<
יום שלישי , ינואר 23 2018
מבזקים
דף הבית > תוכנות > BIG DATA & BI Analytics > יעל-אקטיביו בקמפיין לגיוס 50 עובדים

יעל-אקטיביו בקמפיין לגיוס 50 עובדים

דרור הר, מנכ"ל אקטיביו, מקבוצת יעל: "אנחנו רואים השקעה הולכת וגדלה שמבצעים ארגונים במינוף הנתונים שנצברים בהם למטרות עסקיות, ובפיתוח ערוצי דיגיטל שהם מוטי נתונים"

יעל-אקטיביו (Yael-Actiview), חברה מקבוצת יעל המתמחה ב-BI, Information Management ו-Analytics, מודיעה על השקה של קמפיין חדש לגיוס של 50 עובדים, שייקלטו בחברה במהלך שנת 2018. בכוונת אקטיביו, שמספר העובדים בה עומד כיום על 130 עובדים, לגייס מומחים בעלי ניסיון או אוריינטציה למגוון של פרקטיקות בעולמות ה-BI, ובדגש על: מנהלי פרויקטים, מנתחי מערכות, מפתחי ETL, מפתחי BI, אנליסטים לתחומי שיווק, אנליסטים לניתוח סיכוני אשראי, מיישמי

דרור הר

דרור הר

BI פיננסי, מיישמיCampaign Management, מיישמי Real Time, מיישמי Marketing Automation, סטטיסטיקאים ו- Data Scientists.

דרור הר, מנכ"ל אקטיביו, מקבוצת יעל, אמר כי "החברה ממשיכה את המגמה של הגידול בהיקפי הפעילות וכוח האדם שלה, והדבר הוא נגזרת של ההשקעה ההולכת וגדלה שמבצעים ארגונים במינוף הנתונים שנצברים בהם למטרות עסקיות, ובפיתוח ערוצי דיגיטל שהם מוטי נתונים." הר ציין כי "אנו רואים שני צרכנים שמרחיבים את הפעילות והופכים לצרכנים משמעותיים של תחומי ה-BI. האחד הוא גוף השיווק – CMO – שאמון על בניית הערוצים הדיגיטליים מהצד העסקי, הפנייה הממוקדת ללקוחות, ועיצוב מחדש של חוויית המשתמש. קיים דגש חזק מאוד בתחום הזה על יכולות real time – להגיב בזמן אמת לנקודות המגע עם הלקוח במכלול הערוצים הקיימים – ובדגש על הערוצים הדיגיטליים. המשתמש השני הוא גוף הכספים – CFO – שחווה מעבר מעבודה מרובת אקסל למערכות תכנון אינטגרטיביות חוצות ארגון, המאפשרות לתכנן ולנצל טוב יותר את המשאבים הארגוניים, ומאפשרות לגופי הכלכלה והכספים בארגון ליזום שינויים בפעילויות בזמן אמת, ולא רק לסכם פעילויות בדיעבד." הר הוסיף כי "גורם נוסף לגידול של החברה הינו פרויקטים תומכי רגולציה – בעיקר בעולמות הבנקאות והביטוח – בדגש על יישום הוראות מאגרי האשראי של בנק ישראל לבנקים, ויישום תקינת סולבנסי הכוללות הוראות להקצאת הון בעולם הביטוח."

כמו כן, "אנו רואים התחלה של פעילויות הממנפות יכולות של Machine Learning ו-AI, כאשר אנו רואים כבר מספר ארגונים גדולים העוברים משלב של מצגות ולמידת הנושא להטמעה של יישומים ראשונים על בסיס טכנולוגיות ביג דאטה. עוד אנו רואים עניין במגזר הארגוני בעולמות הצ'ט בוטים, ועניין בשילוב של יכולות לימוד מכונה בתוך התחום הזה." הר סיכם כי "גורם נוסף לגידול שאנו חווים הוא המיזוג המוצלח שביצענו לתוך קבוצת יעל בשנה האחרונה, ואשר איפשר לנו להגדיל את סל הלקוחות שעובדים עימנו. הכניסה שלנו לשוק ה-BI האמריקאי גם היא נותנת פירות ראשונים. המכלול שאנו רואים הוא של המשך הגידול בחברה בקצב דו ספרתי גם בשנים הבאות, והמשך ביסוסה של אקטיביו כספקית BI מהגדולות והמובילות בשוק הישראלי."

למשלוח קו"ח: jobs@actiview.co.il

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשלוש שנים האחרונות.
נגישות