<
יום שני , דצמבר 18 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > דו"ח פורסטר: IBM מובילה ביישום Salesforce

דו"ח פורסטר: IBM מובילה ביישום Salesforce

חברת הייעוץ Forrester Research מדרגת את IBM כמובילה בתחום היישום של מערכות Salesforce. דו"ח Wave לרבעון השלישי של השנה, קובע כי IBM נמנית על קבוצה נבחרת של חברות "החשובות ביותר בתהליכי שינוי דיגיטאלי". IBM זוכה לציונים המירביים בקטגוריית האסטרטגיה. Bluewolf, שנרכשה על ידי IBM ומהווה כיום חלק מקבוצת השירותים העסקיים הגלובאליים של החברה, היא השותפה הוותיקה ביותר של Salesforce בתחום הייעוץ האסטרטגי.

ForresterWave_IBM

ForresterWave_IBM

מומחי פורסטר מציינים כי " Bluewolf הוא המותג לכל הדברים הקשורים ב- Salesforce במסגרת IBM, גם אם ערך משמעותי מגיע מקבוצות אחרות בחברה". עוד מוסיף הדו"ח, כי "IBM נהנית מקנה מידה ומניסיון בכל ענני המחשוב העיקריים של Salesforce, וביססה מתודולוגיות מוכחות כמו Bluewolf Align לתחום חוויית הלקוח. IBM הגבירה את התמקדותה בהבאת בינה מלאכותית ויכולות קוגניטיביות ללקוחות Salesforce, והיא עובדת באופן אקטיבי עם מערכת ווטסון, על מנת להביא פתרונות חדשניים לשוק".

על פי תחזית פורסטר, 2017 תהיה השנה שבה יבססו עסקים גישה ישירה לתובנות רבות עוצמה אודות לקוחותיהם, באמצעות ממשקים קוגניטיביים חדשים וכלים טכנולוגיים אחרים הקשורים בבינה מלאכותית. דו"ח פורסטר צופה כי תחום העסקים המבוססים על תובנות אלה, יגלגל 1.2 טריליארד דולר כבר בשנת 2020.

במארס השנה הודיעו IBM ו- Salesforce על הקמת שותפות אסטרטגית כלל-עולמית, שתספק פתרונות משותפים במטרה למנף יכולות בינה מלאכותית ולאפשר לחברות לקבל החלטות חכמות יותר, ומהירות מאי-פעם. במסגרת השותפות האסטרטגית הזאת, הקימה Bluewolf תחום פעילות חדש, המציע ללקוחות גישה מהירה לפתרונות קוגניטיביים ולנתונים בסביבת ריבוי עננים של Salesforce.

לדברי דודי כרמי, מנהל חטיבת השירותים הגלובליים ב- IBM ישראל: "IBM ו- Bluewolf ניצבות במרכז מהפיכת הבינה המלאכותית, העתידה לשנות לנצח את חוויית הלקוח ואת חוויית העובד. שינוי עסקי מוצלח דורש יותר מאשר טכנולוגיה בלבד: הוא מחייב שותף אסטרטגי, המסוגל לסייע בהשגת החזר על ההשקעה בחדשנות. תוצאות מחקר Wave מדגישות את יתרונות הגישה הנשענת על יכולת טכנולוגית והתמקדות במימד האנושי, בהעצמת הלקוחות בסביבת Salesforce ובאספקת ערך עסקי אסטרטגי".

דירוג פורסטר מבוסס על "מערכת מקיפה של קריטריונים להערכה", לרבות מחקרי עבר, ביקושים מצד לקוחות, ראיונות עם ספקים ומומחים, ומדידה בשלוש קטגוריות: היצע המוצרים והשירותים הנוכחי, אסטרטגיה ונוכחות בשוק. הדו"ח המלא זמין להורדה בכתובת הבאה: https://www.bluewolf.com/forresterwave2017-salesforce-leader

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשלוש שנים האחרונות.
נגישות