<
יום שבת , נובמבר 18 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > 1,500 משתתפים בכנס ההייטק השנתי, כנס ׳רברסים׳

1,500 משתתפים בכנס ההייטק השנתי, כנס ׳רברסים׳

  • המסלול האקדמי המכללה למנהל אירח את כנס ההייטק השנתי אליו הגיעו קרוב ל1500 אנשים לשמוע כחמישים דוברים מבין בכירי שוק ההייטק.
  • לכנס מעניקות חסות בכל שנה ענקיות התעשייה: facebook, amazon, outbrain, wix, google ועוד.
  • 70,000 שקלים שנאספו ממכירת כרטיסים לאירוע יועברו ל'סדנה לידע ציבורי'. שלומי חסן, ממארגני כנס 'רברסים' השנתי: "אנחנו לא צריכים את הכסף. לכנס יש מימון. הכסף יועבר לטובת חיזוק המדינה וחיזוק ערכים של שקיפות".
  • אחד מהדוברים בכנס הוא רנדי שופ, נשיא Stitch Fix , סטארטאפ מתחום הלייף סטייל שהמכירות שלו מגיעות למיליארד דולר בשנה.  
אורי-להב-מנכל-אאוטבריין_-צילום-גלעד-ארצי

אורי-להב-מנכ"ל-אאוטבריין ישראל_-צילום-גלעד-ארצי

 את שתי היממות האחרונות בילו ענקי הטכנולוגיה במסלול האקדמי המכללה למנהל, בציד אחר ה"מוח הגדול הבא", שם התקיים כנס "רברסים" השנתי שחל מזה השנה החמישית. המכללה אירחה ליומיים אינטנסיביים כ- 1,500 אנשי הייטק ומהנדסים מהבכירים בתעשייה שהגיעו להקשיב לדוברים מקומיים ובינלאומיים במרתון הרצאות על למידת מכונה, שפות תכנות, תשתיות תכנה ועוד.

לכנס נותנות חסות חברות ההייטק הגדולות ביותר (google, facebook, wix, outbrain, amazon ועוד) ועובדי חברות אלו נרשמים לכנס ואף מרצים בו. אורי להב, מנכ"ל אאוטבריין ישראל: "במשך תשע שנים אאוטבריין תומכת ביצירת התוכן של הפודקאסט "רברס עם פלטפורמה". אאוטבריין כחברה שמאמינה בתוכן איכותי שמחה לאורך כל הדרך להפיק גם תוכן טכנולוגי טוב ובעברית". אורי הוא מבין הבכירים במשק וממייסדי אאוטבריין.  70,000 שקלים שנאספו ממכירת כרטיסים לאירוע יעברו ל'סדנה לידע ציבורי'. שלומי חסן, ממארגני כנס 'רברסים' השנתי: "אנחנו לא צריכים את הכסף. לכנס יש מימון. הכסף יועבר לטובת חיזוק המדינה וחיזוק ערכים של שקיפות".

רן תבורי יוזם הכנס_ צילום גלעד ארצי

רן תבורי יוזם הכנס_ צילום גלעד ארצי

רן תבורי, מייסד שותף של 'רברס עם פלטפורמה' (או בקיצור 'רברסים'): "לאחר מספר שנים שבהן האזנתי לפודקאסטים, רובם טכנולוגיים ורובם באנגלית, כי זה מה שהיה בזמנו, ולאחר חיפושים רבים אחר תוכן ישראלי בעולם התכנה, התקשתי להאמין שעם תעשיית הייטק כזו ענפה בישראל אין אף פודקאסט ישראלי אחד. פירסמתי ציוץ בחשבון הטוויטר שלי ובבלוג ושאלתי אם מישהו מכיר איזה פודקאסט טוב העוסק בתעשייה בישראל. אף אחד לא הכיר, כי לא היה אז אורי ואני יצרנו את הראשון.

מספר שנים לאחר מכן גם החלטנו שאנחנו רוצים לפגוש את הקהל שלנו פנים אל פנים והיה לנו ברור שמפגש מסוג זה חייב להיות סביב תוכן מקצועי, כי זה מה שאנחנו עושים וזה מה שמייחד את הקהילה שלנו, אז יזמנו את הכנס. הצטרפה לכך גם התחושה בזמנו שאין בישראל כנסים ראויים לשמם שאינם ממומנים על ידי גוף מסחרי כזה או אחר ושאינם מביאים את האורחים אליהם במטרה למכור את המוצרים שלהם. את הכנס הראשון שלנו עשינו בקמפוס של גוגל, לא ציפינו ליותר ממאה איש, אך להפתעתנו כשפתחנו את ההרשמה התחוור לנו שטעינו בגדול ו 200 איש נרשמו תוך שעה והכנס התמלא עד אפס מקום כהרף עין. הכנס הפך למסורת שנתית והיום מונה יותר מאלף איש, הוא מונע ע״י מתנדבים

יהודה אלמליח דיקן בית הספר למנהל עסקים_ צילום גלעד ארצי

יהודה אלמליח דיקן בית הספר למדעי המחשב עיצוב וחדשנות_ צילום גלעד ארצי

מהקהילה וללא מטרות רווח".

יהודה אלמליח, דיקן בית הספר למדעי המחשב עיצוב וחדשנות במסלול האקדמי המכללה למנהל, שנאם בכנס: "אנו גאים מאוד לארח את כנס רברסים אשר מאגד בתוכו את מיטב הטכנולוגיות וחברות ההייטק בישראל. כאקדמיה הדוגלת בשת"פ עם תעשיית ההיטק אנו דואגים לקיים שת"פ זה במספר אופנים כולל ארוח כנסים מקצועיים בתחום. חשוב לנו שהסטודנטים שלנו יכירו רבדים נוספים כגון השתלמויות מקצועיות וכנסים בעולם ההייטק מעבר לעבודת פיתוח במשרד."

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.