יום שני , אוקטובר 23 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > עסקי IT בישראל > תדיראן טלקום, חברת הבת של אפקון, מקבוצת שלמה,  מרחיבה את פעילותה בתחומי ה-ICT ומציעה ללקוחותיה שירות של תמיכת משתמשי מידע מקצה לקצה, במודל של מיקור חוץ

תדיראן טלקום, חברת הבת של אפקון, מקבוצת שלמה,  מרחיבה את פעילותה בתחומי ה-ICT ומציעה ללקוחותיה שירות של תמיכת משתמשי מידע מקצה לקצה, במודל של מיקור חוץ

צביקה אלפי

צביקה אלפי

החברה תספק שירותי תמיכה לכלל משתמשי המידע של הארגון, אשר יכללו בין היתר שירות למערכות ולמערכים הבאים: מחשוב נייד/נייח, מדפסות, יישומים תשתיתיים לרבות Office  ו-Mail ושירות B/F לציוד ופריטי חומרה.

צביקה אלפי, מנכ"ל תדיראן טלקום: "ב-50 השנים האחרונות תדיראן טלקום ביססה את מעמדה בשוק הישראלי כמומחית באספקה, התקנה ומתן שירות לפתרונות תקשורת מתקדמים למגזר העסקי. עם הרחבת פרוטפוליו השירותים והמוצרים בתחומי ה-ICT, לרבות כניסתנו לתחום תמיכת המשתמשי המידע תדיראן תעשה שימוש מושכל בתשתיות הטכנולוגיות והמתודולוגיות הקיימות בחברה ותאפשר ללקוחות שלה לזכות לרמת שירות בסטנדרטים הגבוהים ביותר. הכניסה לתחום החדש הינה פועל יוצא של מענה לצורכי הלקוחות לאחר שביצענו "פעילות שטח" רחבה בקרב לקוחותינו וזיהינו את הצורך לפעילות זו ".

אפי צ'אושו, מנכ"ל חיון מחשבים אמר היום: "אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם תדיראן טלקום. יש לנו כיום נסיון רב ומקצועי לספק עם תדיראן את הפתרון המתבקש ללקוחות החברה. לחברה נסיון רב בניהול השרותים והבנת צרכי הלקוחות ץ אנו נדאג יחד עם תדיראן טלקום לספק את הפתרון הנכון והאיכותי עבור הלקוחות כולל ללקוח ציודי מחשוב תקשורת טלפוניה מוקד מיקור חוץ והכול תחת קורת גג אחד.

תדיראן טלקום מרחיבה את היצע שירותי התקשורת שלה לשוק העסקי ומשיקה תחום פעילות חדש: מתן שירותי תמיכת משתמשי מידע מקצה לקצה בתחומי המחשוב והטכנולוגיה. במסגרת זו החברה תספק שירותי תמיכה לכלל משתמשי המידע של הארגון, אשר יכללו בין היתר שירות למערכות ולמערכים הבאים: מחשוב נייד/נייח, מדפסות, יישומים תשתיתיים לרבות Office  ו-Mail ושירות B/F לציוד ופריטי חומרה.

השירות יסופק באמצעות מרכז שירות מרכזי הפועל במתודולוגיות עבודה מתקדמות ומוכחות למתן שירות מנוהל, לקליטת פעילות במודל של מיקור חוץ, לניהול SLA ועוד ואשר מגובה בטכנאים בפריסה ארצית ומעבדות קדמיות ואחוריות.

השירות המוצע ללקוחות בישראל מסופק בשיתוף פעולה עם חברת חיון מחשבים אשר מציעה ללקוחותיה מכירה, אספקה ומתן שירות של מגוון פרטי חומרה ותוכנה לצד שירותי מחשוב ברמה גבוהה לרבות מעבדות וכיו"ב.

על תדיראן טלקום:

תדיראן טלקום מובילה בישראל את פתרונות תקשורת עסקית C&UC (Unified  Communication & Collaboration market leader) ופתרונות נוספים בתחומי ה-ICT ומלווה מזה כ-50 שנים את לקוחותיה, הארגונים הגדולים במשק, באספקת פתרונות מתקדמים מבית (כחול-לבן) וייצוג חברות מובילות בינלאומיות.

על חיון מחשבים:

קבוצת חיון מתמחה בשיווק והפצה של פתרונות מחשוב ותקשורת לרשתות קמעונאיות, ארגונים ומוסדות. לחיון מערך של 20 טכנאים בפריסה ארצית, פרטי חומרה ותוכנה, מעבדות לתיקון מוצרי חומרה ועוד.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.