<
יום שבת , נובמבר 18 2017
מבזקים
דף הבית > כללי > זירת הענן של אבנט. הזדמנות למשווקים

זירת הענן של אבנט. הזדמנות למשווקים

אבנט מציעה כיום פתרון, המאפשר למשווקים להציע שרותי ענן ללקוחותיהם. כמו גדולים וממקור מקומי אחד גדול. הפתרון מוצע במסגרת זירת מסחר מתקדמת למשווקים.

כבר אין צורך ליצור קשר עסקי מורכב עם ספקים מרובים  בחו"ל, אין צורך להתחייב למינימום, להמתין לאישורי קרדיט מסובכים ובלי צורך 'לשבור שיניים' באנגלית מול נציג הדובר במבטא אסיאתי כבד ו'לא רואה אתכם ממטר'. בזירת המסחר שהקמנו עבורכם באבנט תקבלו מענה כולל.

הזירה מאפשרת זמינות 7X24 לרכישת רישיונות תוכנה ושירותים מקיפים. המשווק יכול להציע מענה ללקוח הסופי  בזמן אמת ול'הרים' בעצמו מערכת מתפקדת לאוויר בכל זמן. רישום לזירה מאפשר הזמנת כל הדרוש, הקצאת משאבים  תוך דקות ועבודה.

"זירת המסחר הדיגיטלית של אבנט עוצבה אמנם בתאימות למודל CSP Indirect של מיקרוסופט, אולם היא משמשת פלטפורמת הפצה גם למוצרים ולשירותים

של חברות אחרות. “בשלב הבא, יוצעו יישומים של חברות אחרות שתומכות במודל SaaS, IaaS , ו-PaaS . מודל שפיתחנו מזכיר את הגמישות של זירות המסחר בשוק ההון. לקוחות רשומים יכולים לרכוש ולהחזיר משאבים בכל דרגת פרטנות ב'קליק'.

מערכת ה'בילינג'  מתעדת ברקע את הצריכה ומרכזת את החשבון החודשי. פשוט כמו חשבון חשמל או טלפון". המשווק-אינטגרטור מקבל חשבון אחוד עם פירוט לכל אחד מהשירותים שכל לקוח סופי צרך, כך שהוא ידע להתחשבן בדיוק מול הלקוחות שלו ובמקביל לנהל את התשלוםמול אבנט בפשטות, בחשבונית אחת.

למצב את המשווקים בחזית

מחקרי שוק של IDC ושל Forrester מראים ש 84- אחוז מהעסקים מעדיפים לרכוש את שירותי הענן ממשווק פתרונות מסורתי, אשר יתאים להם חבילה 'שלמה' (תשתיות, תוכנה, פתרון) אותה יצרכו במודל תמחור גמיש, ללא השקעה ראשונית (כמו 'ליסינג').

תוכנית CSP Indirect מאפשרת גם למשווקים קטנים לספק חבילה שכזו בלי שום מאמץ.

"אבנט הקימה את זירת המסחר הדיגיטלית במשאבי ענן, הפתוחה למשווקים בלבד ובה הם יכולים לנהל בפורטל את כל השירותים שנדרשים לכל מערכות המידע של לקוחותיהם," אומר שמעון אמויאל, מנכ"ל אבנט, "הזירה בנויה כך שכל משווק יכול למתג אותה מול לקוחותיו כאילו הייתה שלו – וכך ליהנות מדימוי מקצועי ומוביל – בלי להשקיע כלום".

מודל CSP Indirect  מאפשר למשווק להציע יותר שירותי ענן. “מבדיקה אצל משווקי CSP בעולם מתברר שהמודל הייחודי הזה מביא, בממוצע, לגידול של כ 50- אחוז בהכנסה השוטפת מלקוח קיים,"  אומר שמעון. “זאת בנוסף להגדלת הסיכוי להוסיף לקוחות חדשים הודות לאטרקטיביות התפעולית. הגידול מתחולל תוך ייצוב התזרים והגדלת ההכנסות – בשל המודל המשתלם והייחודי שמציע המשווק."

מקסום רווחים ומזעור השקעות למשווק

בנוסף למתן פתרון לשירותי הענן הציבורי של מיקרוסופט, אבנט מספקת ללקוחותיה פתרון עסקי לרכישת שירותי אירוח וענן פרטי באמצעות הסכםSPLA (Service Provider License Agreement) המבוסס על השכרה במודל חודשי בהתאם לשימוש בפועל, ללא התחייבות לטווח רחוק.

