<
יום שבת , נובמבר 18 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > תדיראן טלקום זכתה במכרז חברת הביטוח הראל

תדיראן טלקום זכתה במכרז חברת הביטוח הראל

תדיראן טלקום מבססת  את מעמדה כספק מוקדי השירות הגדול בישראל בכלל ובענף הביטוח בפרט:  

צביקה אלפי

צביקה אלפי

תדיראן טלקום זכתה במכרז חברת הביטוח הראל לאספקה והפעלת מערכת CONTACT CENTER  רב ערוצית מתקדמת מבית INTERACTIVE INTELLIGENCE . היקף המכרז כ-7 מיליוני שקלים ₪

צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום: "תדיראן מרחיבה את מומחיותה ויכולותיה  במתן פתרונות תקשורת רב ערוצית מתקדמים מבוססי טכנולוגית INTERACTIVE INTELLIGENCE אשר מאפשרים ללקוחות החברה לזכות בחוויית לקוח שונה, לשיפור השירות וזמני ההמתנה תוך ייעול תהליכי עבודה ואף לחולל הכנסות נוספות"

 על מכרז הראל:

תדיראן טלקום זכתה במכרז הראל, למוקדי שירות לקוחות ומכירות תקשורת מתקדמים, אשר כלל מפרט מאוד מורכב ליכולות Contact Center.  לאחר התמודדות מול חברת חברות IBM  ו-Ness, המספקות טכנולוגיות של ג'נסיס ואוויה, זכתה תדיראן טלקום במכרז לרכישה, הטמעה ושירות למערכות Contact Center.

כחלק משיקוליה העסקיים של הראל נבחרה תדיראן המציעה ללקוחותיה פתרונות המבוססים טכנולוגיית Interactive Intelligence שנחשבת למערכת ה-Contact Centers  המובילה בעולם.

במסגרת זו חברת תדיראן תספק להראל פתרון ארגוני  "מקצה לקצה" של המוקדים השונים.

כמו כן, תספק תדיראן Dialer – חייגן מתקדם, המאפשר מחד מענה לחוקי הרגולציה החדשים ומנגנון ייזום פניות "חכם" לצורך הגדלת יעדים עסקיים תוך התייעלות המוקדים ותהליכי השירות.

פתרון זה יהווה פלטפורמה ארגונית בהראל לשנים הבאות.

על מערכת Interactive Intelligence

בתחום פתרונות התקשורת למוקדי השירות Customer Engagement Solution מערכת Interactive Intelligence היא הפלטפורמה המתקדמת והמובילה ביותר בעולם, המציעה רב ערוציות מלאה בין הארגון ללקוח אשר מאפשרת חווית שירות יוצאת דופן ללקוחות, באמצעות תהליכים מובנים והנגשת מידע בזמן אמיתי. תדיראן טלקום היא המשווק המקומי היחיד של מערכת זו בישראל.

Interactive Intelligence כוללת מגוון רחב של אפשרויות לניהול, שליטה ובקרה במוקדי שירות ומכירה, באמצעות ממשק משתמש עשיר מחד, ופשוט להפעלה, מאידך. המערכת מתוכננת לניהול חכם ויעיל של מוקד מתקדם, על בסיס מידע עדכני ומאפשרת מיזוג רב-ערוצי של טלפוניה, WEB, צ'אט ורשתות חברתיות, תוך שילוב מערכי IVR, CTI, חיבור למערכות CRM והקלטה.

המערכת מותקנת ופועלת באלפי לקוחות ב-100 מדינות ברחבי העולם לרבות התקנות בכ-300 ארגונים פיננסיים ברחבי העולם.

בשוק הישראלי, היא מהווה הבחירה של הלקוחות האסטרטגיים הגדולים ביותר במשק, ביניהן חברות שהמוקד מהווה אחוז גדול מה-core business שלהן, לרבות: דיויד שילד, פרטנר, מד"א ועוד.

יתרונות המערכת העיקריים

  • טכנולוגיות המוקדים הפתוחה והמתקדמת בעולם
  • מערכת ה-All-In-One המתקדמת ביותר בשוק המכילה כחלק מהחבילה פתרונות אינטגרטיביים לנושאי BACK OFFICE, WFM ועוד
  • אחידות ופשטות תפעולית וביצוע שינויים, גם על ידי הלקוח
  • ארכיטקטורה, שרתים, OS ופרוטוקולים סטנדרטיים לחלוטין (תאימות IT)
  • ניתנת להתאמה לכל רמת מורכבות וגודל
  • שרידות מלאה
  • מערכות מתקדמות לנושאי: ניהול, בקרה ודיווח
  • עושר פונקציונאלי ואופק טכנולוגי ותפעולי ייחודי
  • מערכת פתוחה המאפשרת ממשקים וקישוריות ליתר מערכות הארגון לרבות: UC, CRM, KM ועוד

על תדיראן טלקום

תדיראן טלקום מובילה בישראל את פתרונות הטלפוניה ותקשורת עסקית C&UC (Unified  Communication & Collaboration market leader) ומלווה מזה כ-50 שנים את לקוחותיה, הארגונים הגדולים במשק, לאורך שנים רבות באספקת פתרונות תקשורת מתקדמים מבית (כחול-לבן) ובינלאומיים.

בין לקוחותיה הגדולים של תדיראן טלקום במגזר הפיננסי: בנק דיסקונט, בנק הפועלים, בנק יהב, ביטוח מגדל, שלמה ביטוח, דיוויד שילד, ביטוח שומרה, ועוד..

תדיראן טלקום מספקת מגוון פתרונות תקשורת לארגונים ומענה אינטגרטיבי וכולל לצרכי לקוחותיה בסקטור הפיננסי. תדיראן מתקינה ומתחזקת מערכות תקשורת מתקדמות לחברות וארגונים בגדלים שונים, מעשרות משתמשים בודדים ועד עשרות אלפי משתמשים.

בין לקוחותיה: חברת חשמל, מד"א, צה"ל, ביטוח לאומי, קוקה קולה, פרטנר, רשות שדות התעופה, הסוכנות היהודית, בית החולים איכילוב, בית החולים הדסה, איתוראן, רשת מלונות פתאל,רשת מלונות ישרוטל, ועוד .

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.