<
יום שני , דצמבר 18 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > אורקל בחרה בסטארטאפ הישראלי SalesPredict כשותף עסקי ב"חנות האפליקציות" שלה, Oracle Cloud MarketPlace

אורקל בחרה בסטארטאפ הישראלי SalesPredict כשותף עסקי ב"חנות האפליקציות" שלה, Oracle Cloud MarketPlace

ד"ר קירה רדינסקי, מייסדת Sales Predict, תשתתף בכנס סטארטאפים של אורקל וקרן JVP בנושא "עסקים מודרניים בעידן הדיגיטלי", 7.7.15

ענקית הטכנולוגיה אורקל בחרה בחברת הסטארטאפ הישראלית SalesPredict של ד"ר קירה רדינסקי וירון זכאי-אור כשותפה עסקית שתיכנס ל-Oracle Cloud MarketPlace, חנות האפליקציות העסקיות בענן של אורקל. SalesPredict תוכל להיחשף בדרך זו למאגר הלקוחות של אורקל המונה יותר מ-400 אלף לקוחות ברחבי העולם. עם כניסתה של SalesPredict , משתתפת ד"ר קירה רדינסקי בכנס סטארטאפים שיעסוק בעסקים בעידן הדיגיטלי, שתקיים אורקל ישראל בשיתוף עם קרן JVP ב-7 ביולי. דוברים נוספים יהיו עוזי נבון, מנכ"ל אורקל ישראל, חיים קופנס – שותף בקרן JVP, Andrew Bond – סמנכ"ל ארכיטקטורה של ארגונים ב-EMEAOracle, אבנר מימון – מוביל תחום Digital, Cloud & Security באורקל ישראל ועוד.

SalesPredict מסייעת לחברות B2B)) להגדיל את הכנסותיהן על ידי זיהוי הלקוחות הפוטנציאליים הטובים ביותר שלהן. המערכת שפיתחה החברה מספקת לאנשי המכירות תיעדוף חכם של העסקאות שהסתברות הביצוע שלהן גבוהה יותר, ומדרגת את ה"לידים" שבטיפול צוותי השיווק, המכירות וניהול תיקי הלקוחות.לאנשי השיווק היא גם מסייעת להבין באיזה סגמנטים של האוכלוסיה הם מצליחים יותר ועוזרת להם לכוון את הקמפיינים שלהם למקומות שבהם יצליחו בצורה הטובה ביותר עם המסר הנכון.

האפליקציה שתוצע ב-Oracle Cloud MarketPlace משתמשת בחיזוי אנליטי ((predictive analytics בשילוב עם מערכת CRM של אורקל ודאטה ממערכת marketing automation של אורקל, ותוך ניתוח ביג דאטה של אלפי מקורות מידע הכוללים אתרים ברשת האינטרנט ורשתות חברתיות. איש המכירות מקבל מהמערכת תובנות משמעותיות לגבי סיכויי ההצלחה של עסקה וגם על הדרך בה הוא צריך לנהל את השיחה עם הלקוח, מחיר שכדאי להציב לו ועוד. כך למעשה עולה ההסתברות והסיכוי להגיע לעיסקה ונחסך זמן מיותר המושקע בעסקאות בהסתברות מימוש נמוכה.סיילספרדיקט, שגייסה עד היום 5.2 מליון $ מכפילה את רווחיה באופן עקבי כל רבעון.

לדברי אלברטו מרנפלד, סמנכ"ל בכיר , מנהל חטיבת האפליקציות באורקל ישראל: "מערכת ה CRM של אורקל הופכת להיות סטנדרט בקרב סמנכ"לי מכירות ברחבי העולם. זה מושך חברות נישה מובילות כגון SalesPredict להיות חלק מה -Market Place  שלנו. פתרונות משלימים כגון SalesPredict מעצימים את הערך שלקוחותינו מקבלים ממערכת ה CRM של אורקל."

