יום שני , אוקטובר 23 2017
מבזקים
דף הבית > תקשורת > אפליקציות לסמארטפון > Visa מעצבת את עתיד הקמעונאות עם פתרון תשלום ראשון המבוסס על מציאות רבודה

Visa מעצבת את עתיד הקמעונאות עם פתרון תשלום ראשון המבוסס על מציאות רבודה

עודד סלומי, מנכ"ל Visa ישראל : ״מציאות רבודה עשויה להיות בעלת השלכות מהפכניות עבור ענף הקמעונאות. אנחנו בוחנים כל העת את גבולות השימוש בטכנולוגיות העדכניות ביותר, שיעניקו לקמעונאים ולצרכנים את חווית התשלום הנוחה והקלה ביותר.

עודד סלומי

עודד סלומי

Visa Collab, מרכז החדשנות של Visa, חשף טכנולוגיית תשלום ראשונה מסוגה המבוססת על מציאות רבודה (AR). Visa Collab חבר אל אפליקציית המציאות הרבודה Blippar, ויחדיו הציגו פתרון סחר אלקטרוני שמאפשר ללקוחות לרכוש בגדי מעצבים בלחיצה – מיד כאשר הם רואים אותם, למשל על דוגמנים בתצוגת אופנה.

הודות לשילוב החכם בין חווית קניות מקוונת ופיזית (בחנות עצמה), טכנולוגיית ה-AR המתקדמת לא רק מזהה את הפריט שמעניין את הלקוח, אלא גם מאפשרת למשתמשים להשלים את העסקה מיד, בו במקום. כל מה שהמשתמשים נדרשים לעשות זה להפנות את הסמארטפון שלהם לכיוון הבגד, ללחוץ על המסך והאפליקציה תזהה את הפריט ותציע למשתמש אפשרות לרכוש אותו ולשלם תמורתו באמצעות כרטיס אשראי או כרטיס חיוב שהוגדר בה מראש.

עודד סלומי, מנכ"ל Visa ישראל אמר: ״מציאות רבודה עשויה להיות בעלת השלכות מהפכניות עבור ענף הקמעונאות. דמיינו עתיד שבו תוכלו להפנות את הסמארטפון שלכם אל עבר התלבושת החדשה של חבריכם (לאחר שקיבלתם את רשותם, כמובן), והאפליקציה תזהה את היצרן, תמצא עבורכם את הבגד במידה המתאימה ותציע לכם לרכוש אותו מיד ולקבלו עם שליח אל פתח הבית. אנחנו ב- Visa Collabבוחנים כל העת את הגבולות של השימוש בטכנולוגיה העדכנית ביותר, אשר תעניק הן לקמעונאים והן לצרכנים את חווית התשלום הנוחה והקלה ביותר. הניסוי האחרון הזה שב ומדגים כיצד ניתן לחבר בין אופנה וקמעונאות לבין פתרונות תשלום חדשניים. אנחנו מקווים שהשינוי הווירטואלי הזה בהתנהלות הקניות המסורתית יגיע בקרוב אל חנויות הבגדים״.

ההשקה הניסיונית סייעה לבחון את הטכנולוגיה בתנאי סביבה קמעונאית אמיתית בעת השקת קולקציית הגברים של בית האופנה House of Holland והמטרה היא להרחיב את היקף השימוש באפליקציה ולהפוך את הטכנולוגיה זמינה לקמעונאים נוספים במהלך השנה.

הנרי הולנד, מייסד בית האופנה House of Holland, הוסיף: ״אני כל כך נרגש לעבוד שוב עם Visa על פרויקט חדש, שאני מרגיש שמגלם את עתיד הקמעונאות. האפשרות לסרוק את הבגד באמצעות אפליקציית Blippar ולרכוש אותו כמעט ישירות מידי הדוגמנים שלובשים אותו היא התפתחות טכנולוגית מדהימה. זה משהו שחלמתי עליו גם כצרכן וגם כבעל בית אופנה״.

סיימון ריצ׳רד, מנהל שיתופי פעולה קמעונאיים ואסטרטגיים ב-Blippar, אמר: ״אנחנו נרגשים מהעבודה המשותפת עם Visa, ומההזדמנות להציע חידוש עולמי ראשון מסוגו: תשלום באמצעות טכנולוגיית מציאות רבודה (AR), המבוסס על אפליקציית Blippar. לאינטגרציה בין תשלומים לבין AR יש פוטנציאל פורץ דרך עבור ענף הקמעונאות, ואנחנו גאים להציע את הטכנולוגיה המובילה שלנו על מנת לבחון זאת יחד עם Visa ובתמיכת בית האופנה House of Holland״.

 

על Visa Inc.:

Visa Inc. (NYSE:V) היא חברת טכנולוגיות תשלומים עולמית, אשר מחברת צרכנים, עסקים, מוסדות פיננסיים וממשלות ביותר מ-200 מדינות וטריטוריות אל מערכת תשלומים אלקטרוניים מהירה, מאובטחת ואמינה. אנו מפעילים את אחת מרשתות סליקת התשלומים המתקדמות ביותר בעולם – VisaNet, המסוגלת לטפל ביותר מ-65,000 עסקאות בשניה, תוך הגנה על הצרכנים מפני הונאות והבטחת התשלום לבתי העסק. Visa היא אינה בנק ואינה מנפיקה כרטיסים, נותנת אשראי או קובעת את התעריפים והעמלות שישלמו הצרכנים. חדשנותה של Visa מאפשרת למוסדות הפיננסיים שעובדים בשיתוף עמה להציע לצרכנים יותר אפשרויות בחירה, כמו תשלום מיידי באמצעות חיוב מיידי, תשלום מראש באמצעות חיוב נטען (prepaid) או תשלום עתידי באמצעות מוצרי אשראי.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.