<
יום שישי , נובמבר 24 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > קונברט מדיה בין 100 חברות הטכנולוגיה המובילות של רד הרינג בצפון אמריקה

קונברט מדיה בין 100 חברות הטכנולוגיה המובילות של רד הרינג בצפון אמריקה

ConvertMedia (קונברט מדיה), המפתחת פתרון מודעות וידאו פורץ דרך עבור פבלישרים ופלטפורמה מובילה לניהול מודעות וידאוSSP) ), נבחרה בין 100 חברות הטכנולוגיה המבטיחות של הרד הרינג. קונברט מדיה נבחרה מתוך כ- 1200 חברות והיא מצטרפת לרשימה המכובדת והידועה של חברות הטכנולוגיה המבטיחות בעולם, אשר מצליחות לשנות את הדרך שבה אנו חיים ועובדים, בניהן פייסבוק, טוויטר, גוגל, יאהו, סקייפ, Salesforce.com, יו-טיוב, מרין סופטוור, פאלו אלטו נטוורקס, איביי ואחרות. הדירוג של הרד הרינג מתפרסם מזה שלושים שנה. YOAV-RH2016(2)

פאנל המומחים של רד הרינג, אשר ניתחו את הפוטנציאל של חברות טכנולוגיה מאז 1996, בחנו ובחרו את 100 החברות המובילות בתהליך בן שלושה שלבים, במהלכו העריכו כל חברה עפ"י קריטריונים כמותיים ואיכותיים החל מביצועים פיננסיים ועד היתכנות טכנולוגית.

קונברט מדיה מציעה פורטפוליו של פורמטים למודעות וידאו, חדשני, פורץ דרך בהיקפו ובמגוון הפורמטים המוצעים לבעלי אתרים (http://convertmedia.com/gallery). באמצעות פרוטפוליו זה קונברט מדיה מאפשרת לפבלישרים למקסם הכנסות תוך שיפור חוויית המשתמש.

מוקדם יותר השנה, החברה נבחרה ע"י מגזין Econtent כ"מוצר מגדיר מגמה" (Trendsetting Product) לשנת 2016. בנוסף, בשנת 2015 למעלה מ 100 פבלישרים מובילים הצטרפו לפלטפורמה של קונברט מדיה, בניהם: Daily Beast, Tribune, American Media Inc., Salon, Curse, The Guardian, Penske ואחרים. החברה מנהלת למעלה ממיליארד פרסומות בחודש ומעסיקה כ- 70 עובדים במשרדי החברה ברחבי העולם, מחיצתם נמצאים במרכז המחקר והפיתוח בישראל (רמת גן) והיא ממשיכה לגייס עובדים בישראל.

יואב נווה

יואב נווה

"אנחנו שמחים שקונברט מדיה נבחרה כאחת מ- 100 חברות הטכנולוגיה המבטיחות של השנה על ידי צוות העורכים של הרד הרינג", אמר יואב נווה, מנכ"ל קונברט מדיה. "הזכייה מהווה הבעת אמון של התעשייה בגישה ובחזון שלנו לתכנון שיטה חכמה ודינמית המאפשרת לפבלישרים לבצע מוניטיזציה לתוכן שלהם ע"י הגדלת מעורבות המשתמשים שלהם, יכולה להגדיר מחדש את הדרך בה התעשייה חושבת לא רק על ההכנסות אלא גם על הענקת חוויית פרימיום למשתמש".

פבלישרים משתמשים בפלטפורמה של יחידות Outstream וידאו של קונברט מדיה במטרה ליצור מלאי וידאו נוסף ואיכותי ולהרחיב את טווח ההזדמנויות להכנסה. באמצעות הפלטפורמה, הם יכולים למקסם את ההכנסות מפרסום וידאו ולנהל את חוויית המשתמש על ידי הגדרות שמע, מצבי צפייה ואינטראקציה לכל מודעה.

צוות העורכים של הרד הרינג העריך את החברות בדירוג עפ"י 20 קריטריונים מגוונים הכוללים ביצועים פיננסיים, חדשנות טכנולוגית וקניין רוחני, איכות הניהול, המודל העסקי, השפעה על לקוחות וחדירה לשוק. הערכת החברות נעשתה גם באמצעות בחינה של הישגים ומעמד החברה ביחס לחברות סטארט-אפ אחרות הפועלות באותו התחום, כך יכלו לבחון את "הבאאז" הקיים ולבנות רשימה מומלצת וחדשה של המודלים העסקיים החדשים המבטיחים ביותר בצפון אמריקה.

מידע נוסף על 100 החברות המובילות של רד הרינג בצפון אמריקה: http://www.redherring.com/events/rhna/2016-top100-winners/

אודות ConvertMedia

ConvertMedia שנוסדה בשנת 2008, הינה פלטפורמה מובילה לניהול מודעות וידאו (SSP) עם פורטפוליו רחב ופורץ דרך של יחידות פרסום וידאו. לחברה משרדים ראשיים בניו יורק, עם מרכז מחקר ופיתוח בתל אביב ובבנגלור, ומשרדים באנגליה וספרד. למידע נוסף: www.convertmedia.com

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.