<
יום ראשון , נובמבר 19 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > סיסקו ובינת זכו במכרז שירלי של החשכ"ל בסך של כ- 100 מיליון שקלים, לאספקת פלטפורמת תקשורת מתקדמת לממשלת ישראל

סיסקו ובינת זכו במכרז שירלי של החשכ"ל בסך של כ- 100 מיליון שקלים, לאספקת פלטפורמת תקשורת מתקדמת לממשלת ישראל

אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים: "התשתיות החדשות מיועדות מצד אחד לייעל ולשפר את תהליכי העבודה בתוך משרדי הממשלה וביניהם, ומצד שני לשפר את הנגישות והזמינות של משרדי הממשלה לאזרח"

אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו ישראל: " אני גאה בזכייה במכרז אסטרטגי חשוב זה, המהווה אבן דרך משמעותית בהנגשת שירותים מתקדמים לאזרחי ישראל כחלק מהתפיסה הכוללת של ישראל דיגיטלית"

מימין אורן שגיא סיסקו, אלון בן צור בינת

מימין אורן שגיא סיסקו, אלון בן צור בינת

סיסקו ובינת זכו במכרז החשכ"ל (שירלי) לאספקת פלטפורמה מתקדמת לתקשורת, טלפוניה ומוקדים, לממשלת ישראל, בסך של כ- 100 מיליון שקלים. במסגרת ההסכם סיסקו ובינת יספקו לממשלה פתרון קצה לקצה מנוהל בו בינת תקשורת תקים, תתחזק ותתפעל את המערך השלם של סיסקו. המכרז הוא לתקופה של 5 שנים עם אופציה להארכה ב-5 שנים נוספות.

הפתרון המתקדם של סיסקו ובינת כולל: פתרונות טלפוניה מתקדמים ומאובטחים מבוססי IP, שירותי ועידה, שירותי ווידאו ושיתופיות אינטגרטיביים, מוקדי שירות לקוחות לכל משרדי הממשלה ולכ- 70 גופים ממשלתיים נוספים .

הפתרון הכולל יוטמע על גבי תשתיות מחשוב ותקשורת מנוהלות של סיסקו, הכוללות: שרתים, אבטחת מידע, נתבים ומתגים, שיוקמו ויתופעלו על ידי בינת. המכרז כולל גם אפליקציות משתמש של מסרים מידיים, נוכחות, קישוריות למערכות אופיס ואפליקציות ארגוניות מבית סיסקו.

אורן שגיא מנכ"ל סיסקו ישראל אמר בהתייחס לזכייה: " אני גאה בזכייה במכרז אסטרטגי חשוב זה, המהווה אבן דרך משמעותית בהנגשת שירותים מתקדמים לאזרחי ישראל, כחלק מהתפיסה הכוללת של ישראל דיגיטלית, כולל: שיפור תחום החינוך והבריאות, שירותי הרווחה ושירותים מוניציפאליים וצמצום הפערים בין המרכז והפריפריה. זכייה זו, המצטרפת לזכיות קודמות בתחום ה- Collaboration בארגונים גדולים, שבה ומחזקת את מעמדה של סיסקו כמובילת השוק בישראל."

לדברי אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת: "מדובר במעבר מעולם ישן של טלפוניה ותקשורת בסיסיים לעולם חדש של שירותי תקשורת המצויים בקדמת הטכנולוגיה. התשתיות החדשות מיועדות מצד אחד לייעל ולשפר את תהליכי העבודה בתוך משרדי הממשלה וביניהם, ומצד שני לשפר את הנגישות והזמינות של משרדי הממשלה לאזרח, בדגש על פיתוח ואספקה של  שירותים חדשים ומתקדמים מבוססי דיגיטל. בנוסף, המעבר למודל שירותים מנוהלים יאפשר למדינה לבצע חסכון משמעותי בהקמה ובתפעול של התשתיות החדשות, ולהתמקד בפעילויות הליבה של הארגון ותמיכה בהן."

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.