<
יום שני , דצמבר 18 2017
מבזקים
דף הבית > נושאים בכותרות > טרנספורמציה דיגיטלית > Everest Group מדרגת את IBM כמובילה בתחום האוטומטיזציה של תשתיות טכנולוגיות

Everest Group מדרגת את IBM כמובילה בתחום האוטומטיזציה של תשתיות טכנולוגיות

2017-05-11 at 11.58.16חברת מחקר השוק Everest Group מדרגת אתIBM  כמובילה בתחום האוטומטיזציה של תשתיות טכנולוגיות מידע. דו"ח PEAK Matrix אותו מפרסמת חברת המחקר מסביר כי ארגונים נאבקים על מנת למצות באופן מלא את השקעותיהם בתחומי התשתיות, בשל היעדר אסטרטגיה אחידה ומקיפה לאוטומטיזציה של שירותי התשתיות המתמקדת ביעדים העסקיים. ארגונים המצליחים בכל זאת במשימה, נהנים מבסיס המאפשר להם להקים סביבה גמישה, עמידה וחסכונית, המאפשרת להציע לשוק מוצרים חדשים במהירות גבוהה מזו של מתחריהם.

מומחי Everest Group מציינים במיוחד את חבילת פתרונות האוטומטיזציה של IBM, המשולבת במומחיות אותה מציעה החברה בתחומי השירותים, על מנת ליצור בידול ברור בשוק. הדו"ח מתייחס גם למודעות הגבוהה בשוק לשירותי התשתיות של IBM, ולהשקעה המתמשכת שלה בתחום המחשוב הקוגניטיבי, תוך הצגת דוגמאות שימוש בפועל והוכחות קונצפציה של מערכות הממנפות יכולות קוגניטיביות על בסיס היכולות של ווטסון, במגוון רחב של סביבות לקוחות.

לדברי אורי חיאק, מנהל הטכנולוגיות ב- IBM Israel: "אוטומטיזציה קוגניטיבית מספקת לעסקים את הגורם המבדל המעניק להם ערך מוסף מהותי. מדובר בפריצת דרך טכנולוגית המאפשרת חיסכון של עשרות אחוזים בעלויות התפעול של תשתיות ה- IT, קפיצת מדרגה בגמישות ובדינאמיות של הארגון בהקצאת משאבי תשתיות, כמו גם יציבות גבוהה של המערכות ומניעת טעויות אנוש. הדו"ח 2017-05-11 at 11.56.43הנוכחי מהווה הוכחה נוספת ליכולת החזקה של IBM לספק פתרונות חדשניים למימוש היעדים העסקיים של הלקוחות".

IBM רואה במחשוב הקוגניטיבי כלי מרכזי בהמשך האוטומטיזציה של שירותי תשתיות. על בסיס התפיסה הזאת, הקימה החברה יחידה עסקית נפרדת, לייעוץ עסקי בתחום הקוגניטיבי. באמצעות ניצול היכולות הזמינות ב- IBM בתחום האוטומטיזציה, ובשילוב כלים מבוססי תקנים המוצעים במסגרת התעשייה, מסוגלת כיום IBM לשפר את איכות אספקת השירותים ומהירות הצעתם ללקוחות.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשלוש שנים האחרונות.
נגישות