<
יום ראשון , פברואר 18 2018
מבזקים
דף הבית > תוכנות > BIG DATA & BI Analytics > הזמנה לפורום מנכ"לים: Predictive analytics – "Power to the people"

הזמנה לפורום מנכ"לים: Predictive analytics – "Power to the people"

יתקיים ב 13/2בשעה 16:30בת"א (פרטי מקום בהמשך) 

  מוזמנים:

מנכ"לי חברות IT + סמנכ"לי/מנמרי המגזר העסקי/הציבורי

   נושאי הדיון: Predictive analytics –"Power to the people"  

תמונת פרומו לפורום מנכלים פרדיקטיב אנליטיקס רקע 

 שוק האנליזה החזוי צפוי לגדול מ -3.85 מיליארד דולר ב -2016 ל -12.41 מיליארד דולר ב -2022, בשיעור צמיחה שנתי של 22.1% (CAGR). מנהלי הצמיחה העיקריים של השוק כוללים התעניינות עסקית הולכת וגוברת לקראת אנליזה מתקדמת להערכות עתידיות. (לינק לסקר השוק ). גם אם סקרים אחרים נוקבים במספרים שונים משהו, יש כאן שיעור צמיחה מרשים מחד, ומאידך לא מספיק. הכיצד כלי מרכזי שיכול לאפשר למגזר העסקי הפרטי והציבורי לשפר תובנות עסקיות ולהעצים יכולות, אינו נמצא בשימוש בכל עסק? מדוע? האם יש חסמים כלשהם בחדירת פרדיקטיב אנליטיקס לשוק עם פוטנציאל אדיר? 

  • האם יש כבר בשלות טכנולוגית מלאה לפרדיקטיב במודלים השונים ובתשתיות ענן ואון פרמיס ?
  • מיהם היישומים המובילים בישראל: שיווק ומכירות? שירותיות וערוצי לקוח? ניהול פיננסי וסיכונים? אחר?
  • באיזה וורטיקלים חדירת הפרדיקטיב בישראל חזקה במיוחד? קמעונאות? בנקאות? רפואה? תקשורת? ממשלה?
  • כאשר ונדורים מציעים כיום 2018 ,הטמעת מערכת פרדיקטיב ללקוח פוטנציאלי, מה הן נקודות ההתנגדות העיקריות שלו? באיזה מידה התחרות מתבססת על טכנולוגיה לעומת למשל מחיר?
  • באיזה חסמי חדירה והסתייגויות לאימוץ הטכנולוגיה בארגון, נתקלתם? האם זה בעיקר קשור לעובדה שראשי הארגון לא מבינים על מה מדובר בדיוק?
  • האם אתם נתקלים בדרישת הארגונים ל " Predictive as a Service" בן השאר כי אין להם כ"א מיומן (דטה סייאנטיסט למשל) או כי הם חוששים ומעדיפים לקבל מטריית הגנה מהספק ?

 הביצוע:

  • המפגש ימשך כשעה ורבע, יוקלט ויצולם ותערך ממנו כתבה למגזין.
  • הכתבה תתפרסם בגלובס IT, תועלה לאתר הדיגיטלי של גלובס ותועלה לרשת לאתר ITNEWS.
  • ההשתתפות בגרסה הבסיסית ללא עלות

הרחבה (אופציונלי):

להגברת חשיפה ואפקטיביות אנו ממליצים הרחבה. הרחבה כוללת תוספות: 1. בוקסת 400 מילה אודות פעילות הארגון 2. ציטוט מדברי המשתתף בליד/טיזר בולט 3. תמונת Close up של המשתתף. העלות: 2,500 ₪ . 

פרטים: מאיר עשת מנהל מגזין –  גלובס IT נייד: 052-3296096 מייל:meir.projects@gmail.com

 

 

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשלוש שנים האחרונות.
נגישות