<
יום שני , דצמבר 18 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > בלאט-לפידות מקבוצת אולקלאוד בצמרת שביעות הרצון העולמית של לקוחות Salesforce

בלאט-לפידות מקבוצת אולקלאוד בצמרת שביעות הרצון העולמית של לקוחות Salesforce

בלאט-לפידות מקבוצת אולקלאוד (AllCloud), שותפת פלטינום הראשונה של Salesforce בישראל, ממוקמת בשישייה הפותחת בשביעות רצון של לקוחותיהם של שותפי הפלטינום של  Salesforce בעולם.bl platinum partners

בלאט-לפידות, שמספקת שירותי ייעוץ ויישום פתרונות ענקית מחשוב הענן Salesforce, ביצעה עד היום יותר מ- 1,200 פרויקטים בארץ ובחו"ל, ועל לקוחותיה נמנים צים, שטראוס, אמדוקס, סודה סטרים, NICE, ריטליקס, אודיו קודס, צ'ק פוינט, סרגון, אקס ליבריס, בנק לאומי, אוניברסיטת תל אביב, אוניברסיטת בן גוריון, הסוכנות היהודית ועוד רבים אחרים.

חברת Salesforce מדרגת את שותפיה העסקיים לפי מספר פרמטרים, כגון: מספר פרויקטים, כמות עובדים בעלי הסמכה, וכמובן שביעות רצון לקוחות. במדד שביעות רצון לקוחות שהתקבל מסקרי לקוחות ב- 200 מהפרויקטים שביצעה בלאט-לפידות  בשנה וחצי האחרונות, הושג ציון גבוה ביותר של 9.9 מתוך 10 נקודות אפשריות. הישג זה ממקם את בלאט-לפידות בשישייה הפותחת ברמה העולמית של שותפי פלטינום של Salesforce בהיבט שביעות רצון לקוחות.

אמיר חונגה, מנכ"ל בלאט-לפידות מקבוצת אולקלאוד, אומר: "למרות הגידול במספר הפרויקטים אותם החברה מבצעת בארץ ובעולם, חשוב לנו לשמור על רמת שירות מצוינת ללקוחות. ההישג שלנו גם מחמם את הלב וגם מאתגר".

נורית ארגז-שביט, סמנכ"לית התפעול של בלאט-לפידות, אומרת: "כ- Customer Company חרטנו על דגלנו לספק שירות מקצועי, מסור ואדיב, והקמת מערכת יחסים של שותפות אמתית וארוכת טווח עם לקוחותינו.  אנו שמחים להיווכח כי הדבר בא לידי ביטוי בציוני שביעות הרצון הגבוהים שאנו מקבלים מהם".BL in SF partners site

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשלוש שנים האחרונות.
נגישות