בכך ממשיכה חברת אבנט את המגמה לחתור לפשטות ויעילות עם מקסימום רווחים ומינימום עלויות למשווקיה ו"תופרת" פתרון העסקי לענן על כל היבטיו.

"מודל הענן לא מוגבל לתשתיות או ליישומים",  אומר שמעון אמויאל. “כמפיצי מיקרוסופט בישראל כמובן שהענקנו את מרכז הבמה ל'להיטים' לטפורמת Azure , יישומי Office 365 , מערכות תוכנה ארגונית כגון Dynamic CRM On Line, Project ו- Power BI , פלטפורמת הניידות ,EMSפתרון רישוי מלא במעטפת הסכם SPLA ועוד.- אך זו לא התחנה הסופית, אנחנו רק בנקודת המוצא לעולם העסקים הדיגיטליים ובעתיד הקרוב נמשיך להרחיב את היצע שירותי SaaS, IaaS , ו- PaaS ככל שמוצרים נוספים יעברו את הטרנספורמציה לתצורת ענן."בשלב הראשון צוות התמיכה של אבנט מוכן לספק תמיכה בעברית ל Office 365- ו- Azure . “אבל גם באספקט זה מדובר בנקודת מוצא בלבד ובעתיד נוכל להציע תמיכה מקומית בכל סל היישומים, בשיתוף עם אינטגרטורים מומחים לכל אחד מהמוצרים."

הפצת ערך מוסף: לא רק שינוע ארגזים

אבנט הוקמה לפני כ- 20 שנה כחלק מקבוצת רד-בינת ומזה 18 שנה מפיצה את מוצרי מיקרוסופט לצד מוצרים ושרותים נוספים.

השינויים שחוללה ה'אינטרנט' בעסקים, והחיבור בין מחשוב לתקשורת הפך לנושא עליו קמים ונופלים עסקים דרשו שינוי במודל ההפצה הקלאסי. המעבר של עסקים ל'שרותי ענן' כתחליף לרכישה – שינה פעם נוספת את תפישת ההפצה.

“כבר לא מדובר רק בשינוע ארגזים, ניהול מלאי וטיפול בלוגיסטיקה של יבוא – אלא ב'הפצת ערך מוסף'  VAR הכוללת מכלול שירותי ידע ותמיכה מקצועית לצד מוצרי התוכנה.

"למעשה, התחלנו מזמן לגייס כוח אדם מקצועי ויעודי היודע  לגבות במעטפת כולה את המשווקים ובעקיפין לתמוך בלקוחות הסופיים.  תכולת הידע שלנו כמפיצים הולכת וגדלה עד שכיום היא זו שמבטיחה את התפקיד המרכזי שלנו בשרשרת האספקה. כולם יודעים להזיז 'קופסאות' רק מעטים נמצאים צעד אחד קדימה כאשר מדובר בהסתגלות לשינוי המהותי ביותר בשנים האחרונות בשוק המחשוב הארגוני – המעבר המהיר לענן". אומר שמעון.

לא מדובר רק במוצרי מיקרוסופט. אבנט מפיצה גם פתרונות לגיבוי וארכוב מידע,  את פתרונות האחסון המתקדמים של היטאצ'י,  את יישומי הווידאו וטלפונית IP של Avaya ועוד.  האסטרטגיה שלנו היא לספק לכל המיישמים נקודת ממשק מרכזית לסל פתרונות מתקדמים בעולם הדיגיטלי.

במידה רבה "הענן הוא הפצה באמצעים אחרים" –  העקרונות לא השתנו,  רק המוצרים הפכו לשירותים והכנסות ממכירה חד-פעמית הוחלפו בזרם הכנסות חודשיות קבועות ולאורך זמן. אבנט השקיעה הרבה מחשבה, עבודה וכסף כדי לאפשר למשווקי הטכנולוגיה לעשות את המעבר לענן בלי לסכן את מעמדם או את יחסיהם עם הלקוחות ולבססם לעוד הרבה שנים".

מעוניינים במידע נוסף על ההזדמנות שלכם? צלצלו או מלאו פרטים…

אודות מערכת ITnews