<
יום ראשון , נובמבר 19 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > ישראכרט משיקה פתרון חדשני לעסקים קטנים ובינוניים בישראל – "החנות האינטרנטית שלי"

ישראכרט משיקה פתרון חדשני לעסקים קטנים ובינוניים בישראל – "החנות האינטרנטית שלי"

הפתרון מספק את כל הדרוש לבית העסק המעוניין להקים לעצמו אתר סחר אינטרנטי.

"החנות האינטרנטית שלי" הינו מיזם חדשני המאפשר לבית עסק קטן  ובינוני להקים את אתר הסחר שלו בצורה קלה, פשוטה במקום אחד.

המיזם כולל  ליווי מקצועי ותמיכה טכנית 24/7 החל מרמת המידע הנחוץ כולל הקמת החנות באופן עצמאי ועד פתרונות שילוח, שיווק תפעול שוטף של החנות וחיבור לאמצעי תשלום.

הפתרון החדש מעניק תקופת ניסיון של 14 יום ללא תשלום, עלות חודשית נמוכה עבור התשלום לספקי השירותים , ללא דמי הקמה וללא התחייבות לתקופת מינימום, ובמודל "לא סלקת לא שילמת" בדמי הסליקה.

מגמת הקניות באתרי סחר בקרב הישראלים, בצמיחה מתמדת. בשנה שחלפה כ- 80% מהצרכנים בישראל ערכו קניות ברשת אך כ- 80% מהקניות נעשות באתרים מחו"ל הבולטים שבניהם הם: עלי אקספרס, next , אמזון, e bay ועוד ולא באתרים ישראלים. הצרכן הישראלי אימץ את  המסחר האינטרנטי אך מנגד ההיצע של אתרי סחר בישראל עדיין נמוך יחסית לעולם. אמנם בשנים האחרונות ישנה מגמת שיפור באתרי הסחר הישראלים אך עדיין האתרים בחו"ל נהנים מיתרון בחוויית  המשתמש , בתמחור , בהיצע ועוד.

לפי דוח משרד הכלכלה "הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים"  משנת 2013-2014 ישנם בישראל כ- 460,000 עסקים, מתוכם 0.4% (פחות מ 2000) עסקים הנחשבים גדולים. ל45% מהעסקים יש אתר יעודי אבל רק 4% משתמשים בו כאתר סחר הכולל אפשרות לקניה ותשלום (קרי פחות מ 2% מכלל העסקים בישראל מפעילים אתר המשמש כחנות לכל דבר).  לצפייה בדוח המלא:   דוח הסוכנות לעסקים קטנים משרד הכלכלה

רונן שטיין, מנכ״ל ישראכרט: ״ישראכרט גאה להיות החלוצה בתחום הסחר האלקטרוני ולהשיק את  "החנות האינטרנטית שלי" פיתרון חדשני לעסקים קטנים ובינוניים אשר יתרום להגדלה משמעותית בהכנסותיהן ולצמיחה כלכלית של העסק.

"החנות האינטרנטית שלי" כל השירותים הנדרשים להקמת חנות אינטרנטית ובכך חוסכים לבית העסק זמן יקר וכסף. לוגו חנות האינטנט שלי

כידוע הצרכן הישראלי, נחשב לצרכן טכנולוגי מתקדם המאמץ במהירות טכנולוגיות ופלטפורמות חדשניות.  הישראלים  מבצעים קניות רבות באינטרנט  אך ההיצע המצומצם של אתרי סחר ישראלים מאלץ אותם לבצע את רוב הרכישות באתרים בחו"ל    ישראכרט מציעה לבעלי העסקים בישראל להתקדם  טכנולוגית, לפגוש את הצרכן הישראלי ברשת ולספק לו את הדרך המהירה, הבטוחה, הפשוטה והזולה להקמת חנות אינטרנטית ברשת.

אין לנו ספק כי העסקים אשר יאמצו את הפתרון של ישראכרט יגלו שמדובר במנוף רב עוצמה להגדלת הפעילות העסקית.

אנחנו משוכנעים שמוצר חדשני זה יתווסף לשרשרת ארוכה של פתרונות חכמים ויעילים שישראכרט מעמידה לרשות לקוחותיה העסקיים"

ישראכרט, כחברת כרטיסי האשראי המובילה בישראל ומובילה את מהפכת הסחר האלקטרוני בישראל, זיהתה את הפוטנציאל בקרב הצרכנים ואת הצורך בקרב בתי העסק ומשיקה פתרון כולל לעסקים קטנים ובינוניים לטובת פיתוח תחום הסחר האלקטרוני כחול לבן.

כיום, בעל עסק המעוניין לפתוח חנות אינטרנטית נתקל במספר רב של שאלות שאין עליהם מענה במקום אחד: כיצד מקימים חנות, מה השלבים ? מי הספקים? איך יגיעו לקוחות לחנות? ,איך מתמודדים על השילוח ועלויותיו? כיצד מתחברים לחברת סליקה? ועוד.

והפיתרון החדש של ישראכרט נותן מענה פשוט, מהיר וקל במקום אחד, ללא התקשרות עם עשרות ספקים שונים בנפרד, להקמת חנות אינטרנטית .

ישנם מספר מסלולים לבית העסק המצטרף  בהתאם לשלב החיים שלו ועבור התשלום לספקי השירות השונים.

בתי העסק ייהנו ממחירים אטרקטיביים עבור התשלום לשירותים השונים  הכרוכים בהקמה ותפעול החנות האינטרנטית  וישלמו  עלות חודשית קבועה לפי בחירתם שתועבר במלואה לספקים השונים החל מ  490 ₪  לחודש

( ישראכרט תגבה מבית העסק עמלת סליקה בלבד!).  בכל המסלולים אין התחייבות לתקופת מינימום, אין עלויות הקמה ועמלת סליקה במתכונת של "לא סלקת לא שילמת", הכוללת את עלויות המסוף.

הפתרונות אחרים הקיימים כיום בשוק :

  1. מפתחי אתרים עצמאיים בפלטפורמות ייעודיות לסחר מקוון הגובים עלויות הקמה בטווחים של בין 8000 ₪ ועד 100,000₪, ללא חיבור לעולמות התוכן השונים וללא תקופת ניסיון כגון:
  2. חברות בניה חנויות אינטרנט מקצועיות: עלויות הקמה 5,900 ₪ ועד 15,500 ₪, עלות שוטפת 390 ₪, ללא תקופת ניסיון חינם, מוקד בזמינות חלקית אם בכלל.
  3. פלטפורמות חינמיות: ללא מוקד תמיכה, ללא פתרונות שילוח, ללא מרכז ידע, ללא תמיכה בשלבי ההקמה, מתמקדים בעיקר באתרי תדמית.

 

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.