<
יום שבת , נובמבר 18 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > עסקי IT בישראל > קבוצת יעל הטמיעה מערכת קשרי לקוחות בסופר-פארם

קבוצת יעל הטמיעה מערכת קשרי לקוחות בסופר-פארם

 

 המערכת תשמש את מוקד השרות של החברה ותסייע לה לשפר ולייעל את השרות ללקוחות הפונים למוקד

היקף העיסקה מוערך במאות אלפי שקלים

15 יוני 2016, קבוצת יעל השלימה פרויקט הטמעת מערכת קשרי לקוחות, פרי פיתוחה, במוקד השירות של חברת סופר-פארם. מערכת "Mega Center" תשמש לטיפול שוטף בלקוחות החברה הפונים למוקד. הפרוייקט החל במהלך 2015 והסתיים לאחרונה והיקפו מוערך במאות אלפי שקלים.

אמיתי פולק

אמיתי פולק

סופר-פארם  מעסיקה  כ- 30  נציגי  שירות,  אשר נותנים מענה לפניות המגיעות בערוצים שונים, כולל פניות טלפוניות, רשתות חברתיות,  ופניות באתר.  המערכת נותנת  מענה לניהול הפניות שנפתחות בערוצים אלו. המערכת מציגה בזמן שיחה עם הלקוח, תמונת לקוח מלאה הכוללת מידע על פניות קודמות  ואינטראקציות עם הלקוח, אשר מתועדות במערכת. כך נציג השרות יוכל ללמוד על אופיו ופעילותו של הלקוח ולהעניק לו את המענה המתאים בזמן הקצר ביותר.

בנוסף, המערכת תטפל גם במשימות פנים ארגוניות, כולל העברת משימות להמשך טיפול ה- back office והעברת משימות שנפתחות במוקד להמשך טיפול על ידי סניף  ספציפי. כמו כן, תלווה ה- Mega Center קמפיינים שיווקיים, כולל פילוח אוכלוסיות יעד וקידום מולם של מבצעים וקמפיינים שיווקיים במגוון ערוצים, כגון: שיחות יוצאות, שליחת פקס, שליחת הודעות מייל, שליחת SMS ועוד.

אמיתי פולק, מנהל אגף יישומים עסקיים בחטיבת התוכנה בקבוצת יעל, מוסר: "מערכתCRM  הינה נדבך חיוני בכל ארגון שמקפיד על רמת שירות גבוהה. אני שמח שהפתרון הטכנולוגי שפיתחנו יאפשר לסופר-פארם להתמודד בשוק תחרותי ודינאמי ולמנף את איכות השרות שלה מול לקוחותיה. המערכת שהטמענו הינה מערכת לניהול קשרי לקוחות שפותחה אצלנו בחברה, ומיועדת לניהול קמפיינים מרובי ערוצים. זוהי מערכת WEB, המיועדת לארגונים, ומאפשרת טלמרטינג, טלמיטינג, וניהול מערכי שירות. המערכת מאפשרת התממשקות למערכות ליבה ארגוניות ולמערכות משלימות כגון, מערכות טלפוניה ומערכות הקלטה ועוד."

יוסי כהן  סמנכ"ל ארגון ומערכות מידע בסופר-פארם : "מערכת ה- CRM הינה כלי עבודה חיוני לתפעול מוקד שרות הלקוחות ולמתן שרות יעיל ואיכותי ללקוחותינו הפונים למוקד. המערכת של חברת יעל תוכנה, נבחרה כמענה המתאים לסופר-פארם. פרוייקט היישום בוצע באופן יעיל ומהיר תוך שילוב ראוי לציון  בין צוותי יעל תוכנה וסופר-פארם. תהליך העלייה לאויר נוהל בצורה חלקה ומהירה תוך שמירת רצף פעילות המוקד."

אודות קבוצת יעל

קבוצת יעל הינה קבוצת IT, המעניקה פתרונות עסקיים מבוססי טכנולוגיה ללקוחותיה. הקבוצה, מתמחה בשיווק, יישום והטמעה של מגוון מוצרי תוכנה וחומרה מהמובילים בעולם, ביצוע פרויקטי פיתוח ואינטגרציה, פרויקטים ושירות בתחום התשתיות וזאת לצד ניסיון רב שנים בשירותי מיקור חוץ, ייעוץ והדרכה. בין מגוון פתרונות התוכנה בהם מתמחה קבוצת יעל: RMC,SOA , ,ERP BI, פתרונות בתחומי ניהול הידע והחיפוש, פתרונות בתחום ארכוב וניהול התוכן, פתרונות דיווח ובקרה פיננסית ובנוסף, פתרונות בעולם הענן והמובייל. קבוצת יעל מעסיקה מאות מהנדסי תוכנה, מנהלי פרויקטים ומנתחי מערכות.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.