יום שני , אוקטובר 23 2017
מבזקים
דף הבית > חומרות > תשתיות תקשורת, ניטור ושירות > Connecteam  משיקה את ה-WIX של האפליקציות הפנים הארגוניות:

Connecteam  משיקה את ה-WIX של האפליקציות הפנים הארגוניות:

מאפשרת לכל עסק בכל גודל להשיק אפליקציית סמארטפון ממותגת לעובדים – בתוך דקות ובחינם

משקיעים ראשונים: מייסדי WIX  

  • האפליקציה משמשת לתפעול ותיאום משימות, ניטור ביצועים, תקשורת פנים ארגונית, הכשרה, הדרכה ועוד 
  • הופכת את הסמארטפון לכלי עבודה ונותנת מענה למצב בו 70% משוק העבודה מורכב מעובדים ללא נגישות למחשב, בסקטורים דוגמת: רשתות קמעונאיות, מפעלי תעשייה, מסעדות, מלונות, חברות בניה, חברות לוגיסטיקה ומשלוחים, ועוד 
  • אבישי אברהמי, מייסד משותף ומנכ"ל WIX: " Connecteam עושה לתחום האפליקציות הפנים ארגוניות מה ש- WIX עשתה לעולם בניית האתרים" 
  • מייסד ומנכ"ל Connecteam, אמיר נחמיה: "עד היום, רק תאגידי ענק כמו אמריקן איירליינס, MGM וסטארבקס יכלו להרשות לעצמם לפתח אפליקציה פנים ארגונית. הפלטפורמה שלנו מאפשרת לכל עסק – ממסעדה קטנה ועד רשת קמעונאית, להשיק אפליקציה לעובדים בתהליך פשוט ובחינם" 
  • בין יישומיה: העברת הודעות טקסט ווידאו וקבלת חיווי מי קרא/צפה בדוח מסודר און ליין; סקרי עובדים; צ'ט פנים ארגוני; קורסים והכשרות מקצועיות; רשימות משימות אינטראקטיביות; שעון נוכחות ועוד

mocks כ- 70% מהעובדים בשוק העבודה האמריקאי ושיעור דומה בישראל אינם עובדים במשרד ואין להם גישה למחשב במהלך יום העבודה שלהם. זה כמעט בלתי נתפס, אבל בעסקים בהם שיעור גבוה של עובדים לא משרדיים, דוגמת ענפי הלוגיסטיקה וההובלות, רשתות קמעונאיות, מלונאות, בנייה, מפעלים ועוד, התקשורת הפנים ארגונית, תפעול המשימות, הכשרות והדרכות, מתבצעים באמצעים לא מקוונים ומיושנים, החל מרשימות על גבי נייר, דרך פלאיירים התכנסויות עובדים למשרדי החברה לשם העברת מסרים, הדרכות פנים מול פנים וכיוב'. התוצאה: חוסר יעילות, קושי ביצירת אחידות ומקצועיות, לוגיסטיקה והוצאות מיותרות".

את הפתרון לבעיה זו זיהו התאגידים הגדולים בעולם ופיתחו, בהשקעה של מאות אלפי דולרים, אפליקציות פנים ארגונית ההופכות את הסמארטפון של העובד לכלי עבודה. הבעיה, שמדובר בעלויות לא סבירות עבור עסקים קטנים ובינוניים, שהופכות את הפתרון לבלתי ישים עבורם.

Connecteam משנה שוק זה ומספקת פלטפורמת SaaS, המאפשרת לכל עסק בכל גודל – ממסעדה, דרך מפעל ועד לרשת קמעונאית גדולה – להשיק אפליקציה פנים ארגונית ממותגת וחינמית עבור העובדים בתוך דקות וללא צורך בתמיכה טכנית. האפליקציה מספקת ערך רב הן למנהלים והן לעובדים: למנהלים היא מאפשרת תקשורת ישירה מול אחרון העובדים, חיווי לגבי איזה עובד קרא את ההודעה או ראה סרטון. היא מאפשרת להעביר עדכונים מקצועיים והכשרות און-ליין דרך האפליקציה ובכך לחסוך זמן יקר של הכשרות והדרכות פנים מול פנים. דרך ממשק הניהול של האפליקציה יכולים המנהלים אף לעקוב אחר ביצועי העובדים שלהם בזמן אמת, ולזהות הזדמנויות לייעול העבודה וחיסכון בזמן וכסף. לעובדים מספקת האפליקציה יישומים המסייעים בעבודתם היום יומית שעד כה נעשה ידנית, ומייעלת אותה בצורה משמעותית, כדי לחסוך בזמן ומשאבים. היא נותנת להם גישה מלאה למסמכים של החברה ומידע שעד כה לא היו נגישים להם.

לדברי אמיר נחמיה, מייסד משותף ומנכ"ל Connecteam, "עד היום, רק ארגונים גדולים כמו אמריקן איירליינס, MGM  וסטארבקס יכלו להרשות לעצמם ליצור אפליקציה פנים ארגונית ממותגת באמצעות פיתוח עצמי או בתי תוכנה. אנו מנגישים את תחום האפליקציות הפנים ארגוניות לכל עסק בכל גודל. באמצעות ממשק פשוט ו- Self Service – יכול כל אחד להשיק אפליקציה לארגון שלו: להעלות את לוגו העסק, לבחור את צבעי המותג והפיצ'רים המותאמים לתחום העיסוק שלו – ובתוך דקות נוצרת האפליקציה שניתן לשלוח למכשירים הניידים של כל העובדים". האפליקציה היא חינמית וניתן לשדרג לתוכנית בתשלום בהתאם לצרכי הלקוח.

