<
יום שישי , נובמבר 24 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > שת"פ בין אינוביד הישראלית וטוויטר

שת"פ בין אינוביד הישראלית וטוויטר

 

טל חלוזין. צלם דוויד פקסטון

טל חלוזין. צלם דוויד פקסטון

חברת אינוביד (Innovid) הישראלית, פלטפורמת הוידאו המובילה בעולם המאפשרת למפרסמים ליצור, להפיץ ולמדוד חוויות ווידאו,  על גבי כל מכשיר, מכריזה היום על שותפות עם חברת טוויטר, שתאפשר למפרסמים לשדר פרסומות pre-roll בסרטוני וידאו לראשונה על גבי הפלטפורמה של טוויטר.

אינוביד הינה פלטפורמת הפרסום הראשון הראשונה (!) לשת"פ מסוג זה עם טוויטר, המציעה למפרסמים גישה נוחה לפרסום קמפייני וידאו גם בטוויטר, בלחיצת כפתור. מעבר לכך, המפרסמים יוכלו ליהנות מכלי אנליטיקס חכמים יותר, למדידת ביצועי הקמפיין ובכלל זה – נתוני צפייה, הקלקות, משך הצפייה בפרסומת וכיוב'.

בזכות השת"פ החדש, טוויטר תהיה הרשת החברתית הראשונה שתאפשר למפרסמים לשדר פרסומות pre-roll בסרטוני וידאו, היות והשירות אינו מוצע כעת ברשתות המתחרות (פייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט ואחרות).

 

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.