<
יום שישי , נובמבר 24 2017
מבזקים
דף הבית > נושאים בכותרות > אבטחה ו-Cyber > חברת הסייבר האמריקנית WatchGuard מקימה מרכז מכירות ותמיכה בישראל

חברת הסייבר האמריקנית WatchGuard מקימה מרכז מכירות ותמיכה בישראל

החברה תציע לארגונים ולעסקים פתרונות מקיפים לאיומי סייבר ואבטחת מידע במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים ביחס למתחרים כשעדכוני התוכנה יינתנו תמורת עלות נמוכה

WatchGuard העולמית מכרה ב-19 השנים האחרונות כמיליון התקנים ב-120 מדינות. החברה זכתה בעשרות פרסים ודירוגים מחברות מחקר כגון גרטנר ופרוסט אנד סאליבן וממגזינים כגון PC Magazine

חברת WatchGuard האמריקנית, המספקת פתרון מקיף לאיומי סייבר ואבטחת מידע, מקימה מרכז מכירות ותמיכה בישראל. WatchGuard, שנוסדה ב-1996, פועלת בכל רחבי העולם ומציעה התקנים רב שימושיים וקלים לניהול בתמחור נמוך בהרבה ביחס להתקני הסייבר ואבטחת המידע הנפוצים בשוק. בכוונת החברה לפנות בישראל לארגונים ולעסקים ולהציע להם התקני סייבר מתקדמים במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים ביחס למתחרים כשעדכוני התוכנה לציוד יינתנו תמורת עלות נמוכה.

WatchGuard ישראל החלה להפעיל חנות וירטואלית בכתובת watchguard-il.comופתחה בקמפיין להשקת החברה בארץ. WatchGuard, שמעסיקה מעל ל-400 עובדים ומנוהלת מסיאטל שבמדינת וושינגטון, מכרה ב-19 השנים האחרונות כמיליון התקני סייבר ואבטחת מידע. התקני הסייבר של WatchGuard נמכרו לעסקים ולארגונים ב-120 מדינות בצפון ודרום אמריקה, אירופה, אסיה ואזור האוקיינוס השקט.

WatchGuard מדורגת מזה 5 שנים ברציפות כחברה מובילה בדירוג "רביע הקסם" (Magic Quadrant) של חברת גרטנר בתחום ניהול הסיכונים המאוחד (UTM – Unified Threat Management). החברה ומוצריה זכו בעשרות פרסים, החל מפרס "חברת השנה לשנת 2015" של המגזין Network Computing ועד לפרס על חדשנות במוצר APT (Advanced Persistent Threat) לעסקים קטנים ובינוניים מחברת המחקר פרוסט אנד סאליבן. ביצועי ה-throughput של פתרון WatchGuard צוינו במהלך מבחן הביצועים של חברת Miercom כגבוהים מהמתחרים ב-385% בממוצע.

במוקד פתרונות WatchGuard עומדת קונסולה המאפשרת לכל עסק וארגון לנטר, לשלוט ולהגן על כל מה שמתרחש ברשת התקשורת שלו. הקונסולה מאפשרת לנהל בצורה ויזואלית ופשוטה את כל הטיפול באיומי הסייבר, להגדיר כללי אבטחת מידע של הארגון ולהכפיף כל פעילות ברשת לכללים אלה. היצע ה-UTM (Unified Threat Management – ניהול סיכונים מאוחד) של WatchGuard מספקים חבילה של פתרונות הכוללים פיירוול, אנטי וירוס, אנטי ספאם, סינון כתובות אינטרנט חשודות (URL filtering), חסימת תוכן מזיק, סינון מנות תקשורת (packet filtering), מניעת חדירות לרשת (IPS), הגנה מפני חטיפה והצפנה של קבצים (ransomware), עצירת מתקפות סייבר ממוקדות (APT), הגנה מפני שימוש לא הולם ברשת (Reputation Enabled Defense), הגנה מפני דליפת מידע (DLP), שליטה ביותר מ-1,800 יישומים עסקיים ויישומי אינטרנט (application control), לצד שירותי תמיכה של WatchGuard.

פתרון ה-UTM המודולרי של WatchGuard משלב את מערכת ההפעלה Firewire שפיתחה WatchGuard, לצד מיטב טכנולוגיות הסייבר ואבטחת המידע (best of breed) של חברות דוגמת קספרסקי, AVG, Websense, TrendMicro ו-Sophos, והכל בקופסה יחידה עם מודם מובנה. פתרון ה-UTM מבוסס על כלי הניהול עטור הפרסים Dimension, אשר מאפשר לזהות, להמחיש בצורה ויזואלית ולבודד כל איום סייבר, והכל מתוך קונסולה אינטואיטיבית אחת. לדברי חברת המחקר פרוסט אנד סאליבאן, "אסטרטגיה זו מאפשרת ל-WatchGuard להציע ללקוחותיה את ההגנה ואת הערך הטובים מסוגם, יחד עם הגמישות לבצע שינויים בספקים השותפים בפתרון ולהוסיף פונקציונליות במידת הצורך".

לצד פתרונות ה-UTM מציעה WatchGuard מערך מלא של פתרונות בתחומי הפיירוול המתקדם (Next Generation Firewall – NGFW), גישה אלחוטית מאובטחת, גישה מאובטחת לדואר אלקטרוני, אבטחת מידע לסביבות וירטואליזציה ופתרונות נוספים.

ליאור בנימין, מנהל המכירות של WatchGuard ישראל, מסר: "החזון שלנו הוא לספק לכל עסק וארגון הגנה מכל איומי הסייבר ואבטחת המידע שיכולים להטריד אותו והגנה מפני מחירים גבוהים. בכוונתנו לספק ציוד איכותי ביותר

יאור בנימין, מנהל מכירות WatchGuard ישראל

ליאור בנימין, מנהל מכירות WatchGuard ישראל

במחירים הנמוכים בעשרות אחוזים ביחס למתחרים,

עדכוני תוכנה במחיר נמוך ואפשרויות קלות לבעל העסק בכל הקשור למעבר לפתרונות WatchGuard".

האריה האדום: טורף ההאקרים של WatchGuard

WatchGuard מאופיינת בקו מיתוגי ייחודי שמבוסס על הצבע האדום ועל דמות של אריה. בדומה לאריה שטורף בעלי חיים רבים אחרים ועומד בראש שרשרת המזון, האריה האדום של WatchGuard "אוכל האקרים לארוחת בוקר" ועומד בראש שרשרת המזון של עולם הסייבר ואבטחת המידע.

הצבע האדום עובר כחוט השני לאורך כל המיתוג של WatchGuard – החל מאתר ולוגו החברה, דרך צבע הציוד ועד המודעות, שלטי החוצות וכל התוצרים השיווקיים והפרסומיים האחרים.

הקמפיין של WatchGuard מציע לעסקים להיות הטורפים ולא הנטרפים בקרב הסייבר. בדומה למצבם של הנטרפים בטבע, איומי הסייבר ואבטחת המידע על העסקים יכולים לבוא בכל מקום ובכל זמן, והם יכולים לחסל את הנטרפים לפני שהם מבחינים בהם. אבל יש מענה לסכנה: "יש אנשים שחושבים שההאקרים מפחידים. לנו הם נראים טעימים", אומרת אחת מפרסומות האריה האדום של WatchGuard.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.