יום שני , יולי 24 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > עסקים ודוחות כספיים > XLMedia PLC מדווחת על עדכון מסחר לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2016:

XLMedia PLC מדווחת על עדכון מסחר לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2016:

אורי ויס. צלם שאולי לנדנר

אורי ויס. צלם שאולי לנדנר

שנה נוספת של ביצועים חזקים בסימן צמיחה משמעותית הצפויה להימשך. בשנת 2016 XLMedia המשיכה להפגין ביצועים חזקים, עם עלייה של 15% בהכנסות שהגיעו ל-103 מיליון דולר (2015: 89.2 מיליון) ועלייה של 21% בAdj. EBITDA1, שהגיע לסכום של לפחות 34.5 מיליון דולר (2015: 28.4 מיליון).

אורי ויס, מנכ"ל XLMedia: "במהלך 2016 ביצענו התקדמות משמעותית וביססנו את עצמנו כשחקן דומיננטי בזירת השיווק מבוסס הביצועים. אנו ממשיכים ליישם את התכנית האסטרטגית שלנו תוך הטמעת הידע והטכנולוגיה שלנו בורטיקלים עסקיים נוספים ובשווקי מטרה משמעותיים חדשים. אנו גאים מאוד לדווח על שנת 2016 כעוד שנה של ביצועי שיא, ומצפים לפרסום הדוח השנתי המלא שלנו במרץ."

XLMedia (AIM: XLM), ספקית מובילה של שירותי שיווק דיגיטליים מבוססי ביצועים, מפרסמת היום עדכון מסחר לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2016.

בשנת 2016 XLMedia המשיכה להפגין ביצועים חזקים, עם עלייה של 15% בהכנסות שהגיעו ל-103 מיליון דולר (2015: 89.2 מיליון) ועלייה של 21% ב-Adj. EBITDA1, שהגיע לסכום של לפחות 34.5 מיליון דולר (2015: 28.4 מיליון).

צמיחה אורגנית חזקה בפעילות אתרי התוכן (פבלישינג) של הקבוצה, בפרט בשווקים דוברי אנגלית ובשווקים אירופאיים מחוץ לסקנדינביה, עזרה להגדיל את הכנסות הקבוצה ב- 2016. במחצית השנייה של 2016 נמשכה ההתקדמות החיובית של הקבוצה ביישום האסטרטגיה המוצהרת שלה, המתמקדת ביצירת צמיחה ממגזרים מחוץ לתעשיית להימורים, כמו utilities ושירותי תוכנה.  לאחרונה החברה דיווחה על רכישת Greedyrates, אתר להשוואת שירותים פיננסיים. מבחינה אסטרטגית זו הייתה רכישה חשובה עבור הקבוצה, כשמדובר בנכס המשמעותי הראשון שלה במגזר השירותים הפיננסיים.  הרכישה תרמה לנוכחות הגאוגרפית של XLMedia בצפון אמריקה והאיצה את התקדמות הקבוצה בורטיקל צמיחה זה.

Dau-Up, הזרוע לשיווק ממוקד ביצועים של החברה בתחום המובייל, הרחיבה את פעילותה לאפליקציות שאינן אפליקציות משחק והשיקה הסכמי שיתוף הכנסות (Revenue Share)עבור אפליקציות מובייל, לצד מודל ה-CPI (עלות לפי התקנה) בו נעשה שימוש נרחב בקבוצה. ההנהלה ממשיכה לראות במודלים מבוססי ביצועים מרכיב חיוני של המכירות, שתורם לפיתוח יחסים ארוכי טווח ומוצלחים עם הלקוחות. הקבוצה מתכוונת להמשיך לגבש מודלים ומוצרים מבוססי ביצועים, אשר מייצרים זהות אינטרסים בין XLMedia ללבין קוחותיה.

בדירקטוריון מאמינים כי הקבוצה נמצאת בעמדה טובה כדי להמשיך את הצמיחה והשנה הנוכחית החלה באופן חיובי. הדירקטוריון מצפה להמשיך ולהוציא לפועל את האסטרטגיה של החברה ומלא ביטחון בעתיד החברה.

החברה מצפה לפרסם את הדוח השנתי המלא לשנה שהסתיימה ב-31 בדצמבר 2016 בחודש מרץ.

אורי ויס, מנכ"ל XLMedia, ציין כי, "במהלך 2016 ביצענו התקדמות משמעותית וביססנו את עצמנו כשחקן דומיננטי בזירת השיווק מבוסס הביצועים. אנו ממשיכים ליישם את התכנית האסטרטגית שלנו תוך הטמעת הידע והטכנולוגיה שלנו בורטיקלים עסקיים נוספים ובשווקי מטרה משמעותיים חדשים. אנו גאים מאוד לדווח על שנת 2016 כעוד שנה של ביצועי שיא, ומצפים לפרסום הדוח השנתי המלא שלנו במרץ."

1 רווח לפני ריבית, מיסים, פחת והפחתות, לא כולל תשלומים מבוססי מניות והוצאות הקשורות לרכישות

אודות חברת XLMedia

XLMedia עוסקת בשיווק ופרסום דיגיטלי ונסחרת בבורסה המשנית של בריטניה AIM בשווי של כ-250 מיליון דולר. הקבוצה משתמשת בערוצי שיווק שונים לאסוף תנועת משתמשים כגון ע"י פרסום והצבת מודעות או הפעלת אתרי תוכן, ומפנה את אותם משתמשים אל אתרי הלקוחות.

קבוצת וובפאלס החזקות שבבעלות XLMedia מפעילה את חטיבות הפבלישינג והמדיה של XLmedia ומפתחת את המערכות הטכנולוגיות של הקבוצה. היא מחזיקה בשלוש חברות בתחום ה- online traffic monetization: Webpals, , DAUUP ו- Marmar Media ומעסיקה כ- 300 עובדים במשרדיה ברמת החייל.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.