<
יום שלישי , ינואר 23 2018
מבזקים
דף הבית > חדשות > עסקי IT בישראל > ארטימדיה רכשה את מערכת הדאטה BlueKai של אורקל:

ארטימדיה רכשה את מערכת הדאטה BlueKai של אורקל:

המערכת תסייע לאתרי התוכן הישראלים להמשיך ולהתחזק ולהפוך לאטרקטיביים מאי פעם עבור המפרסמים *

פלטפורמת ניהול המידע של אורקל,  תאפשר לארטימדיה להציע למפרסמים להשתמש במאגרי המידע שלהם לצורך פניה ללקוחות, לצד יכולות טרגוט ובניית קהלים על בסיס הדאטה של ארטימדיה

ארטימדיה, הרשת הפרוגרמטית והמטורגטת לפרסום בוידאו בה חברים רוב אתרי התוכן בישראל, רכשה את מערכת הדאטה BlueKai של Oracle, אשר ביססה את מעמדה כספקית שירותים לעולמות הדיגיטל מרקטינג, ומספקת שורה של פתרונות טכנולוגיים המאפשרים חיבור מקורות מידע שונים המאפשרים פרסום ברמות טרגוט ופילוח המדויקות ביותר הקיימות כיום בשוק.

גל תורג'מן מנכל ארטימדיה ושמוליק האוזר מנהל תחום CX באורקל ישראל

גל תורג'מן מנכל ארטימדיה ושמוליק האוזר מנהל תחום CX באורקל ישראל

ארטימדיה, המרכזת כמויות דאטה אדירות על כלל התנהגות הגולשים ברשת הישראלית (הכוללות בין היתר: איפיון פרופיל גולש ותחומי עניין, דפוסי אינטרקאציה עם פרסום וכו'), תעשה שימוש ב-BlueKai, פלטפורמת ניהול וניתוח הדאטה של אורקל ובכך תסייע בידי לקוחותיה המפרסמים, לייצר אוכלוסיות טרגוט מדויקות ולהנגיש פרסום מותאם בצורה נוחה על גבי אתרי התוכן הישראליים. השת"פ בין ארטימדיה לאורקל מייצר עבור המפרסמים אופציה עוצמתית אשר תאפשר להם לעשות שימוש משולב ביתרונות המובהקים של שני הגופים- מצד אחד, יצירת קהלי יעד מפולחים ומדויקים על בסיס הדאטה של ארטימדיה, עם אופציה לשילוב דאטה של המפרסם עצמו, ומצד שני, הגשת הפרסום על גבי התוכן האיכותי והמבוקש ברשת ארטימדיה, אשר מוכיח את האפקטיביות הגבוהה שלו בנתוני אינטראקציה והשלמות הצפיה הגבוהים.

בנוסף, העסקה מייצרת הזדמנות גדולה למפרסמים המחזיקים במאגרי מידע עצמאיים, לחבר בין ה"יישויות" הפיזיות והדיגיטליות של אותו הלקוח, לייבא את הדאטה שלהם על לקוחות ולהנגיש להם בקלות ברחבי רשת ארטימדיה פרסום ממוקד ומותאם לגולש.

כך, מפרסמים יוכלו מעתה לזהות בקלות ברחבי ארטימדיה את הקהל הרשום אצלם ולהגיש לכל אחד ואחת מהם פרסום רלבנטי עבורו, בהתאם למקומו במסע הצרכן, לדוגמא: תזכורת לאחר ביקור באתר, הצעות על מוצרים ספציפיים ואף פרסום לאחר ביקור פיזי בחנות. זאת ועוד, על בסיס שילוב המידע של המפרסם והדאטה של ארטימדיה, ניתן יהיה לייצר סגמנטציה לקהלים נוספים דומים לקהל המבוקש (Lookalikes) ולהגיש פרסום לקהל זה ליצירת ביקושים חדשים.

אורקל מסתמכת על ידע נצבר של יותר מ- 10 שנים בעולם השיווק הדיגיטלי הממוקד, ניהול קמפיינים אוטומטי ופרסונלי לשוק ה- B2B וה- B2C ומדורגת כמובילה בתחומה בעולם. לאחרונה, רכשה גם את חברת הבקרה והמדידה MOAT אשר הוטמעה לפני כחודשיים על נגני ארטימדיה ומאפשרת להציג למפרסמים דיווח אובייקטיבי על איכות ההגשות בקמפייני וידאו ברשת ארטימדיה. אין ספק כי מהלך זה הינו קפיצת מדרגה משמעותית לארטימדיה ולאורקל, למפרסמים והן לאתרי התוכן המקומיים שצפויים להעצים את כוחם. האפשרות להנגשת פרסום מטורגט על גבי תוכן איכותי בערוצים ופלטפורמות שונות, תוך יצירת Costumer Journeys

שמוליק האוזר - אורקל ישראל

שמוליק האוזר – אורקל ישראל

מתוחכמים, מספקת חלופה אשר עולה על פתרונות הוידאו האחרים בשוק ומהווה פתרון אופטימאלי למפרסם ומדגישה את יתרונם של האתרים המקומיים.

גל תורג'מן, מנכ"ל ארטימדיה: "אני מברך על שיתוף הפעולה עם אורקל. כפי שכבר הוכח בעבר, תוכן איכותי הוא אלמנט מפתח בקידום אינטראקציה  של הגולש עם הפרסום עליו הוא מופיע- הן מבחינת תשומת לב ואחוזי השלמת צפייה והן מבחינת הנעה לפעולה. אין לי ספק כי שיתוף הפעולה עם אורקל, אשר מייצר אופציה לשימוש בדאטה מועשר, תוך הנגשתו על גבי התוכן האיכותי של האתרים המקומיים, יוביל לקמפיינים אפקטיביים ולתוצאות שעדיין לא ראינו כמותן ויוכיח באופן מוחלט את עליונות הדאטה והתוכן אל מול האופציות האחרות בשוק".

שמוליק האוזר, מנהל תחום CX באורקל ישראל: "שיתוף הפעולה בין אורקל לארטימדיה הינו מאוד אסטרטגי ויביא ערך עצום למפרסמים בשוק הישראלי, ארטימדיה תאפשר למפרסמים דרכה לייצר סגמנטים איכותיים וברמת דיוק שלא ראו בשוק הישראלי. באמצעות השת"פ נאפשר ללקוחות ה-CX של אורקל לייצר אופטימיזציה לקמפיינים שלהם בזירה הדיגיטלית ולחבר בין ישויות ה-online וה-offline, לפגוש את לקוחותיהם בערוצים הרלוונטיים להם מחוץ לנכסיהם הדיגיטליים".

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשלוש שנים האחרונות.
נגישות