המשקיעים הראשונים של החברה, עם השקעה בהיקף מיליון דולר, הם מייסדי WIX, ולא במקרה. "אני רואה בConnecteam- את WIX הבאה בתחום האפליקציות הפנים ארגוניות", אומר אבישי אברהמי, מייסד משותף ומנכ"ל WIX. לדבריו, "Connecteam עושה לתחום האפליקציות הפנים ארגוניות מה ש-  WIX עשתה לתחום בניית האתרים – הפיכת תחום מורכב ויקר שזמין רק למי שיש לו משאבים, למשהו שכל אחד יכול ליצור ולהשתמש בו, בקלות ובחינם".

אמיר ציין עוד כי, "אנחנו מספקים לעובדי השטח כלים טכנולוגיים שהיו עד כה נחלתם של עובדי המשרד בלבד, ומחברים בין המנהלים לעובדים ובין העובדים לבין עצמם. מהמוכרים בחנות, דרך עובדים בפרויקטי בנייה, אנשי לוגיסטיקה וייצור, שליחים ונהגים, עובדי תעשיות המסעדנות, אירוח והמלונאות ועוד – כולם, גם בעסקים קטנים ובינוניים – יכולים מעתה להשתמש בטכנולוגיה שמביאה עימה האפליקציה שנמצאת במכשירים הניידים שלהם. האפליקציה מאפשרת תקשורת קלה וטובה יותר, מעקב ובקרות של ביצועים ושיפור תפוקות הודות להתייעלות, הדרכות אינטראקטיביות, בריפים מקצועיים החוסכים הגעה מיוחדת למשרדי החברה ועוד".

ל- Connecteam כבר כמה עשרות לקוחות בישראל ובצפון אמריקה. בין לקוחותיה הראשונים: קבוצת קרסו, סודהסטרים, שיכון ובינוי ועוד, לצד עסקים מקומיים של 10-50 עובדים. האפליקציה מוצעת כיום באנגלית ובעברית.

איך זה עובד?  

  1. פותחים חשבון בחינם באתר Connecteam.com
  2. מעלים את לוגו החברה, בוחרים את צבעי האפליקציה ופיצ'רים מתוך סט יישומים המתאימים לתעשייה בה הארגון פועל
  3. מקבלים קישור להורדת האפליקציה הממותגת ושולחים לכל העובדים להורדה
  4. משתמשים במערכת הניהול כדי לשלוח הודעות לעובדים, להעלות תכנים וכו'

כל ארגון יכול לייצר אפליקציה פנים ארגונית בחינם. ארגונים המעוניינים בגרסת פרימיום יכולים לשדרג לחשבון בתשלום.

אודות Connecteam

Connecteam מביאה בשורה טכנולוגית לעסקים וארגונים, בהם יש עובדים ללא גישה למחשב. החברה פיתחה פלטפורמה המאפשרת לכל ארגון בכל גודל ליצור לעצמו בחינם ותוך זמן קצר אפליקציה פנים ארגונית ממותגת, ולהפיץ אותה למכשירים הניידים של העובדים. זאת, מבלי להזדקק לעזרת מחלקת IT או בית תוכנה.

האפליקציה מאפשרת לארגונים ועסקים לנהל בצורה מיטבית את משימות הארגון, ולהנגיש דרך המכשירים הניידים שלהם את כלל הפעולות והמידע שהם צריכים על מנת לעשות את עבודתם בצורה הטובה והיעילה ביותר. האפליקציה מספקת לעובדים כלים שונים לייעול עבודתם הידנית, ומאפשרת למנהלים לנטר את ביצועי העובדים בזמן אמת כדי לקבל תובנות כיצד לייעל את העבודה ולחסוך בזמן ועלויות.

Connecteam נוסדה ב-2015 על ידי המנכ"ל אמיר נחמיה; לירית שמואלי, CTO; הדר שמואלי, VP R&D ומתן אלמלם, סמנכ"ל תפעול. ל- Connecteam 11 עובדים במשרדיה בתל אביב. עד כה גייסה החברה מכל מייסדי WIX מיליון דולר.

לאתר החברה: http://www.connecteam.com; לסרטון

יישומים מרכזיים של אפליקציית Connecteam

  1. צ'ט פנים ארגוני
  2. אפשרות העברת תכנים (סרטונים, מצגות, סקרים, הודעות, חדשות וכיוב')
  3. הכשרת עובדים חדשים וקורסים במגוון פורמטים – אינטראקטיביים ואחרים
  4. סקרים פנימיים
  5. ניהול משמרות
  6. תיקיות מידע ארגוני, דוגמת קטלוג מוצרים, נהלי בטיחות וכיוב'
  7. צ'ק ליסט למשימות (כולל איכון)
  8. ניטור ובקרת ביצועים ומשימות של העובדים הלא משרדיים
  9. אפשרות בקרה ותיעוד של ביצוע הנחיות רגולציה
  10. שעון נוכחות מבוסס מיקום

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.