<
יום שבת , ינואר 20 2018
מבזקים
דף הבית > היי טק > אפליקציות אינטרנט > טאבלטים לאנשי השטח ותשלום חשבונות באפליקציה: הדיור הציבורי עובר לשירות דיגיטלי באמצעות עמידר החדשה

טאבלטים לאנשי השטח ותשלום חשבונות באפליקציה: הדיור הציבורי עובר לשירות דיגיטלי באמצעות עמידר החדשה

שר הבינוי והשיכון, אלוף (במיל'), יואב גלנט: "מדובר בחידוש שיוביל למתן שירות מהיר, נגיש וטוב יותר לדיירי הדיור הציבורי"

ראובן קפלן צילום נמרוד גליקמן

ראובן קפלן צילום נמרוד גליקמן

משרד הבינוי והשיכון באמצעות עמידר החדשה השיק היום (רביעי) שירות דיגטלי חדש לטובת הדיור הציבורי. בכנס חדשנות של החברה נחשפו היישומים והפיתוחים שיאפשרו להנגיש יותר מידע לדיירים ולהעניק ללקוחות הדיור הציבורי שירות טוב יותר. "מדובר בחידוש נוסף של משרד הבינוי והשיכון אשר יוביל למתן שירות מהיר, נגיש וטוב יותר לדיירי הדיור הציבורי. האתגר שלנו הוא להקשיב ולסייע לדיירי הדיור הציבורי ככל הניתן ולהטיב עם כל דייר", אמר השר גלנט.

"לטכנולוגיה מטרה אחת: לאפשר לנו לתת שירות טוב יותר ללקוחות הדיור הציבורי", הבהיר מנכ"ל עמידר החדשה, ראובן קפלן. "אנשים מצפים לקבל שירות מיידי ואנחנו כאן כדי לספק את המענה הזה בצורה הטובה ביותר. אני שמח שכאן בעמידר משתמשים בטכנולוגיה לסייע לדיירים ולהקל עליהם. זה הייעוד העיקרי שלנו".הטכנולוגיות החדשניות פותחו על ידי אגף מערכות המידע של עמידר, בראשות רחל לוביאניקר, סמנכ"לית המחשוב ומערכות המידע של החברה שמסרה: "פיתוח האפליקציה הוא חלק ממהפכה טכנולוגית שעמידר עוברת בשנה האחרונה, כחלק ממהפך שלם בתפיסת השירות שלה כלפי לקוחותיה ודייריה בדיגיטל."

במסגרת המעבר לשירות דיגיטלי, בתחילת 2018 יחלו בעמידר פיילוט נרחב בתחום ביקורי הדירות המכונים "ביקור מעגל", שיהפכו לממוחשבים. אנשי השטח יצוידו בטאבלטים חדישים, שיאפשרו גישה לכל המידע הרלוונטי ללקוח, דיווח על תקלות בזמן אמת ואפילו צילום של הדירה. בנוסף, העובד יוכל לסייע ללקוח לבצע תשלומים ולחסוך עבורו את הצורך בהגעה לסניף.  מרכיב נוסף בשירות הדיגיטלי הוא האזור האישי ללקוחות שיושק ברבעון הראשון של 2018 ללקוחות, בו יוכלו

אזור אישי

אזור אישי

לקבל את מידע מקיף מהבית או בטלפון הנייד. המידע כולל מעקב אחר הפניות שלהם, אפשרות למלא טפסים מקוונים, להגיש בקשה להנחה בשכר דירה מרחוק, תצוגה על חובות כספיים במידה וישנם כולל מגוון אפשרויות לתשלום, עדכון פרטים אישיים וכדומה. הנתונים שייאספו יאפשרו גם לחזות בעיות ולטפל בהן עוד בטרם יתרחשו.

 לפני מספר חודשים כבר הושקה אפליקציית עמידר, המאפשרת ללקוחות לדווח על נושאים לטיפול בדירתם ללא צורך בהמתנה למוקד הטלפוני או הגעה לסניף, כולל צילום. עם הגעת הפניה למוקד, צוות ייעודי נשלח לדירה. במקביל, מאפשרת האפליקציה לקבל מידע אודות עדכונים בעמידר (שעות פתיחת סניפים, פעילויות, הרשמה למחיר למשתכן וכדומה), לאתר סניפים כולל ניווט אליהם, לבצע תשלומים בקליק ופעילויות נוספות. מוקדם יותר השנה הקימה עמידר אתר חדש, בו ניתן למצוא תכנים בנושא הדיור הציבורי, כולל זכויות זכאויות, טפסים להורדה, תשלומים מקוונים, הגשת בקשות מקוונות ליחידות שונות בארגון לפי הצורך ומידע נוספים.

 על פי נתוני עמידר, אתר החברה זוכה ל-25-30 אלף כניסות בחודש, רובן של לקוחות. 40% מהכניסות לאתר מבוצעות כיום מטלפונים ניידים. הטפסים הדיגיטליים הזמינים הורדו כבר מאות פעמים ומעל 3,000 קריאות נפתחו אונליין. הנתונים מעידים כי לקוחות הדיור הציבורי משתמשים בטכנולוגיה וצמאים לקבל שירותים דיגיטליים נוספים.

 

 

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשלוש שנים האחרונות.
נגישות