<
יום שישי , נובמבר 24 2017
מבזקים
דף הבית > נושאים בכותרות > אבטחה ו-Cyber > אבטחה ופרטיות ב- Office 365 שירותי ענן שניתן לבטוח בהם

אבטחה ופרטיות ב- Office 365 שירותי ענן שניתן לבטוח בהם

כמשווק שירותי ענן, השם את הלקוח במרכז, עליך לדאוג לספק לו מוצרים אשר ידעו להעניק לו – פרודוקטיביות, אבטחה, תאימות ופרטיות. בעולם בו מתרחשות מידי יום 4,000 התקפות של תוכנות כופר, מנהלי ארגונים זקוקים לאבטחה אולטימטיבית שתגן על המידע הרגיש שלהם.האם הלקוח שלך יודע שלוקח 229 ימים בממוצע לזהות חדירה למערכת? האם אתה מוכן לקחת אחריות על נזק כלכלי בעלות של מיליוני דולרים, שייגרם ללקוח שלך בעקבות התקפת סייבר? עם למעלה ממיליארד office365- תמונה 1לקוחות ב-Office וניסיון של עשרות שנים בהפעלת שירותים מקוונים, מיקרוסופט כיום מובילה בהגנת צרכניה בענן ומציעה לך מגוון פתרונות יעילים עבור אבטחת לקוחותיך.

מוצרי האבטחה של מיקרוסופט מותאמים לשימוש משתנה כך שהלקוח יכול לשלוט בתכונות כדי לשפר את אבטחת המידע בהתאם לצרכיו באמצעות:

  • שליחה בטוחה של תקשורת עסקית חסויה
  • שליחה וקבלת דוא"ל מוצפן ישירות ממחשבים נייחים
  • מתן גישה למשתמשים מורשים בהתבסס על הקצאת תפקידים
  • ניהול הגדרות האנטי-וירוס והגדרות האנטי-ספאם של החברה מתוך ממשק ה Office 365

יכולות מובנות ב Office 365

לקוח של Office 365 יכול ליהנות ישירות מתכונות אבטחה מעמיקות שמובנות בתוך השירות. במיקרוסופט יישמו טכנולוגיות ותהליכים המאומתים באופן עצמאי כדי office365- תמונה 2להבטיח אבטחה גבוהה של נתוני משתמשים:

  • אבטחה פיזית– מעקב אחר מרכזי הנתונים 24/7 ושימוש בטכנולוגיות שמטרתן להגן על המידע מפני גישה לא מורשית או אסונות טבע
  • שיטות עבודה– שימוש בשיטות עבודה מומלצות בתכנון וביצוע פעולות, כמו הגנה מעמיקה שתפקידה לשמור על אבטחת המידע
  • הצפנת נתונים– תוכן הדוא"ל של כל לקוח מוצפן באמצעות הצפנת AES (Advanced Encryption Standard) של BitLocker
  • רשת מאובטחת– רשת אבטחה המספקת הפרדה פיזית בין שרתים לבין הממשקים הפונים לציבור בעת ובעונה אחת, כאשר אבטחת הנתב של Edge מזהה חדירות ופגיעות.

פרטיות מובטחת

ככל שיותר ויותר לקוחות מסתמכים על ספקי שירות מקוונים כדי לשמור על המידע מפני אובדן, גניבה או שימוש לא נכון, עולה שאלת הפרטיות בענן. בתור משווק office365- תמונה 3עליך להוביל את הלקוח להבנה שניתן לשמור על הפרטיות גם בענן:

ניהול, בקרה ועקרונות פרטיות ב- Office 365

  • שימוש בנתוניםלא נעשה שימוש במידע, אלא לצורך מתן השירותים שאליהם נרשם הלקוח. שכן, מיקרוסופט אינה סורקת דוא"ל, מסמכים, או נתונים של הלקוחות כדי לבנות מוצרי פרסום.
  • ניידות נתונים– נתוני הלקוח שייכים אך ורק לו, אין למיקרוסופט יכולת לייצא את הנתונים או לקחת בעלות עליהם.
  • מערכות בקרה עצמית– אפשרות ליחידים ולמנהלים להגדיר הרשאות גישה למסמכים, לחוברות עבודה ולמצגות. באמצעות החלת מדיניות חכמה, הדבר מסייע ללקוח שלך למנוע הדפסה, העברה או העתקה של מידע רגיש על-ידי אנשים שאינם מורשים.
  • שינויים בסביבה הארגונית מתרחשים כל הזמן, הסכנות גדלות, ההיצע רחב והידע של הלקוחות בנושא אבטחה עדין לא מספק. תפקיד המשווק לא פעם הוא לקחת את האחריות לידיו ולספק את המידע והתמונה הכוללת, כמו במקרה של איומי סייבר. היתרונות המרכזיים של מיקרוסופט: מספר המשתמשים והמשוב המתמיד, מהווים בסיס לשיפור והתייעלות השירותים עבור לקוחות מגוונים בתעשייה. היכולות המובנות, האפשרות לשליטה בהגדרות האבטחה ועקרונות הפרטיות עליהם מיקרוסופט שומרת בקפידה הם המודל הטוב ביותר שניתן להציע כיום.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.