יום שלישי , יולי 25 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > אנשים, קריירה > ServiceNow מגייסת עובדים

ServiceNow מגייסת עובדים

ServiceNow  הגדילה את מצבת כח האדם שלה ב- 30% בשנה החולפת וצפויה לגידול בסדר גודל דומה בשנה הבאה

ServiceNow, מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים, מכריזה על גיוס של עובדים חדשים במהלך החודשים הקרובים.

החברה הוקמה בשנת 2004, היא מונה 4,800 עובדים ומוכרת ל- 5,200 לקוחות, כאשר את הסניף הישראלי הקימה לימור אפיק, מנהלת אזורית, ב- 2013 והוא מונה היום למעלה מ- 100 עובדים. לחברה יש למעלה מ- 50 לקוחות בישראל, מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק

לימור אפיק

לימור אפיק

הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, פרטנר, נטפים, תנובה, אלעל ועוד.

החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, ומשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון.  לקוחותיה מתרגמים את המשימות, הפעולות והתהליכים, המתבצעים במחלקות השונות, באופן יומיומי, לרצף פעולות אוטומטי הזורם באופן עצמאי, מתחילת התהליך ועד סופו, תוך ביטול הצורך במיילים או בגיליונות אלקטרונים. "אנחנו מזמינים את העובדים שלנו להיות שותפים מלאים לדרך, ליזום ולקבל החלטות גם בתחום משאבי אנוש ורווחה, מתוך אמונה שרק אם כל אחד יביא מעצמו נצליח לעצב סביבת עבודה קונסטרוקטיבית ומספקת, התומכת גם במימוש עצמי ובבניית אופק קריירה" אמר רועי קונקי, מנהל משאבי אנוש, ServiceNow. "למשל, פורום רווחה, הכולל עובדים מכל המחלקות, יזם השנה הופעה של עידן אלתרמן  בתיאטרון 'נא לגעת',  הפנינג פורים למשפחות, סיור טעימות יין בוטיק, Happy Hour שבועי והיד עוד נטויה." "אותו כלל אגב תקף בנוגע לגיוס עובדים" מוסיף קונקי, "אנחנו מצפים מהעובדים שלנו להביא את החברים שלהם אלינו ואגב מי שעושה זאת – נהנה ממענק, מבין הגבוהים בשוק."

בין התפקידים הנדרשים:

  • מומחי UI/UX
  • מומחי Angular
  • מפתחי JAVA
  • אנשי system
  • Commercial account executive

לכל התפקידים נדרשים עובדים ותיקים עם מינימום של 7 שנות ניסיון. משרדי החברה שוכנים בפתח תקוה. לרשימת המשרות המלאה ולמשלוח קורות חיים היכנסו לאתר החברה.

 אודות ServiceNow

הארגון שלכם חייב לנוע מהר יותר, אך מחסור בתהליכים ובכלי לגאסי מעכבים אותו. מדי יום, אלפי בקשות של לקוחות ועובדים מסתובבות בארגון, חזור והלוך, בין אנשים שונים, מחלקות ומערכות. בקשות אלה אינן מובנות ואינן מתועדות. עם המערכת של ServiceNow System of ActionTM  אתם יכולים להחליף את דפוסי העבודה הבלתי מובנים בזרימה אוטומטית ואינטליגנטית של פעולות. כעת, כל עובד, לקוח ומכונה יכולים לבצע בקשות על פלטפורמת ענן בודדה. כל מחלקה, העובדת על מענה לבקשה זו, יכולה לתעדף, לשתף פעולה, לרדת לשורשם של דברים, להשיג תובנות בזמן אמת והנעה לפעולה.  העובדים שלכם נטענים מחדש, רמת השירותים שלהם משתפרת ואתם חווים שיפור כלכלי. Work at LightspeedTM. למידע נוסף: www.servicenow.com 

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.