יום שבת , יולי 22 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > עסקאות > האקסלרטור SigmaLabs    מצרף שותפים חדשים ופותח את המחזור החמישי  

האקסלרטור SigmaLabs    מצרף שותפים חדשים ופותח את המחזור החמישי  

 

אייל מילר צילום תומר פלוטין

אייל מילר צילום תומר פלוטין

לאומי קארד ואמזון AWS מצטרפים לשותפים הקיימים: Entrée Capital, Next TLV Samsung  ו- Yahoo

האקסלרטור SigmaLabs פותח את המחזור החמישי ומודיע על הצטרפותם של שותפים חדשים –  לאומי קארד ואמזון AWS , המצטרפים לשותפים הקיימים: Entrée Capital, Next TLV Samsung  ו- Yahoo. מתוך 4 מחזורים בוגרי האקסלרטור מעל ל- 80% מהחברות שהשתתפו בתוכנית גייסו הון להמשך פעילותן. כאמור, לפני מספר חודשים הצטרפה לאקסלרטור  Samsung Next TLV – זרוע ההשקעות והחדשנות של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית שאיפשרה לעשרות היזמים של התוכנית לעבוד באופן צמוד עם החברה העולמית, לקבל ליווי עסקי, פגישות עם מומחים בינלאומיים ועוד. את התוכנית מנהלת תאיר קובלסקי ובין המנטורים הפועלים בה: עידו יבלונקה (ClarityRay,Yahoo), היזם הסדרתי והמשקיע אבי אייל וערן ביילסקי  (Entrée Capital), אייל מילר מנכ"ל Samsung Next בישראל ורועי בן יוסף מנהל קשרי הקהילה, עומרי מורן (KitLocate, Nailo), רועי מן (DaPulse), גל נחום (Synopsis, Cash-U, Unipier, Ringya), תמר ליפשיץ שוחט (Elevetor Fund), אלכס ליברנט (DoubleVerify) עומרי טופול (, Hulio, Gamba, LogDog). וכעת הצטרפו אורי הרמתי house party) ( , אקי אלדר (secure island), גיל סדיס (lemonade ) וגיל הירש (face.com) ואסנת גבע-לידור.

תכנית ההאצה של SigmaLabs פועלת נכון להיום כשנה ונמצאת במחזור הרביעי לפעילותה, ומעניקה ליזמי האקסלרטור תכנית בת שלושה חודשים, המבוססת על טכניקת deep mentoring, ומתרכזת בהאצת והתאמת המוצר לשוק, הגדלת לקוחות ומשתמשים, הכנה לגיוס, בדגש על איכות הביצוע והגדלת סיכויי הצלחה. ההרשמה למחזור החמישי של האקסלרטור SigmaLabs פתוחה בימים אלו. התכנית מעניקה כאמור תכנית האצה יוצאת דופן בעומקה במגוון ורטיקלים, הכוללים גם B2B, B2Cבשלבי pre-seed, לצד מספר רב של הטבות, חיבור ושיתופי פעולה עם הגופים המלווים והשותפים, מרחב עבודה משותף ואופציות מימון משתנות, עד ל-250 אלף דולר. להרשמה למחזור החמישי לחצ/י כאן

אודות SigmaLabs:

SigmaLabs נוסדה בשנת 2015 מתוך חזון לסייע לחברות סטארט-אפ בתחילת דרכן (Early Stage) במטרה להאיץ את התקדמותן, להכינם להשקעה, לגדילה מהירה וסיכויי הצלחה גדולים יותר. המודל של האקסלרטור בנוי על מסלול בן שלושה חודשים בטכניקה ייחודית של Deep Mentoring, הניתן להם על ידי צוות קבוע של יזמים מנוסים, שהקימו בעבר חברות והשלימו את תהליך המכירה או ההנפקה של החברה, לצד סשנים מקצועיים מגוונים, המותאמים באופן אישי ליזמי התכנית.

מבין בוגרי SigmaLabs:

  • Shopic- אפליקציה חינמית המאפשרת לעשות קניות מכל מקום בחנות, ללא הצורך להגיע לקופה ולהמתין בתור – באופן זה היא משפרת את חווית הקניה ללקוחות, חוסכת בעלויות ומגדילה מכירות לקמעונאים.
  • Cast Plus- המרקטפלייס הראשון שמחבר בין פודקאסטרים למפרסמים, חלוצת התשתית להפצת פודקאטסים
  • AI – מערכת המפתחת צ'אט-בוט לקטלוג מוצרים של מותגים, ויוצרת חווית משתמש חדשה על ידי שימוש באלמנטים של הבנת שפה טבעית ובינה מלאכותית.
  • Fly Money- הזמנת מט"ח, אונליין מראש, בעמלה נמוכה ואיסוף ישירות משדה התעופה.

 

 

 

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.