אבנר מימון

אבנר מימון, מוביל תחום Digital, Cloud & Security באורקל ישראל

לדברי אבנר מימון, מוביל תחום Digital, Cloud & Security באורקל ישראל: "ה-Cloud Marketplaceשל אורקל , הנה פלטפורמה המאפשרת לשותפי אורקל בארץ ובעולם לחשוף ולשווק את פתרונותיהם היצריתיים ואיכותיים למאות אלפי לקוחות בחנות וירטואלית גלובלית.חברת Sales Predictמעשירה את ה   Cloud Marketplace של אורקל ומצטרפת לרשימה הולכת וגדלה של שותפים ולקוחות המזהים את היתרון העסקי והטכנולוגי של אורקל בענן הציבורי. אורקל מפתחת את טכנולוגיית ה-Cloud המתקדמת  ביותר בעולם לטובת ארגונים בכל גודל עם מענה הוליסטי, אינטגרטיבי וגמיש הכולל יותר מ 54 שירותי ענן בעולמות ה-SaaS ה-PaaSוה-IaaS.

ד"ר קירה רדינסקי, CTO ומייסדת משותפת של SalesPredict: "הצבנו לעצמנו את החזון לשנות את הדרך בה עסקים מוכרים בזכות גישה למערכת החיזוי המדעית שפתחנו. המערכת שלנו הביאה תוצאות של יותר מהכפלת  כמות העסקאות הפוטנציאלית של עשרות לקוחותינו והעלאת יכולה השימור ביותר מ-10%. כדי להצליח במשימה מהפכנית זו היה טבעי לנו לעבוד עם אורקל  – אחת החברות החדשניות והמובילות בתחום. ביחד אנחנו מאמינים שנצליח לשנות את תחום המכירות ולהוביל לתגליות חדשות".

הצטרפותה של Sales Predict ל-Oracle Cloud Marketplace הושלמה עם סיום תהליך של אינטגרציה בין Oracle Fusion CRM ו- Sales Cloud של אורקל לבין האפליקציה של SalesPredict.

Oracle Cloud Marketplace הוא חנות האפקליציות במרחב של Oracle Cloud, שוק גלובלי שבו שותפי אורקליכולים לפרסם אפליקציות ולקדם שירותים שעוזרים ללקוחות למקסם את הערך שלהם מפתרונות Oracle Cloud. זהו מקום מרכזי ללקוחות אורקל המעוניינים באפליקציות עסקיות מהימנות שממנפות את פלטפורמת Oracle Cloud כולל שירותי ייעוץ והטמעה של יותר מ-100 מטמיעי מערכות.

SalesPredict נוסדה ב-2012 על ידי ירון זכאי-אור, המשמש כיום כמנכ"ל, וד"ר קירה רדינסקי, מדענית דאטה בעלת מוניטין בינלאומי, שמשמשת כ-CTO בחברה. ל-SalesPredict יש כיום כ-30 לקוחות, בהם GE, Siemens, וגם לקוחות קטנים יותר שהיא מסייעת להם להגדיל את הכנסותיהן.

כפעילות פרו-בונו, מבצעת Sales Predict בימים אלה פעילות עם בתי חולים בישראל, כדי לנסות לגלות הסתברויות לסרטן. זאת, בין היתר על בסיס מאגרי המידע של בתי חולים והגישה שלהם לתוצאות הבדיקות של חולים.

קירה רדינסקי, CTO ומייסדת משותפת של SalesPredict היא מהדמויות הבולטות בקהיליית מדעני הדאטה. כבוגרת הטכניון, זכתה בהכרה בינלאומית על עבודתה שם ובמחקר של מיקרוסופט, שם פיתחה אלגוריתמים פרדיקטיביים שזיהו את סימני האזהרה המוקדמים של ארועים בעלי אימפקט גלובלי, כמו הפיכות פוליטיות והתפרצות מגיפות. ב-2014 פורבס הגדיר אותה כאחת מ-50 הנשים המשפיעות ביותר בישראל, כאשר בגיל 27 היא היתה האישה הצעירה ברשימה. קירה נכנסה השנה לרשימה של פורבס של "30 מתחת לגיל 30 בטכנולוגיה לארגונים", נבחרה גם לאחת היזמיות המבטיחות ביותר מתחת לגיל 35 של MIT ב-2013.

כנס Modern Business in the Digital Age המשותף לאורקל ישראל וקרן JVP  יתקיים ב-7 ביולי בין 9:00-14:00 בגלריה מאירהוף, ת"א.

אודות מערכת ITnews

נגישות