<
יום ראשון , נובמבר 19 2017
מבזקים
דף הבית > חומרות > מחשבים > טושיבה משיקה 2 תוכניות לתמיכה בלקוחות ארגוניים: ׳עוזר אישי׳ און ליין ושירות פלטינום הכולל תיקון ׳עד למחרת׳

טושיבה משיקה 2 תוכניות לתמיכה בלקוחות ארגוניים: ׳עוזר אישי׳ און ליין ושירות פלטינום הכולל תיקון ׳עד למחרת׳

portege_z20t-c_14_win10טושיבה-Toshiba  המיוצגת בישראל, על ידי חברת ״מפעיל״, הודיעה על השקה של שתי תוכניות שירות ותמיכה חדשות ברחבי אירופה, הכוללות פורטל לתמיכה ייעודית בלקוחות עסקיים ושירות תמיכה ברמת פלטינום. שני השירותים מיועדים ללקוחות הארגוניים של החברה. התוכניות משלימות את המהלך הקודם של טושיבה בתחום השירות ללקוחות – תוכנית ה- Reliability Guarantee (״אחריות לאמינות״), במסגרתה, במקרה של תקלת חומרה במחשב בשנת האחריות הראשונה, יקבל הקונה תיקון בחינם והכסף ששילם בזמן רכישת המחשב אף יוחזר לו במלואו. השירותים החדשים נועדו להבטיח שמעבר לביטחון המובטח ברמת החומרה, יזכו הלקוחות גם בשירות מהיר ויעודי להם, כלקוחות עסקיים.

הפורטל החדש, Toshiba Business Support Portal, מהווה מעין ׳עוזר אישי׳, המאפשר ללקוחות לנטר ולנהל את כלל ׳צי׳ מוצרי טושיבה שבידי עובדי החברה, מראייה של סטטוס האחריות של המוצרים ועד אפשרות להורדת דרייברים ועדכוני תוכנה. שירות הפלטינום -The Platinum Support Service –  מתגבר את האחריות הסטנדרטית ומוסיף אפשרויות שירות דוגמת טיפול באתר הלקוח, תיקון תוך 24 שעות ושירות,Hard Drive Retention , המספק שלוות נפש למשתמש ביודעו שניתן יהיה לשחזר מידע שיש לו על הדיסק הקשיח במקרה של כשל הדיסק. השירות יוענק ללקוחות ברחבי אירופה גם במקרה שהמחשב נרכש במדינה אחרת.

״העסקים של היום תלויים בטכנולוגיה שמבטיחה תפעול חלק ומוצלח של העסק על בסיס יומיומי ובמיוחד על רקע העלייה הנמשכת בכוח העבודה הנייד ובכך שעובדים צריכים להישאר פרודוקטיביים מכל מקום בו הם נמצאים״, אומרת סוניה בראון, מנהלת מערך שירות הלקוחות EMEA, B2B PC,  טושיבה אירופה. ״אנו גאים באמינות המוצרים שלנו ומבינים ששירות הלקוחות אחרי הרכישה הוא חלק אינטגראלי מכך. התוכניות החדשות מבטיחות שהתמיכה של טושיבה תמשיך לענות על הצרכים של לקוחותיה״.

פורטל התמיכה פתוח לכלל אירופה – כולל ישראל – ושירות הפלטינום (המיועד לקווי מחשבי ה- Satelite Pro, Tecra  ו-Portege ) זמין כרגע ב-19 מדינות באירופה וכעת נבחנת אפשרות להרחבת השירות גם לישראל.

אודות טושיבה

חברתToshiba Corporation, Fortune Global 500  ממקדת כיום את יכולותיה באלקטרוניקה מתקדמת, ובמערכות ומוצרים אלקטרוניים בשלושה קווי מוצרים עיקריים: אנרגיה לקיימות בחיי היומיום נקיים ובטוחים יותר, תשתיות לשיפור איכות החיים ואחסון המתאים לעידן חברת המידע. עם מוטו  ״מחוייבות לאנשים, מחוייבות לעתיד״, טושיבה תורמת לעולם בו הדורות הבאים יוכלו לחיות חיים טובים יותר. החברה נוסדה בטוקיו בשנת 1875 וכיום פועלים תחת המותג ברשת גלובלית מעל 580 גופים המעסיקים 199 אלף עובדים, עם מכירות של כ-55 מיליארד דולר.

אתר: www.toshiba.co.jp/index.htm

אודות מפעיל

"מפעיל' הוקמה לפני כ-75 שנה כחברה המתמחה במתן פתרונות כוללים לארגונים ועסקים בתחומי טיפול בפלט ארגוני ושירותים עסקיים מבוססי תמיכה ושרות מתמשכים. החברה התאימה עצמה לשינויים הטכנולוגיים שחלו במהלך השנים, והתמקדה במתן פתרונות כוללים בתחום ההדמייה, הדפוס המקצועי והמיחשוב לעסקים וארגונים בכל סדר גודל. ככזו, מקפידה מפעיל להתאים את סל מוצריה ושרותיה לשינויים הארגוניים והעסקיים הנובעים מההתקדמות הטכנולוגית והשפעתה על ההתנהלות העסקית-ארגונית ובמקביל – לשפר ולחזק כל העת את מערך התמיכה והשרות ללקוחות כי בבסיס תפישת העולם של מפעיל, מה שחשוב באמת הוא איכות הפתרון הכולל תפישה זו מחייבת קיומה של "מכונה משומנת" המעניקה תמיכה, שרות ושידרוג ברמה הגבוהה ביותר.

החברה פועלת כיום ב-5 ערוצים עסקיים-מקצועיים עיקריים הפועלים בסינרגיה גבוהה:

-חטיבת ניידים עסקיים (TOSHIBA)

-חטיבת פתרונות הדמייה והדפסה

-חטיבת פתרונות הדפסה בתלת-ממד (D3)

-חטיבת דפוס מקצועי

-חברת הבת – א. נין-נון המספקת פתרונות מיחשוב כוללים

אתר: http://www.mafil.co.il/

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.