<
יום שבת , ינואר 20 2018
מבזקים
דף הבית > תוכנות > BIG DATA & BI Analytics > חברת eToro בחרה בפלטפורמת החיזוי האנליטי של DMWay

חברת eToro בחרה בפלטפורמת החיזוי האנליטי של DMWay

חברת eToro ,מפתחת רשת ההשקעות החברתיות הגדולה בעולם (כ5 מיליון לקוחות ב170 מדינות ) מודיעה כי בחרה בפלטפורמת החיזוי האנליטי של DMWay   כדי להגביר את האפקטיביות של תהליכי השווק. מהחברה נמסר כי המוצר של DMWay נבחר בשל היותו קל ונוח לשימוש ומאפשר לנו זמני תגובה מהירים ויעילות מקסימלית.

ינואר 2018 , חברת eToro , רשת ההשקעות החברתיות הגדולה בעולם הכריזה היום כי בחרה בכלי החיזוי האנליטי (Predictive analytics ) של DMWay  כדי להגביר את האפקטיביות במגוון תהליכי השווק של החברה מול לקוחותיה. חברת DMWay פיתחה פלטפורמה לחיזוי אנליטי אשר משנה את כללי המשחק בעולם מדע הנתונים (.Data Science). הכלי מאפשר לכל אנליסט/ מנהל לייצר בעצמו מודלים איכותיים לחיזוי אנליטי בתוך דקות עד שעות ספורות. שימוש בפלטפורמה אינו דורש כל יידע מוקדם במדע הנתונים ו/או בלימוד מכונה.

חברת eToro , עושה שימוש מושכל בחוכמת ההמונים ומשתפת את לקוחותיה הרבים במידע לגבי השקעות שונות אשר ביצעו חברים שונים ברשת, הרשת מאפשרת לחברים ללמוד ולהעתיק מדפוסי ההשקעה מוצלחים של חברים אחרת ברשת ובכך לשפר באופן רציף את הביצועים הפיננסיים של תיק ההשקעות שלהם.החברה מפתחת על בסיס המוצר של DMWAY  , מנוע המלצות אלגוריתמי חכם אשר הופך את מנגנון ההפצה של כל פרט מידע בעל ערך כלכלי ללקוחות החברה לאוטומטי, וכן מבוסס לימוד מכונה (Machine learning based NBO) .

תוצרי המנוע מאפשרים ניתוב בזמן אמת של מידע פיננסי אך ורק לקהל היעד אשר נמצא מתאים לו ביותר וזאת כדי לסייע לו לקבל החלטות טובות יותר לגבי תיק ההשקעות שלו לדוגמא: מידע על תנודתיות חריגה בשער הביטקוין, שינויי מגמה בשווקי מניות בינלאומיים , ביקושים/הצעים לסחורות/מתכות ועוד. לדברי ניר שמילוביץ סמנכ"ל שווק של eToro , בחרתי ב DMway בשל העצמאות שהם נותנים בידי ובידי הצוות שלי וזאת ללא עלות הגבוהה והצורך להעסיק מדעני נתונים מיוחדים לכך. הכלי של DMWAY הוא עוצמתי ומשדרג את יכולות מחלקת השווק לספק מענים איכותיים ומהירים בתנאי שוק ותחרות משתנים דינמיים.

 מימין גיל נזרי, מנכ"ל DMway ולצידו : ניר שמולביץ, סמנכ"ל השווק של eToro

מימין גיל נזרי, מנכ"ל DMway ולצידו : ניר שמולביץ, סמנכ"ל השווק של eToro

מוסיף שמילוביץ – בעולם של טרנפורמציה דיגיטלית זוהי רמה חדשה של גמישות עסקית חיונית ורלוונטית אשר מגבירה את האפקטיביות ומאיצה את מהירות התגובה של מערך השווק ללא כל תלות בגורמים חיצוניים או פנימיים לארגון. בראייה קדימה אומר שמילוביץ, בכוונתנו לרתום במהלך השנה את הפלטפורמה של DMWAY לאזורי פעילות נוספים במחלקת השווק לדוגמא : פיתוח אלגוריתמים לשימור לקוחות ומניעת נטישה, טיוב בזמן אמת של קמפיינים ומסרים שווקים ועוד.

אנחנו גאים בבחירה של eToro בנו אומר גיל נזרי, מנכ"ל ומייסד של חברת DMWay , הפלטפורמה שפיתחנו גורמת לדמוקרטיזציה מלאה של עולם מדע הנתונים ומנגישה בפשטות את יכולות לימוד מכונה והבינה מלאכותית והפיכתם לכלי עבודה יומיומי בידי מומחי יידע ומקצוענים בתחומם כמו ניר וכל אחד מצוות השיווק של הלקוח. התוצאה היא שווק יעיל יותר וביצועיים עסקיים משופרים"

 חברת eToro : הינה זירת המסחר המובילה בעולם לסחר מקוון בשערי מטבע, סחורות, אינדקסים, חוזי הפרשים ועוד באופן פשוט ובשקיפות מירבית. פלטפורמת ההשקעות החדשנית והמקוונת של החברה משרתת כ5 מיליון משתמשים מ170 מדינות שונות המנהלים את תיקי ההשקעות שלהם במקוון. לחברה קצב גידול מרשים של אלפי לקוחות חדשים המצטרפים מדי יום.

חברת DMWay : חברת DMWay פיתחה פלטפורמה לחיזוי אנליטי אשר משנה את כללי המשחק בעולם מדע הנתונים (Data Science).הפלטפורמה מאפשרת לכל אנליסט/ מנהל לייצר בעצמו מודלים איכותיים לחיזוי אנליטי בתוך דקות עד שעות ספורות. שימוש בכלי אינו דורש כל ידע מוקדם במדע הנתונים ו/או בלימוד מכונה.

 

 

 

אודות מערכת ITNEWS מאיר עשת

מנהל/עורך אתר ITNEWS. בוגר כלכלה ומנה"ס באונ' בן גוריון ו- MBA בירושליים. בעבר: כהן כיועץ כלכלי מטעם המדינה בהולנד ובהודו. היה סמנכ"ל שיווק בברדר, משנה למנכ"ל בסטארטאפ TVNGO, מנהל IT מגזין של גלובס בשלוש שנים האחרונות.
נגישות