<
יום ראשון , פברואר 18 2018
מבזקים
דף הבית > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות > STKI ו- ServiceNow קיימו מפגש משותף בנושא מגמות בעולם השירות בעידן חוויית הלקוח:

STKI ו- ServiceNow קיימו מפגש משותף בנושא מגמות בעולם השירות בעידן חוויית הלקוח:

מימין: עינת שמעוני, EVP ואנליסטית חוויית לקוח ב- STKI, לימור אפיק, מנהלת אזורית ServiceNow ויוסי שאשא, מנהל מרכז פתרונות ServiceNow באמדוקס

מימין: עינת שמעוני, EVP ואנליסטית חוויית לקוח ב- STKI, לימור אפיק, מנהלת אזורית ServiceNow ויוסי שאשא, מנהל מרכז פתרונות ServiceNow באמדוקס

עינת שמעוני: "הרובוט לומד ומייעל את התהליך"

באירוע משותף שקיימו STKI  ו- ServiceNow, במכללה האקדמית תל אביב יפו, בנושא מגמות בעולם השירות בעידן חווית הלקוח, השתתפו למעלה מ- 30 מנהלי שירות, מן החברות המובילות במשק, ביניהן, אלביט, אונ' ת"א, אורבוטק, איתוראן, אמדוקס, האונ' הפתוחה, הראל, חברת החשמל, יס, כאל, מבקר המדינה, מגדל, מימיון ישיר, צהל, פלאפון, צים, קוקה קולה, רשות שדות התעופה, שירותי בריאות כללית ועוד.

עינת שמעוני, EVP ואנליסטית חוויית לקוח ב- STKI סקרה התפתחויות וחידושים טכנולוגיים בעולם השירות ונתנה הצצה לטרנדים עתידיים. שמעוני דברה על 5 מגמות עיקריות: 1. חוויית שירות מבוססת הקשר (Context) המציעה לפעול כל העת ביחס ובהקשר ללקוח ולזהותו. 2. עיצוב חווית השירות, תוך שימוש במתודולוגיית עיצוב חשיבה (Design Thinking), במסגרת תהליך יצירה משותף  (Co-creation).  3. "שירות בכל מקום" (Ubiquitous Service)  מבטל את הצורך לגשת או להתקשר לקול סנטר,  משום שהשירות זמין ונגיש, כמעט מכל מקום, לרבות שירות שיינתן על ידי המוצר עצמו. 4. הגדרה מחדש של אסטרטגיית הערוצים, באופליין ובדיגיטל, והתמקדות בערוצים שיוצרים ערך   לטובת עיצוב חווית לקוח אופטימלית.  5. שימוש גובר בסוכני שירות חכמים, תוך שילוב עם טכנולוגית RPA (Robotic Process Automation), המציעה אאוטסורסינג רובוטי,  מבוסס בינה מלאכותית. כך למשל, הרובוט לומד את תהליך הרכש בארגון, ובהמשך משפר ומייעל את התהליך בכוחות עצמו. אחד מלקוחות ההייטק הגדולים והבכירים של החברה הציג סיפור הצלחה ולימור אפיק, מנהלת אזורית ServiceNow ברכה את המשתתפים והודתה להם על השתתפותם.

אודות ServiceNow

ServiceNow היא מובילה עולמית בתחום של אוטומציה חכמה של תהליכי עבודה ארגוניים. החברה פועלת בענן ומציעה תוכנה כשירות, המשנה את הדרך בה ארגונים עושים עסקים ומנהלים תהליכים שונים בארגון.  לקוחותיה מתרגמים את המשימות, הפעולות והתהליכים, המתבצעים במחלקות השונות, באופן יומיומי, לרצף פעולות אוטומטי הזורם באופן עצמאי, מתחילת התהליך ועד סופו, תוך ביטול הצורך במיילים או בגיליונות אלקטרונים.

החברה הוקמה בשנת 2004, היא מונה 4,800 עובדים ומוכרת ל- 5,200 לקוחות. הסניף הישראלי הוקם ב- 2013 והוא מונה היום למעלה מ- 100 עובדים. לחברה יש למעלה מ- 50 לקוחות בישראל, מכל המגזרים, ביניהם חברות כמו: טבע, פריגו, אמדוקס, נייס, אורבוטק, רדקום, הבנק הבינלאומי, בנק לאומי, בנק דיסקונט, רפאל, פרטנר, נטפים, תנובה, אלעל ועוד. לפרטים נוספים, בקרו ב- www.sericenow.com.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשלוש שנים האחרונות.
נגישות