וה-CTO של אינוביד: "עם המעבר של הטלוויזיה לדיגיטל, צופים שצורכים וידאו במכשירים אחרים צריכים לקבל את אותה חוויה חלקה שהם מכירים ואוהבים מהטלוויזיה. במקביל, אנשי שיווק צרכים פתרונות טובים יותר להגיע לצופים על פני מספר מסכים, ולקבל מידע מדיד בעודם מטפחים מעורבות צופים אמיתית. אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם IPG Mediabrands, שבו נתמקד יותר מאי פעם בצופה ונמשיך לעזור לכל מותר 'לבנות פעם אחת ולספק בכל מקום'".

חברת IPG Mediabrands, שנוסדה בשנת 2007 על ידי אינטרפבליק גרופ, מהווה בית לכמה סוכנויות שירות-מקיף מובילות, כולל UM, Initiative, MAGNA, Ansible, IPG Media Lab ו-Cadreon. הבחירה של IPG Mediabrands לחבור לאינוביד התקבלה בזכות יכולתה של אינוביד לספק ולמדוד חוויות וידאו יצירתיות מתקדמות ביותר מ-25 מכשירי טלוויזיה מחוברת, כולל קופסאות עם יכולות OTT, טלוויזיות חכמות, קונסולות משחקים ונגני בלו-ריי, ולמעלה מ-1000 אפליקציות טלוויזיה ו-וידאו.

אודות IPG Mediabrands

חברת IPG Mediabrands נוסדה על ידי אינטרפבליק גרופ בשנת 2007 כדי לנהל את כל נכסי התקשורת הגלובליים שלה. היום אנו מנהלים מעל 37 מיליארד דולר בהשקעות שיווקיות עבור לקוחותינו, ומעסיקים מעל 8,500 מומחי תקשורת שיווקית בלמעלה מ-130 מדינות. קבוצת IPG Mediabrands היא סוכנות עולם חדש, שנבנתה סביב שיווק דינמי. המהירות, הזריזות וחוכמת הנתונים שלנו מבטיחים שנמשיך ליצור צמיחה עבור רבים מהמותגים הגדולים בעולם. רשת הסוכנויות של IPG Mediabrands כוללת את UM, Initiative, BPN ו-Orion Holdings, כמו גם יחידות עסקיות מיוחדות הכוללות את Magna, Cadreon, Ansible, Society, Reprise, Rapport ואת ה-IPG Media Lab. "IPG Mediabrands. Dynamic by Design"

אודות אינוביד

חברת אינוביד היא פלטפורמת הווידיאו המובילה בעולם המאפשרת למפרסמים ליצור, להגיש ולמדוד חוויית ווידיאו חדשנית בכל סוגי המדיה תוך שיפור ההיקף, היעילות והתשואה על ההשקעה. הפלטפורמה של אינוביד מציעה פתרון מקיף ומוכוון דאטה, המאפשר פעילות פרסומית מפולחת ומותאמת אישית על כל סוגי המכשירים. מבין לקוחות החברה: בסט-ביי, קראף, לוריאל, מייקרוסופט, פרוקטר אנד גמבל, וולמארט, סמסונג, טויוטה ואחרים.

אינוביד נוסדה בשנת 2007 על ידי צביקה נטר, טל חלוזין וצחי זיגדון. החברה מעסיקה כ-200 עובדים בשמונה משרדים ברחבי העולם: ניו יורק, לוס אנג'לס, שיקאגו, דטרויט, לונדון, סידני, מלבורן ומרכז מחקר ופיתוח ברמת גן בו מועסקים כ- 70 עובדים. החברה נהנית מתמיכתן של סקויה קפיטל, ג'נסיס פרטנרס, T-Ventures, Vintage Investment Partners, זרוע ההשקעות של סיסקו ו-NewSpring Capital. אינוביד זכתה במספר פרסים, לרבות תואר "מקום העבודה הטוב ביותר ל-2015" מטעם AdAge, תואר "מקום העבודה הטוב ביותר ל-2015 " מטעם Crain, "רשימת הכוכבים העולים" ב-2013, 2014 ו-2015 של IAB Mixx, פרס הווידיאו של Digiday (2012 ו-2014), פרס ASPY של iMedia Connection ופרס Creative Media ל-2013.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.