<
יום שבת , דצמבר 16 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > חברת הרץ מחזקת קשרי הלקוחות: מיישמת מערכת לניהול קשרי לקוחות ותהליכי מכירה (CRM) מבוססת Microsoft Dynamic CRM  באמצעות אלעד מערכות

חברת הרץ מחזקת קשרי הלקוחות: מיישמת מערכת לניהול קשרי לקוחות ותהליכי מכירה (CRM) מבוססת Microsoft Dynamic CRM  באמצעות אלעד מערכות

 

 

-היקף הפרוייקט מוערך בלמעלה ממליון שקלים- אלעד מערכות דגן הלוי

המערכת תרכז את המידע המאוחסן כיום במערכות של הרץ ואוטוסנטר ותאפשר לחברות לנהל טוב יותר את הקשר שלהן עם לקוחותיהן ולחזק את מערך המכירות והשירות

המערכת החדשה תאפשר לעקוב אחר כל מתעניין ולמדוד את יעילותם של ערוצי פרסום שונים

חברת הרץ החלה בפרוייקט רחב היקף ליישום מערך קשרי לקוחות (CRM) מתקדם באמצעות חברת אלעד מערכות. פרוייקט ה- CRM  מבוסס על מערכת ניהול קשרי הלקוחות של חברת מיקרוסופט – Dynamics CRM 2015. חברת הרץ נחשבת לתאגיד השכרת הרכב הגדול בעולם, הפועל ב- 170 מדינות ומפעיל למעלה מ- 7,500 תחנות ברחבי העולם. לחברת הרץ כ – 40 סניפים הפרוסים ברחבי ישראל, 25 מהם שייכים להרץ, 13 של אוטוסנטר וכן המשרד ראשי.

לחברה מרכז הזמנות ושירות ארצית הפועל מסביב לשעון 24 X 7 .

המערכת האחודה תאגד את שתי מערכות ה- CRM הקיימות כיום בהרץ ובאוטוסנטר, אשר מבוססות אף הן על פתרון ה- Dynamics CRM בגרסה מיושנת. המערכת החדשה תאפשר לחברת הרץ לנהל ולעקוב אחר תהליכי השירות והמכירה המתבצעים בשתי החברות, הרץ ואוטוסנטר, כולל מכירות, השכרת רכבים בארץ ובחו"ל, ליסינג תפעולי, עסקי ופרטי ושל מכירת רכב. המערכת צפויה לשרת כ- 250משתמשים במטה החברה בלוד, במרכז ההזמנות והשירות בתל אביב וכן בסניף המרכזי של אוטוסנטר בנס ציונה.

המערכת תאפשר להרץ לקבל תמונה מלאה על לקוחותיה (360 מעלות), לחזק את מערך המכירות, השירות ושימור לקוחותיה לאורך זמן ולהדק את הקשר השוטף עם הלקוחות, תוך ניהול מלא של מחזור חיי הלקוח, מנקודת המגע הראשונית, דרך השכרה, רכישה ואספקת הרכב ועד לשירות לאחר המכירה. למערכת ממשקים להקפצת מסך בשיחות נכנסות מול האתר וכן מקורות לקליטת לידים ולפתיחת קריאות שירות. היא כוללת מספר רב של ממשקים ומנוהלת מול מערכות ה- ERP של החברות.

בנוסף לאלו, המערכת אף תסייע לעקוב אחר כל מתעניין (ליד) בכל ערוץ ממנו הגיע והיא כוללת בין היתר לוח מחוונים (Dashboard) להנהלה, מעקב אחר תהליכי מכירה פתוחים, מעקב אחר לקוחות שביצעו נסיעות הדגמה, תזכורות מתוזמנות אוטומטית לנציגי מכירות, מעקב ביצועים ברמת אולם המכירה וברמת נציג מכירות ועוד. כמו כן, המערכת מאפשרת למדוד את יעילות ערוצי הפרסום והשיווק השונים.

המערכת תעלה בשני שלבים, כאשר בשלב הראשון יופעל פיילוט בשני סניפים, אחד של הרץ ואחד של אוטוסנטר ובשלב השני המערכת תופעל בכל יתר הסניפים, בהפעלה מלאה עד סוף שנת 2015.

גיל בכרמנהל מערכות המידע של חברות הרץ ואוטוסנטר מסר כי "בחרנו את Microsoft Dynamics CRM  לאחר תהליך בחירה יסודי ומקיף תוך הקפדה על בחירת ספק מקצועי ובעל מוניטין ונסיון רב בעולם מערכותCRM  בכלל ובתחום הרכב בפרט. שמנו דגש על הפונקציונליות הרחבה של המערכת והתאמתה לדרישותינו והקפדנו על מימשק מלא ויעיל  למערכות התפעוליות שלנו . אנו בטוחים שהמערכת שבחרנו ויישומה המיטבי ישפר באופן דרמטי את רמת השירותים שאנו נותנים ללקוחותינו, יעמיק את הקשר המצויין עם איתם וישפר את תהליכי העבודה מולם".

לדברי דגן הלוי, המשנה למנכ"ל חברת אלעד מערכות ומנהל החטיבה הטכנולוגית: "Dynamics CRM 2015 הוא פתרון ניהול קשרי לקוחות עם עיצוב חדש וידידותי למשתמש, המאפשר לאנשי מכירות, שירות ולהנהלה לקבל את כל הנתונים שהם זקוקים להם במבט אחד כולל. הגרסה הנוכחית של המערכת מאפשרת ליצור תהליכים המובילים את המשתמש עד לתוצאה הרצויה, בין אם מדובר בשימור קשר עם לקוח קיים, התאמת המוצר הטוב ביותר ללקוח, או בחינת אפקטיביות של פעולות מכירה ושירות".

 

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשלוש שנים האחרונות.
נגישות