יום שלישי , יולי 25 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > עסקים ודוחות כספיים > גונג איי.או הישראלית גייסה 20 מיליון דולר

גונג איי.או הישראלית גייסה 20 מיליון דולר

החברה היא חלוצה בפיתוח טכנולוגיית ניתוח שיחות מכירה B2B; המשקיעים בסבב זה כוללים את שלמה קרמר (ממייסדי צ'קפוינט), קרן NVP, Wing VC ו- 

עמית בן-דב ואילון רשף - צלם מקס מורון

עמית בן-דב ואילון רשף – צלם מקס מורון

NextWorld Capital

תל-אביב (12 יולי 2017) – גונג איי.או (Gong.io), חברת סטארט-אפ ישראלית חלוצה בתחום ניתוח שיחות מכירה בעולמות ה-B2B, השלימה סבב גיוס A1 בהיקף של 20 מיליון דולר. סבב הגיוס הובל על ידי המשקיעים הקיימים Norwest Venture Partners ושלמה קרמר (ממייסדי צ'קפוינט), יחד עם המשקיעים החדשים Wing Venture Capital ו-NextWorld Capital. פיטר וגנר, שותף מייסד בקרן Wing ובן פו מ- NextWorldיצטרפו לדירקטוריון החברה כמשקיפים. סבב הגיוס הנוכחי יאפשר לגונג להמשיך את הצמיחה המסיבית שהחברה בעיצומה. גונג מכפילה את מכירותיה כבר ארבעה רבעונים ברציפות והיא מסייעת לאלפי אנשי מכירות לעשות אופטימיזציה להזדמנויות המכירה שלהם בהיקף כולל של למעלה ממיליארד דולר. גונג נמצאת בשימוש בחברות Act-On,  SalesLoft, סייסנס, Greenhouse ו-Zywave, בין השאר. הטכנולוגיה מוגנת-הפטנט של החברה הובילה את גרטנר לבחור בה כ-Cool Vendor בתחום ה-CRM  לשנת 2017.

עמית בן דב ואילון רשף הקימו את גונג בשנת 2015 אחרי ששמו לב, בזמן שניהלו כמה סטארט-אפים שצמחו במהרה, שקיים פער אדיר בשוק. קנייני B2B, כך הם הבינו, דירגו את השיחות שהיו להם עם אנשי מכירות כמרכיב המשמעותי ביותר בהחלטת הקניה שלהם. אך שיחות מכירה אלו מלאות בדקויות, מורכבות ועקומת למידה ארוכה כדי לשלוט ברזי המקצוע. אתגר תקשורתי זה מוביל לא פעם לחוויית קניה מתסכלת ולאובדן מכירות. לצוותי מכירות ולמנהלים שלהם, תהליך ההבנה של מה השתבש בדרך למכירה הוא משחק ניחושים: האם אנחנו מציגים את המוצר שלנו באופן נכון? האם אנחנו מקשיבים ללקוח? מה הלקוחות שלנו אומרים לגבי המתחרים שלנו? מה ההתנגדויות המרכזיות? כיצד הלקוחות מגיבים לאופן התמחור שלנו? גונג משנה את כל זה.

צוות גונג - צלם מקס מורוןהטכנולוגיה הייחודית של גונג מספקת פתרון לסוגיות אלה. החברה מובילה את קטגוריית המוצר החדשה של ניתוח שיחות מכירה (Conversation Intelligence) ונעזרת בבינה מלאכותית כדי לשנות באופן יסודי את האופן בו אנשי מכירות מנהלים שיחות מכירה. באמצעות השימוש בבינה מלאכותית ולמידה עמוקה (Deep Learning), המזהה דפוסי שיחה, גונג מאפשרת לצוותי מכירות ושיווק לזהות חוזקות, תחומים לשיפור ואתגרים המתעוררים תוך כדי שיחות המכירה של הארגון, על-מנת לשפר את טקטיקות המכירה ולזכות ביותר עסקאות.

"בקושי חלפה לה שנה מאז החלה החברה לרשום מכירות וכבר ההרגשה היא שאנחנו טסים מעלה במהירות שיא. התחושה היא שהטכנולוגיה של גונג, לניתוח שיחות המכירה, היא ההמצאה המשמעותית ביותר בעולם המכירות מאז המצאת ה-CRM," אמר עמית בן דב, מנכ"ל ומייסד גונג. "אנחנו נרגשים מהתגובות החיוביות הרבות שאנחנו מקבלים מלקוחותינו ומהשוק בכלל ואנחנו כבר עמלים על תכנית שאפתנית להמשך פיתוח המוצר והחדשנות שבו. נשתמש בהון שגויס עכשיו על-מנת לגייס עשרות מפתחים וחוקרים למרכז הפיתוח שלנו בהרצליה, להעמקת יכולות המוצר וכמובן בשביל להאיץ את מכירות החברה בעולם." "הצמיחה הגבוהה של גונג והיכולה שלה להוציא אל הפועל את חזון החברה, שיכנעו אותנו להגדיל את ההשקעה בחברה", הסביר דרור נחומי, שותף בקרןNorwest Venture Partners. "נראה כי גונג תופסת את ההובלה בקטגוריה חדשה, שצפויה לצמוח בשיעור ניכר ואנחנו גאים להיות חלק מהצלחה זו."

"השיחות שמנהלות חברות עם לקוחותיהן הן חלק ממידע אסטרטגי שלא טופל בצורה טובה זמן רב מדי," אמר פיטר וגנר, שותף מייסד בקרן Wing. "לראשונה, גונג הופכת את השיחות עם הלקוחות למידע איכותי, המתחבר לליבה העסקית של הארגון, שניתן להשתמש בו בכל רבדי הארגון." "שיחות המכירה הן העורק הקיומי של כל חברה עסקית – גונג הצליחה לייצר את הדור הבא של המוצרים, מערכת מושלמת המשלבת בין בינה מלאכותית, ביג דאטה, SaaS ו- Machine Learning," אמר בן פו, שותף בקרן NextWorld. "להערכתנו, מערכות לניהול שיחות המכירה הן הדבר הגדול הבא בעולם הבינה המלאכותית ואנחנו שמחים לסייע לגונג לכבוש את הקטגוריה הזו ברחבי העולם."

אודות גונג איי.או

גונג היא הפלטפורמה המובילה לניתוח שיחות מכירות B2B. היא עוזרת לצוותי מכירות לשפר את שיחות המכירה וההדגמה שלהן ומציגה למנהלי מכירות תובנות לגבי טיב שיחות המכירה שלהם. גונג מקליטה, מתמללת ומנתחת שיחות מכירה באמצעות בינה מלאכותית וכך עוזרת לארגון המכירות להבין מה עובד ומה לא. למידע נוסף, בקרו באתר החברה www.gong.io

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.