יום שני , אוקטובר 23 2017
מבזקים
דף הבית > חדשות > עסקי IT בישראל > Aman UI&Design אפיינה ועיצבה את המערכת הדיגיטלית הראשונה מסוגה בארץ לקבלת הלוואה שהשיק בנק ירושלים

Aman UI&Design אפיינה ועיצבה את המערכת הדיגיטלית הראשונה מסוגה בארץ לקבלת הלוואה שהשיק בנק ירושלים

sq-1עם תהליך דיגיטלי מלא לקבלת הלוואה ללא צורך להגיע אל הבנק, התאמה למכשירי מובייל, תהליך ידידותי ונוח

חברת Aman UI&Design השלימה פרוייקט לאיפיון ועיצוב ממשק המשתמש של מערכת דיגיטל חדשה וראשונה מסוגה לבקשה וקבלת הלוואות שהשיק בנק ירושלים. עם השקת האתר הרספונסיבי, המתאים לאינטרנט ולמובייל, בנק ירושלים הוא היחיד מבין כל הבנקים המאפשר ללקוחות הבנק או לקוחות בנקים אחרים תהליך דיגיטלי מלא לקבלת ההלוואה מכל מקום ומבלי לעזוב את הבנק שלהם.

מומחי Aman UI&Design אשר נבחרו להוביל את אפיונה ועיצובה שמו דגש כחלק מתהליך העבודה על נוחות התפעול ויצירת ממשק משתמש ידידותי, המניע את הפונים לפעולה. כך נוצרה מערכת מסוגננת המשלבת אייקונים, דמויות ואנימציות בשפת עיצוב נקייה המאפשרת למלא את הטפסים הרלוונטים בצורה חווייתית וקלילה, ומן הצד השני מערכת המשדרת אמינות ושומרת על ערכי המותג של הבנק. בנוסף, על-מנת לדמות את תהליך בקשת הלוואה לזה הנעשה מול פקיד הבנק, אך יחד עם זאת שישאר במרחב הדיגטלי, הוספו פידבקים ללקוח המלווים אותו לאורך כל הדרך ויוצרים תחושה חמימות וביטחון והתקדמות בתהליך מבלי תחושה של בזבוזי זמן.

יוני חזן, מנהל הדיגיטל בבנק ירושלים: "אפיון ועיצוב חווית המשתמש שנעשה בניצוחה של Aman UI&Design משדרגים לחלוטין את חווית הלקוח במערכת ההלוואות שלנו הן באינטרנט והן במובייל. "השירות הדיגיטלי הייחודי שאנו מספקים הפך את נושא לקיחת ההלוואה לזמין יותר עבור הלקוחות. אם בעבר בשלב הראשון היה ניתן רק להגיש בקשה, לאחר מכן היה ניתן לקבל הצעה עם טופס ארוך ומורכב, ולבסוף ניתנה אופציה לבקשה אנונימית לבדיקת זכאות הלוואה, כאשר חלק מהלקוחות רוצים לדעת אם זכאים לפני מתן פרטים אישיים, כיום ישנה חווית לקוח מצוינת המתחילה בסימולציה של לקיחת ההלוואה, עוברת בהעלאת טפסים בצורה פשוטה הן באינטרנט והן במובייל ותמה בהעברת הכסף ללווה לבנק. העבודה המשותפת עם הצוות של אמן היתה מאוד מקצועית וממוקדת ואנו כבר רואים שיפור ביחסי ההמרה בתהליך וירידה בכמות הלקוחות הנוטשים.

sq-2 (1)"תהליך של לקיחת הלוואה בכלל והלוואה דיגיטלית בפרט הוא תהליך לא פשוט מבחינת המשתמש. המשתמש מגיע לתהליך עם צורך גדול אבל גם עם חששות וחוסר בטחון. לכן הדבר החשוב ביותר מבחינתנו היה ליצור תחושת בטחון ואמון בתהליך" אמרה עידית מינקה, אשר אפיינה את ממשק המשתמש מטעם Aman UI&Design. "השתדלנו לדבר בשפה ברורה ולא בנקאית ושילבנו בתהליך הערות ביניים ״בשפת פקיד״ המייצרות תחושה אנושית. אחד האתגרים המרכזיים שלנו היה כיצד לא לייגע את המשתמשים, כיצד גורמים לדברים לא לחזור על עצמם. בתהליכים כאלה חשוב לאתגר ולהפתיע את המשתמש מחד אך לא ליצור משחק מחשב היתולי מאידך. השתמשנו באנימציות קטנות ובאלמנטים משחקיים אפילו שמדובר בנושא רציני כמו לקיחת הלוואה".

לינק למערכת הדיגיטלית –  https://www.bankjerusalem.co.il/loans/Pages/ConsumerCreditsimulator.aspx#/form

 אודות Aman UI&Design

קבוצת Aman UI&Design עוסקת בתכנון ובעיצוב ממשקי משתמש, עבור חברות וארגונים בארץ ובעולם. הקבוצה מציעה שירותי אפיון, עיצוב, פיתוח Front-End, בדיקות שימושיות, בחינות מומחה, תכנון ארגונומי, ליווי מקצועי והשתלמויות ללקוחות. עם ניסיון של למעלה מ-30 שנה, הצלחה מוכחת במאות פרויקטים וחתירה תמידית להתמקצעות וחדשנות, הקבוצה היא ממובילות הדרך בתחום חוויית המשתמש בארץ.Aman UI&Design זכתה באות העיצוב לשנת 2014 בתקשורת חזותית עבור עיצוב חווית משתמש (אינטראקטיבית) בדור הבא של מכונות הדפוס של חברת לנדא וביצעה פרויקטים רבים של אפיון ועיצוב עבור הגופים הגדולים במשק.

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשנתיים האחרונות.