<
יום שני , דצמבר 18 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > טכנולוגיה ביומטרית לזיהוי פנים באמצעות טלפון חכם המשרתת את לקוחות הבנק האמריקאי USAA מוצעת בישראל ע"י NessPRO

טכנולוגיה ביומטרית לזיהוי פנים באמצעות טלפון חכם המשרתת את לקוחות הבנק האמריקאי USAA מוצעת בישראל ע"י NessPRO

NessPRO_Cyber_team

צוות תחום הסייבר ב-NessPRO (מימין לשמאל): רן כהן מנהל קו מוצרים LightCyber, Daon ו-McAfee ב-NessPRO; אבנר מימון – מנהל פתרונות לניהול ושליטה בעולם הסייבר (SailPoint, Siemplify) ב-;NessPRO נועם שטרמן – ארכיטקט פתרונות סייבר ב NessPRO; דוד ביסמוט מנהל תחום סייבר ופתרונות ניהול ארגוני ב- NessPRO; שמואליק פניג'ל- מנהל מוצר CloudLock ב-NessPRO

בנק USAA חצה את רף מיליון הלקוחות שנרשמו לשירות, תוך 10 חודשים

תחום הסייבר ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, מדווח כי מיליון לקוחות של הבנק האמריקאי USAA, המשרת את חיילי צבא ארה"ב ובני משפחותיהם, עברו להשתמש בהזדהות ביומטרית באמצעות טלפון חכם. ההזדהות המהפכנית מבוצעת באמצעות פתרון בשם IdentityX מתוצרת חברת Daon  המיוצגת בישראל ע"י NessPRO .

בנק USAA שילב את פלטפורמת IdentityX של Daon ביישום תהליך ההזדהות הקיים שלו, דבר המאפשר לספק ללקוחותיו אמצעים נוחים, בטוחים ומאובטחים יותר לצורך גישה לבנק באמצעות ההתקנים הניידים שלהם.

זיהוי הפנים של לקוחות בנק USAA דורש ממשתמשים להסתכל על המסך ולמצמץ בעיניהם כאשר הם מתבקשים לעשות זאת.  לצורך זיהוי הקול, המשתמשים חייבים לקרוא ביטוי קצר. יכולת זו מרחיבה את אפשרויות האימות של האפליקציה הניידת ומוסיפה רמת אבטחת מידע מתקדמת המוכיחה שלא מדובר בתמונה/וידאו או הקלטה קולית של האדם המזדהה.

"קצב אימוץ פתרון ההזדהות הביומטרית החזקה במכשיר הנייד על ידי USAA מדגים בבירור את יכולתה של Daon וממצב אותנו כספק המוביל של הזדהות ביומטרית חזקה ברחבי העולם" אמר טום גריסן, מנכ"ל Daon. "האימוץ המהיר של הזדהות ביומטרית על ידי USAA וקריאת ציוצים ופוסטים של לקוחות הבנק הם עדות לרצון להשתמש באימות מסוג זה".

דוד ביסמוט, מנהל תחום הסייבר ב-NessPRO, ציין כי נכון להיום בעידן הדיגיטלי, הזדהות ביומטרית אשר תשפר בוודאות גם את חווית המשתמש וגם את רמת אבטחת המידע, הינה צעד המחייב כל ארגון מוכוון לקוחות אשר מעניק שירותים ע"י אפליקציות Web ומובייל. "הזדהות ביומטרית חזקה באמצעות טלפון סלולרי היא פתרון אידיאלי" אמר ביסמוט..

נועם שטרמן, ארכיטקט פתרונות ניהול זהויות וגישה ב-NessPRO, ציין כי הזדהות באמצעות שם משתמש וסיסמא, מאלצת את המשתמש לנהל סיסמאות באופן פרטי במאגרי מידע שלא תמיד מאובטחים כראוי, דבר הפוגע משמעותית ברמת אבטחת המידע בתהליך ההזדהות. "פרטי הזדהות אלו מהווים יעד עיקרי בחשיבותו עבור האקרים, שלרוב מוצאים את הסיסמאות שאוחסנו באופן לא מאובטח ע"י המשתמש" אמר שטרמן "IdentityX מפחיתה במידה משמעותית את האפשרות לגניבת זהות ולזיוף, תוך התאמת רמת האבטחה הנדרשת עבור עסקאות שונות".

מערכת IdentityX של Daon ממנפת את החידושים השונים בטלפונים חכמים, טאבלטים והתקנים ניידים מהדור החדש ומשלבת טכנולוגיות שונות כגון זיהוי פנים, קול, טביעת אצבע, מיקום ועוד – בכל שילוב. באמצעות הזדהות ביומטרית חזקה ושילוב מספר פרמטרים יחדיו (MFA) בתהליך ההזדהות כדוגמת זיהוי פנים, זיהוי קול וטביעת אצבע, רמת אבטחת המידע בתהליך ההזדהות משתפרת משמעותית.

אודות Daon

Daon היא ספקית מובילה של פתרונות ביומטריים לאימות ואבטחת זהות. החברה מתמקדת במתן מענה לצרכים של לקוחות ארגוניים ולקוחות במגזר הציבורי ברחבי העולם. Daon היא חלוצה בשיטות המשלבות, בצורה מאובטחת ונוחה, יכולות זהות וביומטריה במספר רב של ערוצים. Daon מאפשרת ללקוחותיה ולמשתמשים שלהם לבחור את השיטה או שילוב של שיטות במטרה לענות על צרכיהם והעדפותיהם בצורה הטובה ביותר. ההיצע של Daon כולל פתרונות לאימות נייד ופתרונות ביומטריים לניהול זהויות עם פריסות הכוללות אימות תשלומים, בנקאות דיגיטלית, ניהול גבולות, הגירה, אישורים לעובדים, תעודות זהות, דרכונים, רישיונות נהיגה, רישום בוחרים, אימות מוטבים, ואימות ענן. מידע נוסף ניתן לראות באתר www.daon.com

אודות NessPRO  

NessPRO הינה קבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל והנציגה בישראל של למעלה מ-30 חברות בינלאומיות וישראליות המפתחות מוצרי תוכנה המיועדים לשוק הארגוני. הקבוצה פעילה 40 שנה בשוק הישראלי ומשרתת מאות לקוחות. בנוסף למכירת מוצרי התוכנה במודלים עסקיים שונים, מתמחה NessPRO גם באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה של מוצרים אלו. פרטים נוספים ניתן למצוא ב: www.nesspro.co.il

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשלוש שנים האחרונות.
נגישות