<
יום שני , דצמבר 18 2017
מבזקים
דף הבית > נושאים בכותרות > אבטחה ו-Cyber > סקר בינלאומי חושף צורך בשיפור אמינות התשלומים והתקשורת עם בעלי אתרי תוכן

סקר בינלאומי חושף צורך בשיפור אמינות התשלומים והתקשורת עם בעלי אתרי תוכן

סקר בינלאומי שבחן את שביעות הרצון של בעלי אתרי תוכן ברחבי העולם ממערכות התשלומים של רשתות הפרסום הדיגיטלי עמן הם עובדים, מגלה כי יש קשר מובהק בין נאמנות בעלי האתרים לרשתות ובין שביעות הרצון שלהם מחוויית התשלומים שהם חווים. המחקר אף חשף מספר תובנות הנוגעות לצורך של רשתות הפרסום בשיפור התקשורת עם בעלי האתרים ככל שמדובר בתשלומים וניהולם ובצורך שלהם בגישה לשימוש בכלים לשירות עצמי. המחקר שהקיף מעל 250 בעלי אתרים, נערך בחסות חברת Tipalti ,ספק בינלאומי מוביל של פלטפורמה לאוטומציה של תשלומים.

בין הממצאים הנוספים בסקר:

עמית חן

עמית חן

  • בעיות בתשלומים גוררות נטישה: 48 אחוז מבעלי אתרי התוכן הפסיקו לעבוד עם רשת פרסום בגלל בעיה בתשלומים המגיעים להם. 46 אחוז נוספים מאלה שעדיין לא ניתקו קשר מרשת פרסום, דיווחו כי אם בעיות בתשלומים אכן יתעוררו הם יסיימו את ההתקשרות עם הרשת.
  • בין הנושאים הבולטים נמצאים ״תשלומים בזמן״ ו״דיוק בתשלומים״.
  • 52 אחוז מבעלי אתרי התוכן חוו בשנה החולפת איחור בתשלומים המגיעים להם.

נושאים נוספים שהיו חשובים לבעלי אתרי התוכן במערכת היחסים שלהם עם רשתות הפרסום:

– תקשורת פרואקטיבית כמו התרעות מיילים על סטטוס תשלומים מאוד חשובים לבעלי האתרים.

–  %75.7 מבעלי האתרים הצהירו שכאשר משתנה סטטוס תשלום ״חשוב ביותר״ שהם יקבלו התרעה על כך ו-20.1% אמרו כי זהו מהלך ״חשוב״.

– תקשורת פרואקטיבית אף היתה קריטית יותר לבעלי האתרים כאשר התעוררה בעיה בתשלומים. 80.3% מבעלי האתרים הצהירו שחשוב מאוד לקבל התרעות כדי שיסייעו להם בפתרון סוגיות הנוגעות לתשלומים ו-15.4% אמרו שזה ומהלך ״חשוב״.

עוד גילה המחקר הבדלים בין בעלי האתרים הממוקמים בארה״ב ולאלה מחוצה לה:

  • בעוד שותפים מארה״ב מעדיפים לקבל תשלום באמצעות PayPal או ACH, בעלי אתרים ממדינות אחרות מעדיפים העברות בנקאיות מקומיות PayPal ו-wire transfer.
  • %93.5 מבעלי האתרים הגלובליים מעדיפים תשלומים במטבע מקומי
  • נתוני המס הרלוונטיים נאספים ב 68% מהמקרים בצורה ידנית ולא מאובטחת.

״רשתות פרסום דיגיטלי צריכות לקחת בחשבון את חשיבות חוויית המשתמש בשלב התשלום. הן צריכות לוודא שהתשלומים יהיו מדוייקים ויעברו בזמן וכי סטטוס התשלומים מתוקשר כיאות״, אומר חן עמית, מנכ״ל ומייסד Tipalti.

״ המחקר מוכיח שחויית התשלומים יכולה להכריע את הכף בזירת המדיה הדיגיטלית התחרותית של היום כשמדובר בשמירה על אתרי המדיה הטובים ביותר״. לדברי עמית, יישום שיטות תשלום יעילות, דוגמת היכולת לבצע תשלומים במספר שיטות ובמגוון מטבעות, הגישה לפורטל בו יש ניתן לבדוק מצב תשלומים 24/7, קבלת התרעות על תשלומים וכד׳ מוביל בסופו של דבר לאיכות גבוהה יותר של אתרי מדיה איתם רשתות הפרסום עובדות.

Tipalti,

פועלת בתחום הטכנולוגי הפיננסי (פינטק) מעבדת כיום מעל לשני מיליארד דולר בשנה בלמעלה מ-190 מדינות ומנהלת מישראל ומארה"ב עבור לקוחותיה כחצי מיליון ספקים. הרשתות, Airpush, sovrn ו- Vungle, הצטרפו לשורה ארוכה של רשתות מדיה דיגיטלית מובילות העושות כיום שימוש בפתרון של Tipalti לביצוע אופטימיזציה של מערך התשלומים הגלובלי.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשלוש שנים האחרונות.
נגישות