יום שישי , יולי 21 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > עסקי IT בישראל > חברת אלקטרה הטמיעה מערכת של חב' אינסנטיבס סולושנס הישראלית

חברת אלקטרה הטמיעה מערכת של חב' אינסנטיבס סולושנס הישראלית

חברת אלקטרה הטמיעה מערכת להגברת מכירות וחישוב תמריצים של חב' אינסנטיבס סולושנס הישראלית. היקפה הכספי של העסקה לא נמסר אך הוא נאמד במאות אלפי ש"ח בפרויקט רב שלבים. המערכת הוטמעה בשלב הראשוני בחטיבת הקמעונות של אלקטרה

אמיר פלייסלביץ

אמיר פיסלביץ

חברת אלקטרה הטמיעה בחטיבת הקמעונאות, מערכת אינסטניבס סולושנס להגברת המכירות וחישוב תמריצים. הפרוייקט ארך כחודשיים וחצי והסתיים בחודש אפריל 2017. המערכת מאפשרת היום לחברת אלקטרה לשפר את הביצועים העסקיים ולהביא לגידול במכירות, זאת באמצעות יכולת השקיפות המלאה בנוגע לכל תהליכי המכירה שהיא מספקת למנהלי הסניפים ולמוכרנים, עד לרמת מכירת הפריט הבודד, עמידה ביעדי מכירות אישים וקבוצתיים, כמו גם חישובי העמלות והבונוסים. המידע מתעדכן ומונגש למנהלים ולאנשי המכירות בזמן אמת והדבר מאפשר להם בקרה יעילה המסייעת לעמוד בהצלחה ביעדי המכירות שהוגדרו. 'חתירה למצוינות והנעה לפעולה' הם הערכים המוספים שמנחילה חברת אלקטרה לעובדי הארגון.

מנכ"ל אלקטרה, זאב קלימי, אומר: "עולם המכירות נמדד בביצועים מול יעדים. כחברה מובילת שוק, המערכת מספקת לנו את הערכים המוספים הנדרשים כדי לחתור למצויינות ולהניע לפעולה. תודות למידע המשמעותי שאנו מפיקים, לצד זמינות המידע והנגשתו בכל מקום ובכל זמן, נוצרת בארגון אווירת תחרות חיובית המניעה לפעולה ומייצרת מצויינות בתהליכי העבודה של כלל ארגון המכירות. הנתונים מנחים אותנו באילו צעדים לנקוט באופן מיידי כדי להשתפר תדיר".

 מנכ"ל הקמעונאות של חברת אלקטרה, יורם בדש, אומר: "המערכת מצטיינת בתצוגה אפקטיבית ובהירה לכל הרמות הארגוניות. המערכת מספקת שקיפות מידע לעובד, במקביל להצגת הביצועים של הקולגות שלו בכל הסניפים. היא מהווה כעת כלי משמעותי חשוב בהגברת המכירות של אלקטרה."

עמיר פיסלויץ, מנכ"ל אינסנטיבס סולושנס, אומר: "אינסנטיבס סולושנס גאה לראות את מערך המכירות  של אלקטרה מצטרף למאות אלפי המשתמשים במערכת. השקיפות, עדכניות המידע ויכולות ההמלצה במערכת נותנת לאנשי המכירות כלי אפקטיבי מוכח לשיפור ביצועים מתמיד. בכך היא משפרת את ביצועי הארגון ומגבירה את תחושת האמון של העובדים.  זכינו מאלקטרה לשת"פ מופלא, במיוחד מסמנכ"לית משאבי האנוש, שוש רבן, מה שתרם לקידום הפרוייקט בהצלחה ובלו"ז קצר. אין ספק כי הרוח הגבית מצידה ומצד הצוות בראשותה גרמו לפרויקט להתנהל ולהתקדם באופן מעורר התפעלות".

אודות חטיבת הקמעונאות באלקטרה

אלקטרה מוצרי צריכה, חברה נכדה של אלקו בע"מ, הינה החברה המובילה בישראל בתחום מוצרי החשמל הבייתים, המיזוג והתקשורת. החברה עוסקת בייצור, יבוא, יצוא, מכירה, הפצה, שיווק ומתן שירותים למגוון רחב של מוצרי צריכה חשמליים בבית, בדרכים ובמקומות עבודה. אלקטרה מוכרת ומשווקת מותגים מובילים ביניהם מזגני אלקטרה ואלקו, מערכות מיזוג אוויר  VRF של דייקין, מוצרים לבית ולמטבח בשמות המותג אלקטרה, פיליפס, סאוטר, מילה, ווירלפול וליבהר, טלפונים סלולאריים של "סוני מובייל" והוואוי. בבעלות החברה שתי רשתות מתמחות למכירת מוצרי חשמל מהמובילות בישראל: שקם אלקטריק ומחסני חשמל, שחנויותיהן נמצאות בפריסה ארצית ומציעות את מוצריהן לקהל לקוחות רחב ברחבי הארץ.

אודות אינסנטיבס סולושנסPR Logos

אינסטיבס סולושנס הינה חברה טכנולוגית מובילת שוק בתחום הגברת המכירות, וחשוב תמריצים, בונוסים ושכר עדוד. מוצר התוכנה שפיתחה החברה מאפשר ניתוח מעמיק של נתוני המכירה והביצוע של עובדי החברה מדרגת העובד ועד המנהל. ניתוח זה מאפשר ללקוחות החברה להשיג בקרה אפקטיבית על עמידה ביעדי המכירות והבצועים, ולשפר באופן משמעותי את התוצאות העסקיות. מוצר החברה זמין ללקוחותיה ב – Cloud וגם יכול להיות מותקן באתר הלקוח. אפליקציית מובייל מאפשרת לעובדים ולמנהלים שקיפות ויכולות בקרה מתקדמות. לחברה בסיס לקוחות רחב ועל לקוחותיה נמנים חברות כמו: אמדוקס, קוקה קולה, שטראוס, AIG, Entel, סלקום ועוד.

 

 

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.