<
יום שבת , ינואר 20 2018
מבזקים
דף הבית > כללי > HP  אינדיגו עולה לאוויר עם הפתרון המקיף של ServiceNow לעולם של שירות לקוחות

HP  אינדיגו עולה לאוויר עם הפתרון המקיף של ServiceNow לעולם של שירות לקוחות

דיקומנו לאבס, מקבוצת One1, שותפה מובילה של ServiceNow הובילה את ההטמעה המוצלחת ; היקף הפרויקט: למעלה ממיליון דולר

אלון בר שני

אלון בר שני

  HP אינדיגו בחרה  להטמיע את סוויטת הפתרונות המלאה לעולמות השירות (Customer Support)  של חברת  (NYSE:NOW), ServiceNow, מובילה עולמית באוטומציה חכמה של תהליכי עבודה בענן. הפרויקט בוצע על ידי דיקומנו לאבס, מקבוצת One1, השותפה הישראלית המובילה של ServiceNow, בשיתוף פעולה הדוק עם מחלקת מערכות מידע של HP  אינדיגו.  היקף הפרויקט, שעלה לאוויר בנובמבר, נאמד בלמעלה ממיליון דולר.

לאחר התמודדות מאתגרת מול הפתרונות המובילים בשוק, בחרה HP אינדיגו בפלטפורמה של ServiveNow, ובחברת דיקומנו לאבס כמיישמת של הפרויקט. תהליך ההטמעה המורכב כלל כ- 30 מימשקים עם מערכת ה- ERP, תוך שימוש בטכנולוגית BUS שתאפשר שדרוגים מהירים וקלים בעתיד. במסגרת הפרויקט יישמה החברה את פתרון שירות הלקוחות המלא של ServiceNow, הכולל בין השאר, מודול לניהול השירות והתמיכה, מודול לניהול מהנדסי שטח (Field Service), מודול ניהול המלאי והרכש ומודול לניהול ידע כאשר כל התהליכים מתבצעים, באופן אוטומטי, באמצעות אפליקציה במובייל, לנוחיות המשתמש.

"אני מאמין גדול במיכון ובפישוט של תהליכים מורכבים ובמתן חווית שירות מעולה ללקוח ואת כל זה אנחנו  מיישמים ומגשימים היום באמצעות הפלטפורמה של ServiceNow. כמי שהיה מעורב אישית בפרויקט, מתהליך ההיגוי ועד העלייה לאוויר, מצאתי ב- ServiceNow ובדיקומנו לאבס שותפים מקצועיים לדרך, עם צוות מומחים מנוסה, בקיא ושירותי, אשר העניק לנו ליווי צמוד תוך שימוש במתודולוגיות עבודה מתקדמות" אמר אלון בר שני, מנכ"ל HP אינדיגו. "החזון שלנו – להפוך את הקשר בין החברה ללקוחותיה, לקשר בלתי אמצעי – הולך ומתממש לנגד עינינו."

לדברי גילי סהר, מנכ"ל דיקומנו לאבס, מקבוצת One1: "לראשונה הגיע לקוח שביקש ליישם את פתרון השירות ההוליסטי והכולל של ServiceNow, מן הרגע

לימור אפיק

לימור אפיק

הראשון. בזכות שיתוף פעולה יוצא דופן בין שלושת הגורמים המעורבים – HP אינדיגו, ServiceNow ודיקומנו לאבס – עמדנו באתגר בהצלחה יתרה. המערכת עלתה לאוויר בנובמבר,  בצורה חלקה וכבר היום מערך השירות של  הלקוח עובד בצורה מאד מהירה ומעניק ללקוחות חווית שירות מתקדמת, שיפור ניכר בביצועים, ובשורה תחתונה – תורם לשורת הרווח."

"HP אינדיגו בקשה למכן את כל תהליך השירות והתמיכה בלקוחותיה, ברחבי העולם. החברה רכשה את פתרון שירות הלקוחות המלא שלנו (Customer Support)  והיום המהנדסים שלה יכולים לדווח על תקלה, להזמין חלפים או לבקש כל בקשה שעולה על רוחם, באמצעות הפורטל שפותח על בסיס הפלטפורמה, ואשר עובד כמובן על גבי אפליקציית מובייל. יתרה מכך, כחברה שמתמחה בטכנולוגיות AI, מכונות הדפוס עצמן, מזהות מראש בעיות, ומדברות באופן עצמאי עם האפליקציה, פותחות קריאה במערכת ומתארות את הבעיה" אמרה לימור אפיק, מנהלת אזורית, ServiceNow. "הפרויקט המוצלח הוא תולדה של שיתוף פעולה יוצא מן הכלל בין שני הגופים המיישמים – דיקומנו לאבס ומחלקת ה- IT של HP אינדיגו, ובשילוב תמיכה מלאה מ- ServiceNow."

HP אינדיגו מוכרת מכונות דפוס  לבתי דפוס ולגופים גדולים בעולם, לרבות הדרכה ותמיכה שוטפת במוצרים ובלקוחות. החברה מונה כ- 5,000 עובדים, ומעניקה שירות ליותר מ- 4,000 לקוחות, ב- 120 מדינות.

אודות ServiceNow

ServiceNow היא מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים. החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, המשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון.  לקוחותיה מתרגמים את המשימות, הפעולות והתהליכים, המתבצעים במחלקות השונות, באופן יומיומי, לרצף פעולות אוטומטי הזורם באופן עצמאי, מתחילת התהליך ועד סופו, תוך ביטול הצורך במיילים או בגיליונות אלקטרונים. החברה הוקמה בשנת 2004, היא מונה 4,800 עובדים ומוכרת ל- 5,200 לקוחות. הסניף הישראלי הוקם ב- 2013 והוא מונה היום למעלה מ- 100 עובדים. לחברה יש למעלה מ- 50 לקוחות בישראל, מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, פרטנר, נטפים, תנובה, אלעל ועוד. לפרטים נוספים, בקרו ב- www.sericenow.com.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשלוש שנים האחרונות.
נגישות