<
יום שני , דצמבר 18 2017
מבזקים
דף הבית > כללי > חברת YoYo חוברת ל Oracle ישראל בכדי לספק לארגונים וחברות את פתרונות ה Oracle Marketing Cloud

חברת YoYo חוברת ל Oracle ישראל בכדי לספק לארגונים וחברות את פתרונות ה Oracle Marketing Cloud

חברת YoYo, המתמחה בניהול קהלים ופרסום מבוסס דאטה, חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת אורקל ישראל, במסגרתו YoYo תשווק, תטמיע ותיישם עבור לקוחותיה את מכלול מערכות ה Oracle Marketing Cloud) OMC), פתרונות
השיווק בענן של אורקל.

אבנר מימון

אבנר מימון – אורקל ישראל

בין המוצרים אותם YoYo תשווק ותספק שירותי הטמעה ותפעול ניתן למצוא: Eloqua, Blue Kai, Responsys, Push IO, ועוד.

סוויטת Oracle Marketing Cloud מספקת ל CMO ולצוותי שיווק את היכולת לגייס ולשמר לקוחות אידאליים באמצעות פתרונות מונחי דאטה המפשטים תהליכי שיווק דיגיטלי ומייצרים חוויה פרסונלית ממוקדת לקוח לרוחב כל הערוצים הדיגיטליים. פתרונות השיווק המודרני של אורקל מתאים לארגוני שיווק B2B ו B2C ומספק את החיבור בין פתרונות שיווק דיגטלי מרובה ערוצים, פתרונות תוכן, שיווק ב Social , פרסונליזציה של אתרים ומסרים, ניהול ואקטיבציה של דאטה תפעולי והתנהגותי ועוד במערכת מרכזית אחת.

" Oracle Marketing Cloud צוברת תאוצה כמובילה בתחום השיווק הדיגיטלי המודרני ומאפשרת לארגונים, בכל סדר גודל, לעשות קפיצת מדרגה במעבר משיווק ממוקד קמפיינים לשיווק ממוקד לקוח" אומר אבנר מימון, מנהל Oracle Marketing Cloud בישראל "המטרה היא לייצר דיאלוג ותקשורת דו כיוונית עם הלקוח כך שהמילה פרסונליזציה לא תהיה מקרית אלא עקבית ומתמשכת. כולנו שמענו ללא הרף את המשפט האלמותי: המסר הנכון, בזמן הנכון במקום הנכון או בערוץ הנכון – כיום הסיסמה הופכת למציאות והטכנולוגיות של אורקל מאפשרות זאת אצל אלפי לקוחות בארץ ובעולם.  הודות לשיתוף הפעולה עם שותפים כ YoYo אנחנו מספקים, לא רק את הטכנולוגיה המובילה בעולם השיווק הדיגיטלי אלא גם את השותפים הטובים ביותר שמסוגלים למקסם את הטכנולוגיה ולעטוף אותה במתודולוגיות שיווק מודרני דיגיטלי שתייצר ערך מרבי עבור לקוחותינו."

אודי ברקאי

אודי ברקאי – YoYo ניהול טכנולוגיות

“עד היום, כל חברה שרצתה לעלות מדרגה בענף ולהיכנס לעולם ניהול הקהלים באוטומציה, היתה צריכה לבצע אינטגרציה פיזית בין מערכות. לכן, מהלכים מסוג זה התבצעו, על פי רוב, ע”י חברות IT ודרשו הקצאה קבועה של איש צוות פנים-ארגוני,

שאינו בהכרח מיומן לכך” אומר אודי ברקאי, מנכ”ל ומייסד YoYo, “החוזקה הגדולה שלנו היא בהבנה השיווקית וביכולת לשלב בין הידע הנרחב שלנו בפרסום וניהול דאטה לבין הטכנולוגיה המתקדמת בעולם מבית אורקל. לכן, אנחנו רואים בכניסה של YoYo לתחום בשורה אמיתית” ברקאי מסביר.
הכתבה הוכנה בחסות חברת Oracle ו-YoYo. למידע נוסף בנושא, הקלק כאן.

אודות מערכת ITnews

נגישות