<
יום שבת , נובמבר 18 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > אירועים, כנסים ותערוכות >   Website Magazine מציין את Dynatrace כאחת מהחברות המובילות ברשימת Digital Power Player בתחום הביצועים לשנת 2016

  Website Magazine מציין את Dynatrace כאחת מהחברות המובילות ברשימת Digital Power Player בתחום הביצועים לשנת 2016

 

Website Magazine, המסקר את עולם הדיגיטל ואתרי האינטרנט, מציין את חברת Dynatrace, מובילה עולמית בפתרונות לניהול וניטור ביצועי אפליקציות, המיוצגת בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, ברשימת Digital Power Player לשנת 2016, בקטגוריית ביצועים.

Website Magazine מציין מדי שנה ברשימת Digital Power Player  את החברות המובילות שמאיצות הצלחת חברות וארגונים בעידן הדיגיטלי, באמצעות פתרונות חדשניים, שימוש ידידותי בפתרונותיהם, חינוך שוק למצויינות בתחומן, שירות אמין ועוד. כל זאת במטרה לסייע לארגונים ליצור, לקדם, למקסם ולנתח את נוכחותכם בזירת הדיגיטל.

פתרונות    Dynatraceבתחום ביצועי אפליקציות מאפשרים לחברות וארגונים לנטר  ולנהל את ביצועי האפליקציות לאורך זמן, מסביב לשעון בכל הטרנזאקציות והתהליכים העסקיים, מהשרתים ועד משתמשי הקצה. כל זאת באופן ידידותי וקל לשימוש, הן לאנשים העסקיים בארגון והן לאנשי ה-IT. לחברה ניסיון מוכח ומוצלח באלפי ארגונים, בכל סדר גודל ובכל תעשיה, יחד עם הוקרה מצד חברות מחקר בינלאומיות כגון גרטנר ו-IDC, המציבות אותה בראש החברות המובילות בתחום זה , בכל פעם מחדש בדוחות השנתיים שלהן.

לדברי אמברלי דרסלר, העורכת הראשית של Website Magazine, "איכות מדידת ביצועי האפליקציה היא אחת מהסיבות המשמעותיות ביותר להצלחה של אתרי אינטרנט. היא משפיעה על חווית הלקוח, על הקשר שנוצר עם הלקוח ועל שימורו  לאורך זמן. בנוסף היא משפיעה על דירוג האתר במנועי החיפוש. Dynatrace מאפשרת לאתרי אינטרנט להצליח באתגרים אלו ולהיות יותר אפקטיביים".

ג'ון ואן סיקלן, מנכ"ל Dynatrace, אומר כי "אנו גאים ונרגשים להיכלל ברשימה היוקרתית של Website Magazine בזכות החדשנות וההובלה שלנו בתחום פתרונות לניהול ביצועים בסביבת הדיגיטל. הכרה זו היא עוד הוכחה לאמון הרב והביטחון של לקוחותינו בפתרונותינו לצד המחוייבות שלנו לספק להם שירותים ופתרונות דיגיטליים ייחודיים המאפשרים להם להצליח בזירת הדיגיטל".

לדברי אמיר הראל, סגן מנהל בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס ומוביל פעילות Dynatrace , "היכללותה של Dynatrace ברשימת המובילים של Website Magazine באה לידי ביטוי גם בהובלה של הפתרון בישראל בתחום הביצועים ובעניין הרב שהפתרונות של החברה מעוררים בקרב חברות וארגונים".

אודות Dynatrace

Dynatrace (לשעברAPM  Compuware) , המיוצגת בישראל על ידי חברת מטריקס, מובילה את הדור החדש והמתקדם של פתרונות ניהול וניטור ביצועי אפליקציות. החזון של החברה הוא  לסייע ללקוחות גדולים וקטנים לנטר, לנהל ולצפות בערוצים הדיגיטליים ובאפליקציות שלהם מנקודת המבט של משתמש הקצה. למעלה מ- 5,700 ארגונים משתמשים בתובנות אלה כדי לשלוט במורכבות האפליקציות, להשיג זריזות תפעולית, ולהגדיל את ההכנסות באמצעות יצירת חוויות משתמש איכותיות ונעימות עבור לקוחותיהם.

אודות מטריקס:

מטריקס, המעסיקה כ- 7,650 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ, Offshore מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה וייצוג פתרונות חומרה מובילים.

הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרוייקט IT   מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר, והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.

עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מן המובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותיIT  ע"פ  סקר BDI.

מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד – תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת  2015 הגיע ל2.28 מיליארד שקל.  חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל,STKI  מדרגת את מטריקס בראש זו השנה העשירית ו IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה השמינית ברציפות.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.