<
יום ראשון , נובמבר 19 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > גאווה ישראלית בדירוג הסטארט-אפים החמים לשנת 2015 של מגזין פורבס העולמי:

גאווה ישראלית בדירוג הסטארט-אפים החמים לשנת 2015 של מגזין פורבס העולמי:

 

הסטארט אפ  WhipClip'' של היזמים רון צוקרמן ואורי בירנבאום, דורגה במקום 13 מתוך 50 החברות המדורגות. כאשר פורבס מעריכה את שווי WhipClip בכ- 600 מיליון דולרים

מלבד WhipClip דורגו  בדירוג היוקרתי  7 חברות ישראליות נוספות כגון: Beepi, Vroom ו-Menlo Secuirty  וכן חברות ענק כדוגמת: UBER  ו-WeWork

הדירוג נערך על פי שיעור הצמיחה הגבוה ביותר בין סבבי הגיוס שביצעו החברות בשנת 2015.

רון צוקרמן.

רון צוקרמן.

אורי בירנבאום, ממייסדי WhipClip'' ציין: "הדירוג הינו גאווה עצומה לתעשיית הייטק הישראלית שממשיכה להיות קטר הצמיחה של התעשייה הישראלית. אנו שמחים על האמון הגדול שהמיזם מקבל מהמשקיעים ופועלים כל העת לצמיחתו והתרחבות לקהלים ושותפי תוכן נוספים"  

מגזין פורבס העולמי, פרסם בימים אלו את דירוג 50 הסטארט-אפים החמים לשנת 2015. 50 החברות שדורגו הינן החברות הפרטיות שהציגו את שיעורי הצמיחה הגבוהים ביותר בין סבבי הגיוס שביצעו בשנת 2015. כאמור, מבין 50 החברות המדורגות, 7 חברות הינן חברות שלפחות אחד ממייסדיה הוא ישראלי.

WhipClip שבין מייסדיה נמנים היזמים הישראליים- רון צוקרמן ואורי בירנבאום, דורגה במקום 13 כאשר פורבס מעריכה את שווי החברה בכ- 600 מיליון דולרים.

חברה ישראלית נוספת המדורגת בדירוג היא- Beepi שאחד ממייסדה הוא עומר סביר. החברה דורגה במקום ה-23 עם שווי של כ-564 מיליון דולר. גם הסטארט- אפ Vroom  של אלון בלוך ואלי וורטמן- דורג במקום ה-46 עם שווי של כ-218 מיליון דולר.

חברות נוספות שבין מייסדיה נמנים ישראליים ודורגו בדירוג ניתן למנות את-  WeWork(אדם נוימן) אשר דורגה במקום 31 וכןMenlo Security   שייסד אמיר בן אפרים, המדורגת במקום ה-28 עם שווי של כ- 127 מיליון דולר ו-Tanium של דיוויד ואוריון הינדאווי (מקום 21, עם שווי של 120 מיליון דולר). בין 50 החברות המודרגות ניתן למצוא את הסטארט-אפים המבטיחים: Slack, UBER, PicsArt וסטארט אפים נוספים.

****

אפליקציית WhipClip מאפשרת לאוהדים ליצור באופן חוקי וידיאו קליפים משלהם לתוכניות הטלוויזיה הפופולריות, יומני חדשות וקליפים מוזיקליים ולשתף אותם באופן מיידי בפייסבוק, טוויטר, פינטרסט, וטמבלר כמו גם בדוא"ל וב-SMS. בנוסף, מאפשרת האפליקציה  לצופים, לחפש באמצעות מנוע חיפוש את הקטעים שברצונם לשתף מהתכנית הנוכחית ותכניות קודמות.

כזכור,  עד כה גייסה החברה כ- 65 מיליון דולר כאשר את הגיוס האחרון על סך של כ-45 מיליון דולרים הובילה ענקית ניהול הנכסים האמריקאית, "Eminence Capital. בחודש אפריל האחרון, אפליקציית WhipClip הייתה שותפה להיסטוריה בארה"ב, בשבירת שיא השיתופים הגדול ביותר אי פעם ברשתות החברתיות בארה"ב, כאשר אפשרה ליצור ולשתף, באופן חוקי, קליפ מתוך תכנית הטלוויזיה המדוברת Roast of Justin Bieber" ששודרה בערוץ קומדי סנטרל.

בין גופי התוכן שאיתם פועלת  WhipClip בשיתוף פעולה ניתן למנות רשתות טלוויזיה מובילות כגון ABC, CBS, FOX. קומדי סנטרל, VH1, A+E, לייפטיים, בלומברג, OWN ו-TruTV וכן לייבלים של מוזיקה לרבות יוניברסל מיוזיק גרופ וסוני מיוזיק. Whipclip screenshots2

WhipClip מנוהלת ממשרדי החברה בלוס אנג'לס ולחברה מרכז פיתוח בהרצליה אותו מנהל ד"ר איתן אפרתי יחד עם כ-30 מהנדסים ואנשי תוכנה מובילים. ריצ'ארד רוזנבלט, יו"רMy space  ומנכ"ל Demand Media לשעבר, הינו חלק מקבוצת המייסדים ומשמש כמנכ"ל החברה. בין המשקיעים בחברה ניתן למצוא את- קרן ההשקעות IVP, קרן Raine המתמחה בהשקעות במדיה, קרן Greycroft, חברת WME בראשות אריה עמנואל ומשקיעים פרטיים כגון סטיב בורנשטיין- לשעבר נשיא ESPN ורשת ABC, פיטר גובר- נשיא  Mandalay Entertainment ומנכ"ל Sony Pictures Entertainment לשעבר, וסקוטר בראון- מנהל העל של ג'סטין ביבר ואריאנה גרנדה.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.